ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een massage van een sumoworstelaar
Ik wens een uurtje in een heerlijk bubbelbad |
|
nietmeer
|
een bubbelbad zonder bubbeltjes  ik wens een massage van Grant Imahara  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan krijgt een radiografisch bestuurde massage  Ik wens een gratis weekendje Wenen, en degene na mij mag misschien mee  |
|
nietmeer
|
ik ga niet mee, dus het weekend gaat niet door  ik wens een weekend Wenen dat wel doorgaat  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het weekend wenen gaat door, je weent het hele weekend aan één stuk door  Ik wens een volgend kopje koffie |
|
nietmeer
|
 de koffie is bedorven  ik wens een mooi uitzicht |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een mooi uitzicht ... op een vuilnisbelt  Ik wens een lekker stukje gebak |
|
Kasjan Actief lid WMRindex: 2 OTindex: 223 Wnplts: Utrecht S |
Emmertje krijgt een lekker stukje sier gebak(plastic)
ik wens een werkende stargate |
|
emmertje
Oudgediende
|
De stargate werkt, en brengt onze Kasjan 5 miljoen lichtjaar hier vandaan op een niet-leefbare planeet
Ik wens een mooie droom |
|
nietmeer
|
in het begin wel, daarna wordt het je ergste nachtmerrie  ik wens een auto  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een speelgoedauto
Ik wens een goed begin van de nachtdienst |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Maar daardoor loopt het einde slecht af... Maar je overleeft het, anders missen we iemand op WMR  Ik wens dat ik snel genoeg geld heb voor een quad-core |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Heb je, maar dan zijn ze uitverkocht.
Ik wens dat de ik de projectdagen niet hoef te doen. |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
In plaats daarvoor verzinnen ze nog veel ergere dingen
Ik wens dat ik geen huiswerk moet maken |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft geen huiswerk te maken, maar daarom krijg je wel strafwerk wat vele malen meer werk is  Ik wens dat ik morgenochtend goed kan gaan slapen na de eerste nachtdienst |
|
nietmeer
|
je slaapt goed tot je kinderen thuiskomen uit school  ik wens een dag echt rust  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je slaapt de hele dag door, en vergeet alle afspraken Ik wens een lekker bakje koffie die ik met veel plezier ga opdrinken  |
|
nietmeer
|
je krijgt een bakje koffie, maar het is ZO lekker dat je het niet helemaal durft op te drinken.
Ik wens een verse, warme gevulde koek! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een verse, warme, gevulde koek, maar omdat je mij zo lief vindt, geef je die aan mij  Ik wens gezelligheid |
|
nietmeer
|
je krijgt mijn gezelligheid maar ik wil leren origami vouwen dus binnen 3 minuten doen je vingers al pijn van de kikkers en zwaantjes...Ik wens een schaaltje gemengde zoute nootjes |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een schaaltje gemengde zoute nootjes, maar in mijn gezelschap heb je daar niet veel aan  Ik wens dat ik morgenochtend na de nachtdienst niet mijn autoruiten hoef te krabben |
|
nietmeer
|
waarom niet?
Je hoeft niet te krabben want je bent zo snugger om vanavond kranten op je voorruit te leggen.
Ik wens warme leren handschoenen |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt warme leren handschoenen, maar je krijgt ze niet meer van je handen af als je binnen bent  Ik wens een rustige nachtdienst  |
|
nietmeer
|
je krijgt een rustige nachtdienst,rond 3 uur dommel je in slaap en dan begint het gedonder (wat doe je eigenlijk in de nacht?)
Ik wens handschoenen die gemakkelijk aan en uit gaan, warm zijn, nuttig en mooi |
|
emmertje
Oudgediende
|
Wat ik doe in de nacht? Euh...in één zin...kwaliteit beheren van alle producten die in de diverse productiecellen worden vervaardigd  Je krijgt je handschoenen, maar het wordt vanaf nu voor altijd 25°C, dus heb je ze niet nodig Ik wens dat de kinderen morgenvroeg eens rustig zouden zijn  |
|