ontkracht een wens |
nietmeer
|
te dolgelukkig voor de mensen om je heen  ik wens dat het weer 6 uur is  |
|
nietmeer
|
het is weer uur... in de ochtend en je baalt dat je zolang achter de comp hebt gezeten.
ik wens dat Jersan gelukkig is. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jersan is gelukkig omdat hij niet zolang aan de pc gezeten heeft
Ik wens dat BV haar doelstelling bereikt |
|
nietmeer
|
het lukt maar daarna is ze nooit meer online  ik wens dat BV daarna ook online blijft  |
|
emmertje
Oudgediende
|
BV blijft daarna ook online, alleen ben jij dan NIET online  Ik wens dat ik BV wel online blijf zien |
|
nietmeer
|
jij wel  maar je krijgt Jersan die kwaad wordt op jou  ik wens dat niemand me zal stalken  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Niemand zal je stalken, omdat jij zo kwaad werd op emmertje dat niemand meer iets met je te maken wil hebben  Ik wens dat Jersan niet kwaad op me wordt  |
|
nietmeer
|
dat niet, maar hij vindt je zo lief dat hij niet meer bij je weg wil  ik wens dat dat niet gebeurt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dat gebeurt niet, maar hij vindt me wel lief  Ik wens dat Jersan gaat winnen met bowlen |
|
nietmeer
|
hij wint maar daarna nooit meer  ik wens dat Jersan lief wordt gevonden door iedereen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan wordt door iedereen lief gevonden zolang het bowlen duurt
Ik wens dat emmertje ook lief wordt gevonden door iedereen |
|
nietmeer
|
zolang het bowlen duurt uiteraard  ik wens dat hij daarna ook nog lief wordt gevonden  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Die wens komt gewoon uit, maar ook Jersan zal daarna nog lief worden gevonden  Ik wens dat het niet alsnog ontkracht gaat worden |
|
nietmeer
|
gebeurt niet, maar je nieuwste wens wel  ik wens dat mijn wedstrijdverhaal/boek uitgegeven wordt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het westrijdverhaal/boek wordt uitgegeven nadat je bent overleden, dus in 2140 of zo  Ik wens dat ik morgen iemand online zie als ik online kan komen  |
|
nietmeer
|
je ziet iemand online maar dat is ook de enige en hij reageert niet in de forums  ik wens dat ik de bowling win  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Je wint de bowling maar op de verkeerde plaats, verkeerde tijd, niet van WMR  Ik wens dat ik Latijn goed ga maken  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Je gaat Latijn goed maken, maar je verpest al het andere.
Ik wens dat ik niet meer naar informatica hoef. |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
het 2e uur wordt lol maar de rest van de dag wordt ongelofelijk saai  ik wens dat ik snel de halo boeken heb  |
|
Caster Oudgediende
|
Die krijg je maar ze zijn in het Russisch  Ik wens dat ik een leuk weekend heb  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Heb je maar de rest van je leven..niks. Ik wens dat Caster de bowling wint.  |
|
nietmeer
|
hij wint de bowling maar het wordt ongedaan gemaakt door een fout in de computer  ik wens dat we komende zondag de wedstrijd winnen  |
|
Caster Oudgediende
|
Dat gebeurt, maar eh.. dan in de zin van zuip-wedstrijd na de wedstrijd  Ik wens dat TG en MC niet meer allebei op mij reageren  |
|
nietmeer
|
dat gebeurt niet meer maar nu zijn het jersan en emmertje die allebei reageren  ik wens dat ik naar de volgende klassieker kan  |
|