ontkracht een wens |
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Alle klavertjesvier worden voor je neus weggeplukt Ik wens de trui van ***   |
|
nietmeer
|
je krijgt meer geluk maar het blijft bij ietsje  je krijgt de trui  (van wie?) maar hij stinkt naar zweet ik wens dat Verka Serduchka naar Nederland komt |
|
nietmeer
|
Verka komt naar Nederland, maar jij bent toevallig net het land uit dan. Ik wens een betere computer @Mandarijntje: laat je de wens wel uit komen? maar dan op een hele verkeerde manier  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Het vliegtuig stort neerJe rekening is net iets te leeg voor een nieuwe computer... Ik wens dat ik weer een abo op de donald duck krijg van paps en mams  |
|
nietmeer
|
je krijgt een abo, maar die kost 3 keer meer dan normaal
ik wens een luchtbuks |
|
nietmeer
|
Je krijgt je luchtbuks, maar de trekker ontbreekt
Ik wens zonlicht |
|
nietmeer
|
dat krijg je helaas ben je een vampier ik wens dat ik rijk was en niet stinkend!
|
|
nietmeer
|
Je krijgt een heeeeeele hoop, net gewassen geld. Maar het komt op een spaarrekening waar je de komende 200 jaar niet meer bij kan... Ik wens maanlicht dan  |
|
nietmeer
|
je krijgt maanlicht, maar je verandert in een weerwolf
ik wens dat Steve Irwin weer tot leven komt |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Het luik voor je raam valt naar beneden en kan niet meer omhoog  Ik wens een onbewoond eiland  |
|
nietmeer
|
Je komt terecht op een onbewoond eiland, maar het is daar zo eenzaam, dat je helemaal gek wordt Ik wens een mals konijntje dat ik (als weerwolf zijnde) op kan eten (hm... cool  Ik ben een weerwolf-vampier  ) |
|
nietmeer
|
je krijgt het konijntje, alleen deze is ernstig ziek en jij daarna ook
ik wens een wereldkaart |
|
nietmeer
|
Je krijgt een wereldkaart, maar er is zoveel koffie en thee overheen gevallen, dat hij niet meer leesbaar is...
Ik wens een medicijn tegen mijn ernstige ziekte |
|
nietmeer
|
je krijgt het konijntje helaas was het vergiftigt en werd je opgesloten in een grafkist waar je overdag uitkwam en als vampier weer bijna doodging als zonlicht die krijg je maar dat veroorzaakt een nog ergere ziekte waar je alleen nog meer pijn aan krijgt
ik wens een granaat die niet af kan gaan
|
|
nietmeer
|
Je krijgt je granaat, maar als je hem wilt gebruiken, blijkt hij defect *Boooom*
Ik wens een pijnstiller |
|
nietmeer
|
die krijg je helaas pakte je de verkeerde en die was speciaal voor nog meer pijn gemaakt ik wens dat ik uit het ziekenhuis kan aangezien ik die granaat impact heb overleefd |
|
nietmeer
|
Je komt uit het ziekenhuis, maar je struikelt over de drempel, en je breekt het een en ander. Je wordt naar een ander ziekenhuis gebracht
Ik wens een sterkere pijnstiller |
|
nietmeer
|
die krijg je helaas kon je lichaam er niet tegen en moest je al kotsend opgehaald worden door de ambulance. ik wens dat ik veilig naar huis kan
|
|
nietmeer
|
Je komt veilig thuis, maar je huis blijkt de ontploffing van je granaat niet overleefd te hebben...
Ik wens een mooie zuster die me verzorgt |
|
nietmeer
|
die krijg je helaas werd ze ontslagen en kreeg je helemaal niemand diej ouw verzorgde ik wens dat ssb het heeft overleefd |
|
nietmeer
|
hij heeft het overleefd, maar sterft de dag erna alsnog
ik wens een kerncentrale voor mezelf |
|
nietmeer
|
Je krijgt je kerncentrale, maar de centrale zit zonder brandstof, omdat je geen brandstof mag kopen van het internatoinale atoomenergie agentschap
Ik wens overgeplaatst te worden naar een ziekenhuis waar alleen maar mooie zusters werken |
|
nietmeer
|
dat gebeurt helaas ontploft ie en wordt je de rest van je leven achternagevolgt door familieleden van de overleden werkers dat krijg je helaas zijn ze in staking ik wens dat mijn wii het heeft overleeft
|
|
nietmeer
|
je wii overleeft vandaag, morgen niet meer
ik wens een prachtige vrouwtjesdraak om te berijden (levend aub) |
|
nietmeer
|
Je wii heeft het overleeft, maar de stekker van je wii niet... Je krijgt je vrouwtjesdraak, levend en wel. Maar ze heeft zo'n grote sexdrive, dat ze geen tijd heeft om jou rond te vliegen
Ik wens 3 extra wensen
|
|