De Persoon Na Me (5) |
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
 En zal ik nooit doen DPNM rookt wel |
|
nietmeer
|
 DPNM wil op een tot zijn komst onbewoond eiland wonen |
|
Summer_boy Erelid
|
 Nee, toch liever niet DPNM wilt nog thuis blijven wonen |
|
nietmeer
|
Graag  DPNM wil op de Balkan wonen |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, dank je  DPNM is klaar met opruimen |
|
nietmeer
|
Nog lang niet, nog maar 1 van de 3 kasten is aan de kant gezet (1 mag blijven) en er staan nogal wat spullen die weg kunnen  DPNM wil nog wat hebben Laatste edit 11-11-2014 19:48 |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, dank je , ik moet eerst zelf van mijn rommel zien af te geraken  DPNM moet morgen nog veel doen |
|
nietmeer
|
Ik kan het over de hele winter verspreiden als ik wil  maar heb het liever snel afgerond, dus ik ga morgen weer wat doen  DPNM gaat morgen weer aan de studie edit: nee, je ging opruimen Laatste edit 11-11-2014 19:54 |
|
Summer_boy Erelid
|
als je daarmee school bedoelt , ik heb de hele week vrij, alleen wat thuisopdrachten, dus genoeg tijd om mijn kamer op te ruimen  DPNM is moe |
|
nietmeer
|
Ja, en daar word ik vergeetachtig van  DPNM heeft zin in morgen |
|
Summer_boy Erelid
|
 Dan kan ik aan de slag gaan  DPNM hoopt aan het eind van de week klaar te zijn met de grote opruim |
|
nietmeer
|
Wel met het deel van mijn kamer  op zolder staan nog een aantal dozen van me, moet nog zien wat daarmee gaat gebeuren, alhoewel die er voorlopig wel goed staan  DPNM krijgt vreemde reacties thuis als hij ineens gaat opruimen?  |
|
Summer_boy Erelid
|
Mijn ma dacht zelfs aan een vervroegde 1 aprilgrap  Mijn zus , die is ook al zo'n sloddervos als ik,die stelt ook altijd uit, dus van haar had ik niet echt een mening verwacht  DPNM is altijd netjes Laatste edit 11-11-2014 20:03 |
|
nietmeer
|
 Nee, anders was er niet zo'n opruim nodig geweest  DPNM laat ik alleen (ik zak weg, te moe)  succes morgen, je kan het (misschien)  |
|
Summer_boy Erelid
|
Dank je wel  Fijne avond verder  |
|
nietmeer
|
Jij ook  DPNM eet insecten |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
nog niet
DPNM kan zelf sushi maken |
|
nietmeer
|
 DPNM klaagt vaak |
|
Summer_boy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
 Als ik moe ben  of ik ben juist heel vrolijk enzo, kan 2 kanten op  DPNM bijt graag |
|
Summer_boy Erelid
|
 Ik ben een bijtertje  DPNM heeft weer een drukke dag achter de rug |
|
nietmeer
|
 maar wel een leuke DPNM is het opruimen al zat |
|
Summer_boy Erelid
|
Eigenlijk wel  Maar het is gelukkig niet meer zoveel, het is nu meer schoonmaken  DPNM heeft morgens niets te doen |
|
nietmeer
|
Gewoon weer verder, net als vandaag  vrijdag kan ik rusten  DPNM heeft zijn familie versteld doen staan  |
|
Summer_boy Erelid
|
 Ze schrok zich haast te pletter  En ik eigenlijk ook, wat een verschil  DPNM is nog niet moe |
|