De Persoon Na Me (5) |
nietmeer
|
xD Jawel, maar geen moeheid waar ik nu problemen mee heb  Vind dat niet zo gek als je kwart over 5 al wakker was  DPNM is nooit moe om deze tijd Laatste edit 12-11-2014 18:08 |
|
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
Normaal niet, maar vandaag  Jeez, wat een drukke dag , man :  DPNM is bijna jarig  |
|
nietmeer
|
Dat duurt nog ruim 9 maanden  DPNM wil parachutespringen |
|
Summer_boy Erelid
|
 Gevaarlijk DPNM wilt leren skiën |
|
nietmeer
|
Lijkt me eigenlijk wel leuk  DPNM gaat graag in achtbanen |
|
Summer_boy Erelid
|
 Ben alleen al tijdje niet meer in een pretpark geweest  DPNM wordt altijd misselijk als ie van de achtbaan afkomt  |
|
nietmeer
|
Weet ik niet, ben er maar 1x in geweest, vond het doodeng xD maar de gewone draaidingen lieten me kotsen  DPNM kotst niet in achtbanen  |
|
Summer_boy Erelid
|
Nee, gelukkig niet  DPNM heeft nog nooit moeten kotsen |
|
nietmeer
|
Laatste keer was na die draaidingen in Walibi World, daarvoor... toen ik wagenziek was, minstens 15 jaar geleden volgens mij  Ik kots heel weinig  DPNM vindt dit een leuk onderwerp  |
|
Summer_boy Erelid
|
Eigenlijk, ik heb last van emetofobie, dus ik vraag me af hoe ik aan dit onderwerp ben begonnen  DPNM heeft lekker gekookt vandaag |
|
nietmeer
|
*zoekt emetofobie*   moest chicken tonight worden, is het niet geworden, maar smaakte lekker  DPNM heeft lekker gegeten |
|
Summer_boy Erelid
|
 Heb lekkere macaroni met hesp en kaassaus gemaakt  Emetofobie is ander woord voor braak of kotsfobie  DPNM vind dat maar een ingewikkeld woord |
|
nietmeer
|
kaassaus  Nee, klinkt wel mooi voor een kotsfobie  DPNM legt uit wat hesp is |
|
Summer_boy Erelid
|
Ham  Hesp is gewoon Belgisch Nederlands voor ham, vergeet ik steeds dat dit een Nederlandse site is  DPNM begrijpt het al wat beter |
|
nietmeer
|
 en ham en kaas is een lekkere combi  en ik hou wel van wat Belgisch Nederlands er doorheen  DPNM spreekt met een zachte g?  |
|
Summer_boy Erelid
|
 DPNM spreekt dialect |
|
nietmeer
|
Iemand vroeg me weleens waar ik vandaan kwam  maar ik spreek geen dialect. Kan het wel redelijk verstaan  DPNM kan ook de harde g uitspreken |
|
topaz Senior lid
 WMRindex: 702 OTindex: 345 S |
Spreek altijd de harde G  DPNM is nog niet klaar met eten. |
|
Summer_boy Erelid
|
 jawel  DPNM kijkt al uit naar december Laatste edit 12-11-2014 18:45 |
|
nietmeer
|
DPNM lust mokkataart |
|
topaz Senior lid
 WMRindex: 702 OTindex: 345 S |
Ik eet nooit taart.  DPNM houdt van Sinterklaas. Laatste edit 12-11-2014 18:46 |
|
nietmeer
|
Wel om dan met familie uit eten te gaan  DPNM heeeft zin in januari |
|
Summer_boy Erelid
|
 , dan zijn het solden  DPNM heeft geen kerstboom thuis |
|
nietmeer
|
Op zolder, in een doos  solden = opruiming volgens Wikipedia?  DPNM blijft tot januari bzig met opruimen  |
|
Summer_boy Erelid
|
Dan zijn het megakortingen in de winkels  Op alles en nog wat  Hebben jullie dat niet  DPNM heeft het verkeerd begrepen |
|