ontkracht een wens |
nietmeer
|
hij komt naar Gelderland en eet Hisoka op  ik wens een enkeltje Elburg |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
die heb je maar daar aangekomen staat de T-rex te wachten en eet jersan ook op  ik wens dat er onder dit beritchje nog een andere reactie word geplaatst door iemand anders. |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
er word op je wens gereageerd door iemand anders maar je kan het niet zien ik wens een wens  |
|
Invisible Oudgediende
 WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Die wens komt uit waarmee je wens meteen verbruikt is en je nog niets hebt
Ik wens dat het eindelijk eens een poosje zomer wordt hier |
|
nietmeer
|
zomer voor 2 seconden  ik wens dat blauw voortaan geel heet |
|
Invisible Oudgediende
|
Maar door de vermenging die ontstaat is alles ineens groen... Ik wens dat WMR voorgoed storingvrij werkt... (zo, ontkracht dat maar eens, ga je gelijk aan de schandpaal...  ) |
|
nietmeer
|
haha  WMR werkt voorgoed storingsvrij, maar jij krijgt een IP-ban (en ik geen schandpaal)  ik wens een tuin vol appelbomen |
|
glaasje Erelid
je krijgt wormen in de appels  ik wens een koekje  lekker simpel |
|
nietmeer
|
je krijgt een koekje dat 5 jaar overdatum is  ik wens concertkaartjes voor André Rieu |
|
Invisible Oudgediende
|
Kan ie die niet zelf betalen dan?
Het concert valt in het water
Ik wens een winnend staatslot |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Die krijg je maar er staat maar 1 euro op  Ik wens een goeie mooie bleu ray speler |
|
Invisible Oudgediende
|
Je krijgt m, maar de dag erna besluit de industrie accuut op een andere technologie over te gaan
Ik wens iedereen een lang en gelukkig leven toe. |
|
ladekast Oudgediende
|
dat hoeft van mij niet als ik het maar naar mijn zin heb gehad  ik wens een huis vol ballonnen  |
|
nietmeer
|
er zijn zoveel ballonnen dat je er niet meer in past  ik wens voor mezelf een kort maar supergelukkig leven |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
okee morgen ben je dood je laatste dag ben je super gelukkig en doe je alles wat je hartje begeert en daarna pleeg je zelfmoord. Helaas was je omdat het je laatste dag is zo druk bezig met zelf gelukkig zijn dat je iedereen om je heen pijn doet en dat je egoistisch word waardoor er niemand naar je begrafienis / crematie komt en je ook geen kinderen hebt verder word je omdat je zo slecht was naar de 7de circle van dantes inferno verbannen en daar getransformeerd in een boom en vooreewig uitelkaargerukt zult worden door harpies. ( dies flink ontkracht zeg ). Mijn TV is te groot ik wens een kleinere |
|
ladekast Oudgediende
|
die krijg je maar nu heb je een vergrootglas nodig om het te kunnen zien  ik wens een lange nachtrust |
|
nietmeer
|
je slaapt 25 jaar @Hisoka, en bedankt  ik wens een fiets |
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
Je krijgt de fiets, maar er mankeert zoveel aan dat een nieuwe fiets kopen beter zou zijn.
ik wens een vrije dag |
|
ladekast Oudgediende
|
je hoeft nooit niks meer te doen, je sterft een vreemde dood  ik wens dat iemand alles voor mij doet, een week lang |
|
glaasje Erelid
iemand doet alles voor je maar hij doet alles voor de helft  ik wens... |
|
ladekast Oudgediende
|
dat jij niet meer kan wensen  ik wens een nieuwe PC |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar je moet hem cadeau geven aan mij  ik wens dat ik me nooit meer hoef te scheren |
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
hoeft niet meer, je krijgt een lazerbehandeling. Maar daar door krijg je allemaal rooie bultjes.
Ik wens een goed salaris |
|
ChunkyXS Senior lid WMRindex: 371 OTindex: 121 Wnplts: Zeewolde S |
Je krijgt een goed salaris, maar de volgende dag gaat het bedrijf failliet.
Ik wens een nieuwe subaru impresa voor de deur |
|
nietmeer
|
die staat er, maar hij is van je buurman  ik wens 10.000.000 papiertjes  |
|