ontkracht een wens |
nietmeer
|
dat gebeurt maar dan krijg je Kristian over je heen  die kkrijg je maar slechts 2 pitten doen het ik wens dat ik uit huis ga wonen |
|
nietmeer
|
dat gebeurt het gaat zelfs zo goed dat je maar een kartonnen doos pakt ik wens dat er geen konijnen meer bestonden
|
|
nietmeer
|
Alle konijnen veranderen in muggen, en gaan rond Waliterrr's hoofd zoemen Ik wens hersenen (  ) |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Die krijg je, maar het blijken kippenhersenen te zijn.
Ik wens dat dit grappige spel nog lang doorgaat. |
|
nietmeer
|
Wish Granted, maar je ziet nu wel voor je leven lang aan dit spel vast
Ik wens dat mijn wens uitkomt |
|
nietmeer
|
je wens komt uit, maar niet op de manier zoals je gehoopt had
ik wens dat de Titanic wordt tentoongesteld nadat ze deze hebben opgetakeld |
|
nietmeer
|
De Titanic rot voor de ogen, en vooral neuzen van de toeschouwers weg
Ik wens dat mijn hele Warhammer-collectie geschilderd is, zoals ik dat wil |
|
nietmeer
|
je warhammer collectie wordt prachtig geschilderd, doch de volgende dag ben je alles kwijt ik wens dat ik in het café met rust gelaten wordt  |
|
nietmeer
|
Je wordt met rust gelaten, vannacht, om een uur of 12...
Ik wens dat mijn warhammercollectie, onbeschadigd, terug keert in mijn bezit |
|
nietmeer
|
het komt in je bezit, onbeschadigd, maar je kunt er verder niks meer mee
ik wens dat ik een belangrijke opgraving doe |
|
nietmeer
|
Je doet een heeeele belangrijke opgraving: een perfect geconserveerde oermens Helaas bleek hij nog te leven, en had hij honger. Je wordt opgegeten
Ik wens dat ik een wens doe, die alleen maar in mijn voordeel uit kan pakken, hoe anders hij ook geïnterpreteerd wordt... |
|
nietmeer
|
je krijgt die wens...zoals je het verkiest, maar elke wens daarna zal in je nadeel werken
ik wens lijmoplosser |
|
nietmeer
|
Hij krijgt de lijmoplosser, maar het is zo corrosief, dat hij het niet op zijn eigen lichaam kan gebruiken, om los te komen van een stoel bijvoorbeeld  Ik wens niets |
|
nietmeer
|
je krijgt niets, en het niets slokt je op en je wordt gestuurd naar een verloren dimensie
ik wens bescherming tegen negativiteit |
|
nietmeer
|
Je krijgt je bescherming, maar hij werkt zo goed, dat alle positieviteit ook geblokt wordt
Ik wens terug uit het niets te komen |
|
nietmeer
|
je komt terug uit het niets...maar iedereen is je vergeten en je leeft in eeuwige eenzaamheid
ik wens een wapen tegen een DungeonMaster |
|
nietmeer
|
Een donderende stem boven je klinkt op: "Dat wapen bestaat niet. Niets is opgewassen tegen de limietloze krachten van een echte Dungeonmaster"    Ik wens een centaur |
|
nietmeer
|
Offtopic: zullen we wedden? Een Necromancer komt véél verder met een ondoden leger dan zo'n slappe DungeonMaster  de centaur zal je krijgen, echter, deze vertrappelt je meteen ik wens een zeer krachtige Necromancer te zijn |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Kristian: Ik heb het over de Dungeons & Dragons DungeonMaster... Dat is de spelleider, die alle verschrikkingen verzint waar zijn spelersgroep het tegen op moet nemen... Als je die tegen je in het harnas werkt, ben je over het algemeen het haasje (om het netjes te zeggen...) Je wordt een Necromancer, maar je trekt tegelijkertijd ook de Vloek van kleine ongelukjes op het verkeerde moment aan, en al je spreuken mislukken... Ik wens een elfin. Een hele mooie |
|
nietmeer
|
Offtopic: hm...dat is inderdaad niet zo best  toch ben ik er van overtuigd dat met genoeg kracht je er tegen kunt knokken...denk ik... je krijgt je elfin...helaas is dat van korte duur omdat haar familie je niet vertrouwt en je niet accepteert en een hele heisa ervan maakt...en je ongelukkig wordt ik wens dat ik weg mag uit het café |
|
nietmeer
|
Je wens wordt gegeven, Je wordt met harde hand uit het café geslingerd
Ik wens een +5 luckbonus |
|
nietmeer
|
een +5 luckbonus, levert helaas wel -10 attack en -10 defence op
ik wens dat muad aardig wordt tegen mij |
|
nietmeer
|
Muad wordt aardig, maar de hele wereld wordt gemeen
Ik wens leniger te worden |
|
nietmeer
|
je wordt leniger, maar je andere lichamelijk en geestelijke eigenschappen nemen drastisch af
ik wens dat de DM verslagen wordt |
|
nietmeer
|
Alle wensgeesten komen bij elkaar, en overleggen hoe ze dat gaan doen, maar komen tot de conclusie dat dat onmogelijk is...
Ik wens dat al mijn stats gemaxed worden |
|