ontkracht een wens |
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
je vind er 1 op de straat, maar hij ligt er al 3 maandenik wens concert kaarten voor within temptation |
|
nietmeer
|
je krijgt ze voor een concert van vorig jaar  ik wens dat de bussen en treinen vandaag rijden in Gelderland |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
je trein is vast gevroren aan het spoor (krijgt niet meer los) en alle bussen hebben lekke banden
ik wens dat ik vandaag niet onderuit ga op de fiets |
|
nietmeer
|
iemand anders pakt je fiets en gaat ermee onderuit, beschadigt je fiets en je kan alsnog niet fietsen  ik wens dat de bussen geen lekke banden hebben |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
je blaast alle banden weer op alleen ze ontploffen  ik wens dat ik weer een vol pak yoghurt had  |
|
|
die heb je, maar die is al een aantal dagen over datum. Ik wens dat ik een dag vrij ben (niet met oud en nieuw)  |
|
nietmeer
|
op 2 januari, maar aangezien je dan toch al vrij had, is het vrij nutteloos  ik wens minder zenuwachtigheid  |
|
|
Quote Jersan: op 2 januari, maar aangezien je dan toch al vrij had, is het vrij nutteloos  (was ik maar vrij - helaas bijbaantje)  ik wens minder zenuwachtigheid  |
|
nietmeer
|
? Je wordt minder zenuwachtig, maar wel erg druk  Ik wens dat de mug uitsterft |
|
nietmeer
|
dat gebeurt, maar mensenhuid wordt totaal onweerstaanbaar voor wespen en bijen, waardoor niemand meer naar buiten kan  ik wens dat de avond nog lang duurt  |
|
dusseldorp Erelid
 WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
de avond is zo voorbij  ik wens dat ik kon kiezen om iets te wensen! |
|
nietmeer
|
dat kan je, maar je hebt zoveel te kiezen dat je het ook niet meer weet ik wens dat mijn neefje DD eens gaat muntenpoetsen  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
dan kan je lang wachten want hij heeft net een glijsleegedoe uitgevonden  ik wens niks  |
|
nietmeer
|
je krijgt wat je wenst, maar volgend jaar word je elke dag overladen met vanalles  ik wens de loterij te winnen |
|
dusseldorp Erelid
lukt je niet, ene meneer Geluk is je voor.... ik wens dat Jersan niet mijn oom was, anders moet ik zo weer muntenpoetsen!  |
|
nietmeer
|
ik ben je oom, maar geef je vrij  ik wens dat iedereen vanavond werkvrij heeft  |
|
nietmeer
|
Iedereen heeft werkvrij, daardoor stort de economie in elkaar  Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2010  |
|
dusseldorp Erelid
en dan moet ik weer natuurlijk net naar het ziekenhuis
ik wens dat ik geen ruzie meer met iedereen kreeg |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
jij krijgt geen ruzie meer maar het wordt erg saai zo ik wens zon, veel zon zonder sneeuw  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Er komt extra sneeuw, en het lukt de zomer niet het winterse weer te verdrijven  Ik wens vastigheid op m'n werk  |
|
|
vastigheid zal je krijgen tot je baas vertrekt, en nu is het nog erger dan daarvoor.
Ik wens dat ik mijn examen haal |
|
nietmeer
|
Je haalt je examen, maar je zult nooit een baan vinden.
Ik wens dat er titanen rondlopen op aarde |
|
DennyColt Erelid
 WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Die zijn er, maar ze lopen je gelijk onder de voet.
iwdi een lekker maal voorgeschoteld krijg. |
|
nietmeer
|
Je krijgt een lekker maal voorgeschoteld, maar je mag het niet opeten.
Ik wens dat ik dat wel mag |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
je mag het wel maar je wordt er vreselijk ziek van
ik wens dat het weekend is |
|