king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
SNAKE, wat gemeen  *geeft Jersan een trap onder zijn kont* kun je wel, dat mooie kasteel vernietigen?  *schopt Jersan nogmaals, deze keer van de heuvel af* |
|
nietmeer
|
*zet windmachine aan die Arya van de heuvel afblaast* doei Arya  mijn  |
|
SNAKE Actief lid WMRindex: 34 OTindex: 136 Wnplts: Best S |
mensen er is nu een 2player king of the hill http://www.waarmaarraar.nl/offtopic/6/ID/975745/GO/0/king_of_the_hill_2-Player.html
dat is de link
|
|
Arya Oudgediende
|
*gebruikt de force en tilt Jersan weg van de heuvel*  ( star wars style) *hijg hijg (darth vader)* its mine  |
|
nietmeer
|
Offtopic: @SNAKE: Met[url=link]tekst[/ url] kun je de link als linkje in het forum zetten... "I'm your Father, Arya" *Arya rent verschrikt weg* "Dank je Obi wan Kenobi" My Hill! |
|
ik plaats een aantal dynamiet staven in en auto en bestuur hen met een afstandbediening naar arya en boem!!!!
my hill
ps. het 1 en 2player staat los van elkaar dus je mag je bondgenoot aanvallen op de 1 player versie |
|
Arya Oudgediende
|
Muad mijn vader  *blijft maar eventjes van de heuvel weg*  |
|
Quote Muaddhib: Offtopic: @SNAKE: Met[url=link]tekst[/ url] kun je de link als linkje in het forum zetten... dankje |
|
nietmeer
|
*Ziet veilig vanaf zijn heuvel Arya opgeblazen worden* hihi, mis  Still my hill |
|
Arya Oudgediende
|
 hey! ik stond er naast  |
|
nietmeer
|
Vergeet je me niet van m'n heuvel af te kegelen, Arya?
*Zet trollhammaran op om mensen van zijn heuvel weg te schrikken* |
|
nietmeer
|
Quote Arya: Muad mijn vader  *blijft maar eventjes van de heuvel weg*  Aaah Muaddhib mijn schoonvader  |
|
nietmeer
|
ontopic: schiet de boxen van Muaddhib kapot en jaagt Muaddhib van de heuvel af  mijn  |
|
nietmeer
|
Obi Wan Kenobi zei dat  Hey mijn boxen! *Zet 2 nog veel grotere boxen naast de heuvel, en zet die op 11.* *Zet muziek aan* *Jersan wordt van de heuvel af geblazen* Mine! |
|
nietmeer
|
maar jij citeerde Obi Wan Kenobi  welkom bij de familie, schoonvader  ontopic: *ziet Muad op de heuvel staan, belegert de heuvel en hongert Muad uit die zich overgeeft* Mine! |
|
nietmeer
|
*Gooit een bed de heuvel op, die Jersan er vanaf stoot* *ploft op bed neer*
Mi.... zzzzZZZZzzzz |
|
nietmeer
|
*duwt het bed met de slapende Muaddhib van de heuvel af* doei Muad  |
|
nietmeer
|
*Slaat in zijn slaap zijn arm uit, en trekt Jersan mee de heuvel af* Nobody's hill  |
|
nietmeer
|
*laat Muad onderaan de heuvel slapen en klimt naar boven  * mine!  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*knoopt een touw om het kleintje heen en sleept hem weg, verstikkend* *loopt terug* *vreugdedanst* mine  |
|
nietmeer
|
het kleintje?  *wurmt zich los, klimt de heuvel op en knoopt het touw om Andreesie heen en sleept hem weg, verstikkend* *loopt terug* *vreugdedanst* mine  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Pakt een pan Gooit Jersan (lees: eend) erin  Zet de pan op een vuurtje En geniet van een eendenmaaltijd Now it's mine again  |
|
Arya Oudgediende
|
*gooit zand over emmer, en begraaft hem* van mij  |
|
nietmeer
|
laat Arya de heuvel af struikelen  mine  |
|
Arya Oudgediende