king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
spookie!  *gaat spook knuffelen* nee hoor, ik deel met spook  dat mag  |
|
nietmeer
|
*zet arya van de heuvel af omdat delen alleen is toegestaan in het multiplayer topic  * van mij  |
|
Arya Oudgediende
|
*maakt een heuvel naast de heuvel van TG* |
|
nietmeer
|
*Belt de GhostBusters* *Als hij niet wordt gevangen, wordt hij wel weg gejaagd door het deuntje  * *Zwaait naar Arya* Mine! |
|
Arya Oudgediende
|
hoi papa!  *beschermt eigen heuvel* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*gooit bak met spinnen om die gezamelijk arya oppakken en ver wegdragen* My hill  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Dropt een ton gif op de heuvel, waarna alle spinnen dood gaan. Het gif is echter niet schadelijk voor mensen...* My hill!  |
|
nietmeer
|
*blijft rustig op de originele heuvel zitten*
Still mine |
|
|
*jodelt, waarna een lawine Muad van de heuvelt meesleept*
My hill!!! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Heeft een raketinstallatie op z'n heuvel gebouwd en vuurt raketten af op Berniew, die door de ontploffing ver weg geslingerd wordt. Aangezien ik al een heuvel heb, mogen Muad en Arya samen op de andere heuvel gaan zitten  * |
|
Arya Oudgediende
|
*steekt Madarian zijn persoonlijke museum in de fik, die hij dan snel maar moet gaan redden*
nee, deze is van mij! |
|
|
*pikt arya's basgitaar en zet m in de fik. Arya rent in paniek naar een telefoon om de barndweer te bellen terwijl ik de heuvel inpik*
My hill !! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Persoonlijke museum wordt automatisch geblust door de 'bewakingsbeelden'. Daarom blijft Madarian op de heuvel. Biedt Arya wat te drinken aan.* |
|
Arya Oudgediende
|
*gooit andere basgitaar naar het hoofd van Bernieuw*
nee, van mij! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar het gevecht tussen Arya en Berniew  Na even gekeken te hebben geeft Madarian beide een onverwachtte duw waardoor ze beide naar beneden rollen. Plaatst borden met het vrede teken...  * My hill  |
|
|
*ontwijkt basgitaar en gebruikt de snaren als katapult en vuurt een enorme lading plectrums op arya af, waardoor arya bedolven raakt en er in stikt  . Rukt bord uit de grond en honkbalt MadArian van de heuvel af* My hill  |
|
nietmeer
|
*Graaft eerst Arya uit de stapel plectrums* *Stuurt dan Bernieuw met een kluitje het riet in*
My hill! |
|
Arya Oudgediende
|
plectrums!  *stopt nog wel eventjes een hele voorraad in haar zak* dank je Muad  |
|
|
*gooit t kluitje naar Muad's hoofd en rolt t lijk t riet in  * My hill!! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Helpt met het uitgraven van Arya, en helpt haar en Muad de heuvel op. Gooit Berniew van de heuvel af. Gaat daarna weer naar beneden en gaat in de observatiepost zitten.* *Muads en Arya's heuvel!  * |
|
Arya Oudgediende
|
*steekt Bernieuw op een gruwelijke manier neer* (dat omschrijf ik maar even niet..)
MY hill |
|
|
*wordt wakker, want t was een nachtmerrie en gooit arya in een bak vol met slangen.*
My hill |
|
Arya Oudgediende
|
*stuurt de slangen terug op Bernieuw af* |
|
|
*Neemt de slangen mee naar de tandarts, die trekt hun tanden eruit zodat ik duizenden scherpe slangetanden op arya af kan schieten , zodat ze dekking moet zoeken achter een boom en ik de heuvel kan inpikken*
My hill |
|
nietmeer
|
*Pakt een Romeins schild, zodat Berniew hem niet kan raken met zijn slangetanden, en kegelt hem zo de heuvel af*
My hill |
|