De flauwste mop ooit |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Karel zit in een drukke bar bij zijn vrienden. Hij ziet een prachtige vrouw zitten en nadat hij genoeg moed heeft verzameld, trekt hij zijn stoute schoenen aan en stapt op haar toe. "Vind je het goed als ik naast je kom zitten?", vraagt hij. Keihard antwoordt zij: "NEE, ik kom vanavond niet naar je kamer!" Terwijl alle ogen in de bar op hem gericht zijn sluipt Karel terug naar de tafel van zijn vrienden, totaal verbijsterd en vernederd. Even later komt die vrouw naar hem toe en biedt haar verontschuldigingen aan: "Het spijt me dat ik u voor gek zette, maar ik studeer psychologie en doe onderzoek naar de reacties van mensen in pijnlijke situaties." Ad rem brult Karel: "WAT? 400 gulden?!" |
|
Kolleke Erelid
WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
|
|
ledi Oudgediende
Op het strand zijn een jongen en een meisje aan het spelen. De jongen houdt maar niet op het meisje te pesten. Hij trapt haar zandkasteel kapot, trekt aan haar haar, duwt haar om... Het meisje heeft er genoeg van, en op een zeker moment laat zij haar broekje zakken en zegt: "Als je nu niet ophoudt, valt mijn harige beest je aan". De jongen laat eveneens zijn zwembroek zakken, en roept met een blik op zijn ontblootte onderlijf: "Kom op knul, verdedig je!"
|
|
ledi Oudgediende
"Papa, hoeveel kost het om getrouwd te zijn" , vraagt een 14 jarige jongen aan z'n vader. "Ik zou het niet weten, ik ben nog altijd aan het betalen"
|
|
ledi Oudgediende
Een man gaat naar het agentschap van de krant en zegt tegen de blondine achter de balie: "Ik kom de krant opzeggen". Zegt het blonde blondje: "Begint u maar bij de voorpagina".
|
|
ledi Oudgediende
Een vrouw vraagt aan haar aanstaande echtgenoot: "Voordat we gaan trouwen wil ik nog een ding weten: Ik ben gek op huisdieren. Hou jij daar ook van? "Ja hoor," zegt de man, "...ik lust alles!"
|
|
ledi Oudgediende