king of the hill |
Muller Lid WMRindex: 22 OTindex: 59 Wnplts: Tubbergen
|
Ja echt een drama jonge
Na dit psychologische debacle vecht ik terug als een kip zonder kop. Chewiezz hakt mijn kop maar komt er achter dat ik die niet heb. Hij krijgt ook psychologische problemen en geeft het op.
My Hill |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
jullie doen allemaal een cursus leren posten - na de cursus psychologie - bij de LOI..
My Hill |
|
|
Ik kan het niet betalen en komt terug. Jij daarentegen weet niet dat je een zin normaal gesproken met 1 punt afsluit.
My Hill |
|
timwijn Erelid
Dat is inderdaad nogal een tik van me..  er ooit ingeslopen.. jij krijgt er zelfs een punthoofd van! My Hill..  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan komt T-S weer terug. Hij was nogal geschokt door het feit dat hij de verkeerde persoon van de heuvel had verjaagd, dus vandaar dat hij een pagina lang niets van zich heeft laten horen.
T-S is niet alleen teruggekomen; hij heeft een heel leger van dubbelgangers van zichzelf gebouwd. Tegen die overmacht kan Timwijn niet op, en hij moet vluchten.
My hill, 200x |
|
nietmeer
|
In dat geval heb ik ook een tik, dus ga ik samen met TimWijn naar de dokter, om ons van die tik af te helpen..  T-S's hill! |
|
shopaholic Lid WMRindex: 36 OTindex: 13
|
Er heerst een ziekte op de wereld,, iedereen sterft uit behalve shopaholic.. My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Alleen kunnen robots niet sterven door een ziekte. T-S is er dus ook nog, met z'n 200 dubbelgangers. Hij verjaagd Shopaholic.
My hill |
|
|
Ik zat toevallig op mars en kom van bovenaf aanvliegen. Ik crash op jou neer en spring vlak daarvoor er snel uit.
My Hill |
|
|
Ik geef het op,, Even tussen de gevechten door, Jullie hebben echt geen leven  Xx |
|
timwijn Erelid
@Muller: Jij crasht, maar springt eruit.. waaruit? als jij crasht? dat kan niet..  dus is T-S nog op de Hill Ik reincarneer weer eens - wordt zolangzamerhand een gewoonte - in een metaaletertje  T-S wordt opgegeten.. My Hill @shopaholic, de grap is dat je nooit de heuvel kan blijven houden.. duh  |
|
|
Ze is gewoon een kansloos iemand die de grap niet snapt. dat soort personen zijn beneden ons niveau.
Na mijn crash-fout plak ik mijn been weer aan mijn lichaam (die was er af gevallen). jullie komen er achter dat ik een pop ben. jullie zijn zon kinderachtig om met mij te gaan spelen. stiekem ben ik geen pop en stond ik achter de boom.
My Hill |
|
timwijn Erelid
jamaar.. ik ben een metaaletertje.. die spelen niet met poppen  |
|
|
de poppen begonnen met jou te spelen bedoelde ik! het zijn mechanische poppen. sorry voor mijn foute reactie |
|
timwijn Erelid
ok.. begrijpelijke fout  haha.. ehm.. now what.. als metaaletertje ben je vrij machteloos  ik ben suicidaal, eet roestig metaal, sterf, en reincarneer in een sprinkhaan.. Muller is alergisch voor sprinkhanen  My hill.. - op de een of andere manier voelt het ook niet prettig om een sprinkhaan te zijn  zie de bui al hangen..  waarom ben je niet allergisch voor gorilla's?  |
|
|
Ik ga naar de dokter en haal medicijnen. Mijn allergie is voorbij en ik plant naast de heuvel een graanveld. Jij kan het niet weerstaan My Hill  |
|
timwijn Erelid
was ik al bang voor  moet ik nu weer suicidaal worden? bah.. dan reincarneer ik maar in mezelf  daag je uit voor een potje voetbal  My Hill  |
|
|
Ik schiet de bal van de heuvel en de bal rolt ver weg. Omdat jij ingooi hebt moet jij hem halen.
My Hill |
|
Nekkel Senior lid
 WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Duidelijk een overtreding en jullie krijgen beide rood! My hill  |
|
|
Quote Muller: Ze is gewoon een kansloos iemand die de grap niet snapt. dat soort personen zijn beneden ons niveau.
Pardon!? Heb je wel eens naar jezelf gekeken?? Denk dat jij kanslozer bent dan ik,, pff |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
alsjeblieft zeg.... als je elkaar gaat uitmaken voor kansloos of dom maakt dat alleen jouzelf kanslozer en dommer. dus Muller en shopaholic, kappen allebei. wie niet wil posten in dit topic moet dat vooral niet doen, en wie dat wel doet moet degenen die dat niet doen niet achter hun rug om uitmaken voor wat dan ook. keep the peace.
dit gezegd hebbende schop ik Nekkel van de heuvel en laat ik hem leeg achter. Saluut. |
|
timwijn Erelid
nou, Ody! streng maar rechtvaardig..  maar, de schop was zo hard, dat je je middevoetsbeentje breekt.. ziekenauto! My hill  |
|
Nekkel Senior lid
 WMRindex: 553 OTindex: 375
|
Voert TimdronkenmetzijnWijn xD en gaat dan heel dramatisch mee met Odysseus
my hill! |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
een beetje griek breekt zijn middevoetsbeentje niet. maar dat hoeft ook niet, want de heuvel was leeg, zodat timwijn hem gewoon kon overnemen zonder moeite. ondertussen had hij hem wel weer verloren.
Nekkels hill |
|
timwijn Erelid
ehm.. nogsteeds dat lezen dat niet helemaal goed gaat..  nou, Nekkel, ik ben nog nooit echt dronken geweest - zeker niet zo erg dat ik naar t ziekenhuis moet.. dus, het was een schijnvertoning.. wanneer je het doorhebt schaam jij je zo erg, dat je wegloopt  My Hill  |
|