ontkracht een wens |
nietmeer
|
je hoeft niets, je bent de baas over je eigen lichaam, over je eigen keuzes!
Ik wens dat mijn heerlijke salade niet bedorven is wanneer ik 'm krijg |
|
nietmeer
|
hihi  hij is niet bedorven maar er zit wonderolie doorheen  ik wens dat er geen muggen meer zijn op mijn kamer |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
zet je kamer vol met spinnen  geen muggen meer maar al die spinnen in je kleding lijkt me ook niet je van hetIk wens dat ik eindelijk mijn anw boek krijg  |
|
nietmeer
|
iew spinnen  je krijgt je anw-boek maar je kan het niet meer lezen door de inkt die er overheen is gestrood  ik wens dat Angus een normaal anw boek krijgt  |
|
nietmeer
|
krijgt ie maar hij kon het niet meer aanpakken op dat zijn mond gesnoerd was en zijn handen geboeit zijn. ik wens dat mijn pink ongebroken is |
|
nietmeer
|
je pink is ongebroken maar breekt morgen weer  ik wens dat de batterijen van mijn fototoestel nooit meer leeglopen  |
|
nietmeer
|
zullen ze doen maar de flits wordt daardoor zo krachtig dat je blind wordt. ik wens dat ik op karten kan |
|
nietmeer
|
de kartbaan wordt 1 week nadat jij erop mag gesloten  ik wens dat het ophoudt met regenen  |
|
nietmeer
|
zal gebeuren maar een minuut later schijnt de zon zo vel dat je wou dat het regent. ik wens dat ik de lotto win |
|
nietmeer
|
de hoofdprijs is 10 euro  ik wens dat ik naar Ikea kan  |
|
nietmeer
|
je kan maar er is een overval en je rijbewijs die je dan al heb gehaald wordt ook meegenomen ik wens dat ik een olieveld heb |
|
nietmeer
|
het is maar een klein veld  ik wens dat de aarde blijft draaien  |
|
nietmeer
|
doet ie ook maar wat je niet weet is dat ie zich opwind voor een grote explosie ik wens dat mijn grootste droom uitkomt (weet zelf niet wat het is)  |
|
nietmeer
|
je droom komt uit, je hebt zoveel geld dat je erin verdrinkt  ik wens dat ik nooit meer vergeet om de Donald Duck weer naar beneden te brengen  |
|
nietmeer
|
goeie  gebeurt want je woont op maar 1 verdieping ik wens er geen verkeersregels bestaan |
|
nietmeer
|
iedereen rijdt elkaar overhoop waarna niemand meer wil rijden  ik wens dat het boek waar ik mee bezig ben uitgegeven wordt  |
|
nietmeer
|
gebeurt maar iedereen valt al bij de titel in slaap ik wens een nieuwe pc |
|
nietmeer
|
na 1 dag is hij kapot en ben je 'm maanden kwijt voor reparatie  ik wens nooit meer te hoeven scheren |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je hoeft je nooit meer te scheren, sinds je op een onbewoond eiland bent gestrand
Ik wens een lekker klimaat hier |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je krijgt een lekker klimaat maar door het broeikaseffect stort het weer in  Ik wens een PS3 Quote Jersan: na 1 dag is hij kapot en ben je 'm maanden kwijt voor reparatie  Dat is precies hetzelfde als bij mijn notebooks  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een PS3 over 25 jaar  Ik wens rust in huis |
|
nietmeer
|
vandaag wel, morgen niet  ik wens emmertje die na me post  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Tadaaaaaaaaaaaaaa! Maar of je daar zo blij mee moet zijn?  Ik wens geen Jersan die na me post  |
|
nietmeer
|
wens komt maar voor even uit helaas  ik wens Andreesie die na me post  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Niet gelukt.  Ik wens iets.  |
|