king of the hill |
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*stuurt een horde barbaren op Muad af* My hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*zet een tijdmachione voor de barbaren neer zodat deze wegzijn, en bind dan Bernieuw vast*
nee, van mij! |
|
|
*Haalt een MacGyver actie uit en bevrijdt zich van t touw en doet daarna t A-team na om Airwolf te bouwen, die arya naar the loveboat vliegt om verder jaren 80 series te gaan beleven*
My hill |
|
Arya Oudgediende
|
gatver! wat moet ik in de jaren 80?  |
|
|
Quote Arya: gatver! wat moet ik in de jaren 80?  I winn  |
|
Arya Oudgediende
|
*gaat snel terug naar de normale tijd met de tijdmachine, en beland recht op Bernieuw* my hill  |
|
nietmeer
|
*Vist Arya weer uit de jaren 80, want de loveboat overleeft niemand met een gezond verstand, en dat wilt hij haar niet aan doen*
Stuurt Berniew naar de jaren 60, peace man...
My hill! |
|
Arya Oudgediende
|
dat werkt ook nog  |
|
|
*infilteert de amerikaanse regering in de jaren 60 en richt de koude oorlog op de heuvel. Na 48 jaar (dus in het heden) heb ik amerika zo gebrainwashed dat ze de heuvel aanvallen en voor mij veroveren.*
My hill!!!! |
|
Arya Oudgediende
|
*roept Gleadar en zijn bende communisten om de heuvel terug te krijgen*
nee, van mij! |
|
|
*roept Gorbatchov te hulp die t communisme alweer in laat storten (leert die man t dan ook nooit  ). Veegt de restjes van de ingestorte communisten bij elkaar en bezet de heuvel* Mijn hillie!!!!!! |
|
Arya Oudgediende
|
*veegt per ongeluk Bernieuw ook mee vna de heuvel af*
nee, helemaal niet, van mij! |
|
|
*klaagt arya aan, omdat t helemaal niet per ongeluk was. Het was express!!! Arya verliest en gaat naar een vrouwengevangenis* My hill!!! en don't worry: ik kom afentoe wel op bezoek  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*'Leent' de space shuttle. Vliegt naar een dichtbijzijnde meteoor en stuurt hem op de aarde af, precies op de heuvel. Landt met de space shuttle en gaat naar de krater waar eerst de heuvel was.*
My hole! |
|
nietmeer
|
*Betaalt de lossom voor Arya* pfff... kost wel een hoop werk hoor.. zo'n dochter...
*Dumpt een paar mamoettankers zand in Madarian's gat, en begraaft hem meteen*
*My mountain!* |
|
|
*stuurt de kinderbescherming op Muad af. Deze houdt m zo erg bezig dat ik de berg in kan pikken* Mijn bergje  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian graaft zich uit, geeft Muad een mooi cadeau en gaat weer de heuvel af naar de observatiepost om wat te drinken. Muad verwacht een bom, maar het blijkt hetgene te zijn wat hij altijd al wilde hebben. Muad kijkt naar Madarian die het 'Peace' teken maakt met z'n handen.* |
|
Arya Oudgediende
|
*wimpelt de kinderbescherming af, want ze had het toch zeker goed?* doei Bernieuw!  |
|
|
*stuurt geert wilders op arya af, hij zet arya uit nederland. Pikt berg weer in*
My mountain! |
|
Arya Oudgediende
|
waarom moet ik nu het land uit?  |
|
|
Je zei doei  dus ik dacht dat je op reis ging  |
|
nietmeer
|
"Geert... je moest Rita hebben hoor..." (Geert)"Ow... ohja... ehm... foutje, sorry" *Geert voert Arya weer in*
Met een "Laat haar nou toch eens met rust" trapt Muad Berniew van de berg af
My Mountain! |
|
|
*Huurt een stel ninja's in die Muad ontvoeren zodat ik de heuvel weer in kan pikken*
My mountain? |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*koopt de heuvel en stuurt uitsmijters op bernieuw af* im the owner of the hill!  |
|
nietmeer
|
*Onteigend de berg*
My mountain! |
|