ontkracht een wens |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
komt ze, alleen ze blijkt nogal irritant te zijn  ik wens pepernoten!  |
|
nietmeer
|
je krijgt ze nu, in december niet meer  ik wens warme handen!  |
|
nietmeer
|
Je krijgt warme handen door erop te gaan zitten, helaas worden je handen hierdoor ook gevoelloos en kan je voorlopig niet meer typen.
Ik wens een OT index van 30000 |
|
nietmeer
|
je neemt mijn account over  ik wens dat BV meer aanwezig is  |
|
nietmeer
|
 BV is meer aanwezig.. en raakt daardoor haar baan kwijt. Ze zit thuis, werkeloos alleen nog maar te WMRRen en iedereen wordt doodziek van haar stomme opmerkingen... Ik wens dat ik mijn baan niet kwijt raak. |
|
nietmeer
|
je gaat thuis werken  ik wens dat de postbode altijd zo vroeg komt  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hij maakt je wakker  Ik wens dat de vijfde niet zo moeilijk is  |
|
nietmeer
|
de zesde is nog veel moeilijker  ik wens dat ik ook zo kan schrikken dat mijn bril van mijn hoofd vliegt, net als bij oom Dagobert!  |
|
nietmeer
|
Dat kan je, helaas heb je niet zo veel geld om steeds een nieuwe bril te kopen dus je doet het niet meer.
Ik wens dat ik een compliment krijg. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Je krijgt een compliment dat je er leuk uitziet, maar daarna loop je de hele dag te enorm te blozen.
ik wens dat ik niet meer hoef te werken |
|
nietmeer
|
je hoeft niet meer te werken maar verveelt je het leplazerus.
Blozen suits me... ik zie er lief uit als ik bloos.
Ik wens dat ik er altijd lief uit zie |
|
|
Je ziet er altijd lief uit, maar door omstandigheden kom je op een onbewoond eiland terecht waar je de rest van je leven doorbrengt en dus nieamd tegenkomt die ziet hoe lief jij er uit ziet. ik wens een vriendin  |
|
nietmeer
|
ik word je vriendin, maar omdat ik op mijn onbewoonde eiland zit kan je er niet van genieten....  Ik wens dat ik gewoon in NL blijf |
|
|
Je blijft in Nederland maar je hebt mij als vriend  Ik wens dat het schilderij nu van de muur valt |
|
nietmeer
|
Het schilderij valt, maar zit in een stuiterlijst dus stuitert gewoon weer terug naar zijn plekje aan de muur.
Ik wens dat ik je eerst mag zien voordat ik je als vriend neem
(neem? eehhh.....) |
|
|
Je ziet me en je neemt me (umm..   ), maar je verliest t bonnetje dus je zit met me opgescheept  ik wens dat de radio eindelijk eens leuke muziek gaat draaien |
|
nietmeer
|
De radio draait goede muziek maar jij staat afgestemd op de verkeerde zender.
Ik wens dat ik eindelijk eens airplay krijg. |
|
|
Je krijgt airplay, maar niemand hoort t omdat die airplay in t midden van de nacht is en iedereen dan al slaapt. ik wens BadVibes een koffer toe  |
|
nietmeer
|
wat moet ik met een koffer!?
Ik wens duidelijkheid |
|
|
Je krijgt duidelijkheid (je kon in de koffer gaan zitten, maar dat t slotje stuk ging  ), maar het klinkt niet logisch Ik wens verstand  |
|
nietmeer
|
je krijgt verstand maar je hebt er niets aan, je duikt met mij in de koffer, nu is niet alleen het slotje stuk maar de hele koffer aan gort.
Ik wens een nieuwe koffer |
|
|
Je krijgt een nieuwe koffer, maar die is te klein om in te duiken Ik wens een reden om met badvibes in de koffer te duiken  |
|
nietmeer
|
Je krijgt de reden maar.... de koffer is te klein. Ik wens een GROTE koffer  |
|
|
je krijgt een enorme koffer, maar het is te groot om te dragen  ik wens een wens |
|
nietmeer
|
je krijgt een wens en je wenst een glaasje water... die wordt ingewilligd en je bent dol gelukkig met je glaasje water.
Ik wens dolgelukkig te zijn. |
|