ontkracht een wens |
nietmeer
|
De kinderen zij zo rustig dat je om 14:18 nóg ligt te slapen.. en je moet er eigenlijk al uit zijn!
Ik wens dat de productiecellen gaan staken |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
doen ze, alleen dan nu nog niet
ik wens dat mijn docenten mee gaan doen met de staking morgen |
|
nietmeer
|
dat doen ze, alleen voor de maatschappelijke bewustwording moeten alle leerlingen mee!
Ik wens rust |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
die krijg je voor eeuwig, waardoor het nooit meer gezellig wordt! ik wens veel leuke cadeaus op mijn verjaardag die voor mij zijn  |
|
nietmeer
|
je krijgt leuke kados op jou verjaardag die voor jou zijn, het zijn er alleen zo veel dat je huis ontploft.. Je bent een dakloze Es met veel spullen en verkoopt al je spullen om weer een huis te kunnen krijgen... Nu heb je nog minder dan je al had.Ik wens gerechtigheid |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je zult gerechtigheid hebben...op je 100e verjaardag Ik wens een lekker etentje  |
|
nietmeer
|
die ik je moet geven maar ik ga niet naar je toe, dus het kan niet  ik wens een baksteen |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hij verbrokkelt in je handen dus je hebt er niks aan Ik wens een nikon D90  |
|
nietmeer
|
je krijgt een foto van een nikon D90
ik wens een soepel lijf |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je krijgt het lijf van een slang.
Ik wens dat iedereen gelukkig is. |
|
nietmeer
|
iedereen is gelukkig en daar wordt je zoooooo saai van dat uiteindelijk jij ongelukkig wordt, en dan is je wens niet gelukt
Ik wens mijn eigen lijf, maar dan zonder spierpijn! |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
je hebt helemaal geen spieren... fantoompijn?
ik wens complete perfectie |
|
nietmeer
|
Je krijgt complete perfectie, van je imperfectie!Ik wens een moeilijk woord (HEB WEL SPIEREN!  ) |
|
nietmeer
|
je krijgt hippopotomonstrosesquippedaliofobie en supercalifragilisticexpialidocious, maar wordt gek wanneer je het uit je hoofd leert  BV heeft geen spieren  ik wens een fijne zaterdag |
|
nietmeer
|
je hebt een hele fijne zaterdag, je hebt namelijk je zaterdagse sokken in de was gedaan met heel veel wasverzachter dus die zijn erg fijn... HElaas glij je IN je sokken steeds uit, dus je dag is zwaar Kl*te.
Ik wens een massage |
|
nietmeer
|
je krijgt er een van Berniew die één minuut duurt  ik wens een massage |
|
nietmeer
|
jij krijgt er een van Assliquid die niet lekker is..
Ik wens een lekkere massage van minimaal 30 minuten van een leuk persoon |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
dan krijg je hem van een hele gezellige "man" ik wens een massage van 30 minuten van een leuke vrouw  |
|
nietmeer
|
de vrouw blijkt omgebouwd te zijn  ik wens een dagje in Pakistan zijn  |
|
lentebriesje Erelid
terroristen lieten je busje niet toe ik wens een hoop stront in mijn bed (remind je moet het ontkrachten  ) |
|
nietmeer
|
 op het laatste moment houdt de koe op je bed het op, maar plast wel flink  ik wens een normale wens  |
|
lentebriesje Erelid
een wens is niet normaal dus krijgt jersan helemaal niks ik wens dat de koeie pis van mijn bed NIET door jersan wordt opgedronken  (ontkracht ontkracht  ) |
|
nietmeer
|
hij wordt door Lentebriesje opgedronken  ik wens dat Lentebriesje opgezogen wordt door Engelse aliens  |
|
lentebriesje Erelid
er bestaan geen aliens ik wens dat koeiepis die ik heb opgedronken door iedereen wordt opgedronken BEHALVE jersan |
|
aymoney Senior lid WMRindex: 55 OTindex: 666 Wnplts: Assen
|
er bestaat niemand anders dan jersan  ik wens dat ik eeuwig leef alleen in mijn 11 jarig lijfje  |
|