king of the hill |
nietmeer
|
*legt op rustige toon uit.. Taz.. vanaf de heuvel kan je alle vijanden zien aankomen en wegjagen. Daarbij is dit topic my Hill.. als het nu mijn platteland of my bollenveld zou heten dan konden we inderdaad de rest van de grond aanhouden....
Weet je wat TaZ? start jij een topic My rest van de grond... ik kom wel met je vechten!
till than...*
OUr Hill |
|
nietmeer
|
*zit lekker op de hill een liedje te zingen*
pada pa pa.. queen of the Hilllll |
|
nietmeer
|
*maakt wet: verboden om koninginnen op de heuvel te hebben* my hill!  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*zegt tegen marike en jersan dat ze voordat ze met wetten gaan smijten eerst het complete wetsboek uit hun hoofd moeten leren* *ziet marike en jersan afdruipen en zich verveeld verdiepen in een paar meter hoge stapels boeken...  |
|
Marike Erelid
|
*heeft boeken, uit* *er staat in: mensen of dieren waarvan de naam uit 3 woorden bestaat, worden verbannen*  MY HILL!!!    |
|
Marike Erelid
|
|
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*vertelt Marike dat ze volgende week elke dag een grote toets heeft, Marike rent geschrokken weg om te gaan leren* Mine    |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*demonstreert aan Es hoe geweldig ze kan koken  Es rent gelijk weg om heel veel eten voor volgende week te halen  * Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*gaat een stuk verderop zitten met al het lekkere eten wat ik net gehaald heb. nightwolfs eten is inmiddels aangebrand, dus komt ze gezellig bij mij zitten om het lekkers op te eten. terwijl nightwolf zit te eten pik ik de heuvel in  * Mine  |
|
nightwolf
Erelid
*is uitgegeten en haalt het tafelkleedje van de tafel en wappert de lucht van mijn aangebrande eten richting Es, die word misselijk en rent de heuvel af* Mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*belt de pizakoerier met een bestelling voor degene op de heuvel, de pizakoerier komt piza brengen, maar nightwolf heeft al haar geld al uitgegeven aan het aangebrande eten, dus kan ze niet betalen. de pizakoerier belt de politie en die sluit nightwolf op  * Mine  |
|
nightwolf
Erelid
*bedenkt zich dat ze nog wat geld in haar linkersok had zitten en koopt de bewaker om. Jat onderweg zijn pistool en gaat terug naar de heuvel, Es schrikt zo als de het pistool ziet dat ze wegrent* Mine  |
|
Marike Erelid
|
*slaat pistool uit handen van NW, en jaagt nw de heuvel af* MY HILL!!!    |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt fluitend aanlopen en roept Boe! Marike schrikt en ik neem de heuvel in* Van mij   |
|
Marike Erelid
|
|
|
nightwolf
Erelid
*huurt een clown en stuurt hem de heuvel op, Marike rolt lachend van de heuvel af* Mine  |
|
Marike Erelid
|
*Zet een dampend bord spaghetti neer onderaan de heuvel* *nw gaat naar beneden om te eten* MY HILL!!!    |
|
nightwolf
Erelid
*Besluit dat ze genoeg heeft gegeten, begint met eten te spelen en gooit spaghetti naar Marike, die komt helemaal onder de spaghettisaus te zitten en gaat douchen* Mine  |
|
Marike Erelid
|
*ik had een douche op de heuvel* nog steeds MY HILL!!!    |
|
es-de-fles Erelid
|
*Marike moet eten  * Mine  |
|
nightwolf
Erelid
dat gaat wel heel gemakkelijk Es  *Es staart een tijdje naar haar prachtige OT index en word helemaal kierewiet van die drietjes en nulletjes en ze rolt de berg af  * Mine  |
|
Marike Erelid
|
Het nacht, en nw gaat huilen met z'n vrienden, MYN HILL    |
|
nightwolf
Erelid
ik kan ook best op mijn heuvel huilen hoor  *huilt zo hard dat Marike verhuisd in verband met geluidsoverlast* mine  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*Doet Nightwolf een muilkorf om, en smijt hem in een geluidsdichte cel* Mine now!  |
|