ontkracht een wens |
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
nog een paar uurtjes.. nog 3 en dan is het weekend  ik wens da ik alles en iedereen kan houden  |
|
nietmeer
|
sorry, ik wil ook een beetje hebben  ik wens dat ik naar huis mocht van mezelf |
|
Violetje Oudgediende
|
ik vin da jij na huis mag van je zelf.. ik wens da het snel carnaval is  |
|
nietmeer
|
hier is helemaal geen carnaval, sorry  ik wens dat ik extra studiepunten krijg  |
|
Violetje Oudgediende
|
ik geef jou 10 etra studie punten :d ik wens da het door heel nederland carnaval is  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Is het ook... Maar we laten het niet zien. Ik wens een lieve vriendin  |
|
Violetje Oudgediende
|
die probeer ik over een week na je toe te sturen  ik wens da roy hier is  |
|
dusseldorp Erelid
 WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
waar is roy dan  ik wens dat de volgende wens niet doorgaat  |
|
Violetje Oudgediende
|
roy is thuis  jij bent slecht.. of ja.. haha ik wens da ik heel ziek word,,, (jij wenst tog da die nie door gaat  |
|
dusseldorp Erelid
de vorige wens is niet uitgekomen en je wordt toch ziek  ik wens dat de volgende wens van iemand op WMR is  |
|
Violetje Oudgediende
|
ik wens dat dusseldorp heeeeel gelukkig word  |
|
nietmeer
|
die wens komt uit, maar wel met jou  ik wens dat dat niet gebeurt  |
|
dusseldorp Erelid
je geld wordt gestolen door de zware jongens  ik wens dat de volgende Jersan is  |
|
nietmeer
|
die wens komt uit, maar eh... daar valt niks te ontkrachten aan  ik wens dat de  echt kotst  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
doe maar niet, teveel zooi ik wens dat mijn zoontje niet zo vroeg hoefde te zwemmen  |
|
nietmeer
|
Hij hoeft niet zo vroeg te zwemmen, maar wel héél laat. Ik wens dat Hoogeveen zo groot wordt als New York  |
|
ladekast Oudgediende
|
dat wordt het maar dan is er geen plek meer voor jou
ik wens een hele fijne verjaardag vandaag |
|
ladekast Oudgediende
|
en die heb ik gekregen  ik wens dat het maar snel wat warmer mag worden  Iemand moest deze topic maar weer wat leven in blazen  |
|
Zucht Senior lid WMRindex: 242 OTindex: 201
|
en als het warm is wil je weer dat het kouder wordt
ik wens dat ik de loterij win |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
En net op dat moment moet je 99 procent van kansspelen aan de belastingen betalen! Ik wens dat ik gelukkig wordt  |
|
nietmeer
|
dat word je, maar verder niemand, dus je hebt er nog niks aan want iedereen zit toch maar te sippen  ik wens dat het eind volgende week 25 graden wordt |
|
nietmeer
|
Het wordt 25 graden, maar omdat je je die dag niet goed voelt moet je binnen blijven  . Ik wens dat het niet warmer wordt dan 20 graden |
|
nietmeer
|
het wordt maximaal min 5, de hele zomer lang, door Eygelgefdinges  ik wens chocolada, veel chocolada |
|
nietmeer
|
Offtopic: Eyjafjallajökull  Je krijgt héél veel chocola, maar je mag er niet aankomen. Ik wens een vulkaan in de achtertuin |
|
nietmeer
|
die krijg je alleen als je in IJsland bij de Eyjafjallajökull (dank je) gaat wonen, dus succes  ik wens dat Vàilan daar gaat wonen  |
|