De Persoon Na Me (5) |
nietmeer
|
Kan het me niet herinneren in januari  is hier (Noord-Veluwe) niet  Ja, verkeerd begrepen  DPNM gaat dan winkels leegkopen |
|
Summer_boy Erelid
 WMRindex: 477 OTindex: 3.717
|
 zoveel mogelijk kleding inzamelen  DPNM gaat de kerstboom pas na Sinterklaas opzetten . (Hier in mijn wijk, en in de stad hangt het haast overal vol kerstversiering en staan in veel huizen al een kerstboom)  Vandaar  |
|
nietmeer
|
Ja, kerstboom pas na Sinterklaas is hier de traditie  DPNM vindt niet dat Sinterklaas ondergesneeuwd raakt door al die kerstversiering?  |
|
Summer_boy Erelid
|
Oh ja wel hoor  Bij mijn carrefour waar ik stage doe wordt al sinds eind september al reclame gemaakt voor Kerstmis, beetje overdreven en belachelijk  DPNM vindt dat ook belachelijk |
|
nietmeer
|
 bij DPNM zijn pepernoten soms ook al eind augustus te koop  |
|
Summer_boy Erelid
|
 Veel te vroeg  DPNM houdt niet van oudejaarsavond |
|
nietmeer
|
Jawel, oliebollen eten, vuurwerk, familie  (ga ik weer met die familie... vind ze gewoon leuk) DPNM vindt het leuk dat het straks 2015 wordt Laatste edit 12-11-2014 19:01 |
|
Summer_boy Erelid
|
 Dan wordt ik een twintiger  DPNM kijkt weinig tv |
|
nietmeer
|
gemiddeld een half uur tot een uur per dag, denk ik  vooral omdat ik tijdens de lunch tv kijk DPNM kijkt wat meer |
|
nietmeer
|
Klopt niet.  DPNM houdt niet van yoghurt Laatste edit 12-11-2014 19:06 |
|
Summer_boy Erelid
|
Oh ja wel , hoor  DPNM eet geen chips |
|
nietmeer
|
Heel weinig  DPNM biljart |
|
Summer_boy Erelid
|
 Gruwelijke hekel aan DPNM gaat soms eens bowlen |
|
nietmeer
|
Toen WMR nog bowlings organiseerde  DPNM kan goed bowlen |
|
Summer_boy Erelid
|
Lukt steeds beter en beter en hoezo toen WMR bowlings organiseerde DPNM gaat me dat eens uitleggen |
|
nietmeer
|
Ooit was WMR zo'n sociale site dat de leden elkaar 2 of 3x per jaar ontmoetten bij een bowling die door Voogeltje werd georganiseerd  Maar dat is alweer een paar jaar geleden. Was altijd erg gezellig  DPNM wil naar zo'n bowling toe |
|
Summer_boy Erelid
|
 Moet gezellig zijn  DPNM vindt het jammer dat dat niet meer gehouden wordt |
|
nietmeer
|
 DPNM heeft WMR een paar jaar te laat ontdekt  |
|
Summer_boy Erelid
|
 eigenlijk lees ik hier al 2 jaar , maar heb het nooit aangedurfd om hier lid van te worden, had op de dag dat ik het gedaan zelfs terug spijt, maar toch blij dat ik heb doorgezet  DPNM zit al heel lang op WMR |
|
nietmeer
|
Al 7,5 jaar  DPNM/DPVM ben ik erg gaan waarderen als lid  |
|
Summer_boy Erelid
|
Dat is lief om te horen  DPNM vind ik ook lief  DPNM aanvaardt mij zoals ik ben Ben vroeger veel gepest geweest  |
|
nietmeer
|
Dank je wel  En natuurlijk aanvaard ik je, anders DPNM ik niet zo vaak met je  En pesten is k*t  ook meegemaakt DPNM heeft nog last van het pesten? Laatste edit 12-11-2014 19:25 |
|
Summer_boy Erelid
|
Gelukkig niet , het was alleen op de basisschool  DPNM wordt ook aanvaardt door anderen zoals hij is Laatste edit 12-11-2014 19:29 |
|
Summer_boy Erelid
|
Oei, te snel gelezen  |
|
nietmeer
|
Jawel, en erger  DPNM had een fijne tijd op de middelbare school |
|