ontkracht een wens |
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
die krijg je, maar je zal je aan elk papiertje 3 keer snijden.
ik wens een week vakantie naar de VS |
|
nietmeer
|
je krijgt de week, maar moet hem weggeven aan mij  omdat jij niet kan ik wens een grote palmboom |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
staat al voor je neus, maar nog geen minuut later word hij omgezaagd en valt hij op je hoofd, je moet met zwaar hoofdletsel naar het ziekenhuis. Ik wens superkrachten!  |
|
Franz24 Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 101 S |
Die krijg je, maar je kan er niet goed meer omgaan en daardoor pleeg je per ongeluk zelfmoord.
Ik wens een leuke droom vannacht. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
die heb je gekregen maar nu krijg je een maand lang nachtmerries  ik wens dat al het vuil zelf naar de stort gaat en ik niks hoef te doen |
|
Giant_Panda Erelid
 WMRindex: 61 OTindex: 4.027
|
En daar gaat het, maar er is zoveel vuil dat het de hele stad vervuilt  Ik wens dat het deze winter lekker warm weer blijft  |
|
ladekast Oudgediende
|
vandaag wel, morgen en de rest van de aankomende winter wordt het koud met veel sneeuw
ik wens dat het al 3 januari is |
|
nietmeer
|
Het is al 3 januari, maar jij ligt zo lekker te slapen dat je pas op 4 januari wakker wordt  . Ik wens een gouden medaille. |
|
Giant_Panda Erelid
|
Gewonnen, maar wel als grootste verliezer  Ik wens een nieuwe piano  |
|
ladekast Oudgediende
|
Die krijg je maar er zitten geen poten onder  ik wens dat deze dag voorbij is |
|
Giant_Panda Erelid
|
Gelukt, maar het is wel gisteren geworden... Ik wens dat de hele wereld Nederlands spreekt  |
|
nietmeer
|
De hele wereld spreekt Nederlands, alleen jij niet  . Je verstaat dus niemand  . Ik wens dat ook Panda nederlands spreekt  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Panda spreekt één woordje Nederlands en gaat meteen weer over in het Pandabeers  Ik wens een lekker kopje koffie dat ik zometeen met veel genot kan gaan drinken. |
|
Giant_Panda Erelid
|
Je krijgt hem, maar zometeen was veel later, dus het is koud  Ik wens dat iedereen, moi inclus, Pandabeers spreekt  |
|
nietmeer
|
Iedereen spreekt pandabeers, ook Giant_Panda. Maar slechts 1 dag  . Ik wens dat we allemaal spammen. |
|
Giant_Panda Erelid
|
Die wil ik helemaal niet ontkrachten  Behalve dat het dan wel chaos wordt  Ik wens dat we zo kunnen spammen dat het geen chaos wordt  |
|
nietmeer
|
Dat kan  , maar 1 dag  Ik wens dat elke dag een dag langer duurt. |
|
Giant_Panda Erelid
|
Vailan wordt meteen ontslagen en moet de hele dag thuiszitten... De dagen duren minstens twee dagen  Ik wens dat ik nog een wens mag doen  |
|
ladekast Oudgediende
|
dat mag je maar die valt heel anders uit dan gewenst  ik wens dat het weer snel mooi weer wordt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het wordt heel snel 2 minuten lang mooi weer  Ik wens een bord ZONDER frietjes erop |
|
Giant_Panda Erelid
|
Daar is je bord, zonder friet, maar wel vol mayonaise. Ik wens een vriendin  |
|
ladekast Oudgediende
|
Die krijg je maar ze is de meeste bazige vriendin die je ooit zult tegenkomen  ik wens geen files straks op de weg |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hebt geen files op de weg, maar kunt desondanks geen plek vinden op het parkeerterrein |
|
Giant_Panda Erelid
|
-Mist een wens- Maar wat je ook gewenst zou hebben, het zou verkeerd zijn gegaan  Ik wens een regenbui ^.^ |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er vallen een paar druppeltjes Ik wens wederom een overheerlijk kopje koffie  |
|