hr
jaargang -24 - laatste artikel 6-4 16:00 - 75969 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 490 491 492 [493] 494 495 496 497

king of the hill

21-09-09 20:17:10
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Uren verstrijken, en T-S wordt maar niet gevonden. Op deze manier vind hij er niks meer aan, en hij verlaat zijn schuilplaats. Hij had zich verstopt in een geheime ruimte in de heuvel. Zodra hij het luik van deze ruimte openduwt, duwt hij zo per ongeluk timwijn van de heuvel.

My hill

22-09-09 11:20:14
timwijn
Erelid

WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Tim helemaal verbaasd wreekt zich op TS door met een graafmachine de top van de heuvel inclusief TS te verwijderen naar een ander werelddeel door een goedkope, illegale Pool die toch "toevallig" een graafmachine in de achtertuin had staan.
Tim gaat op het afgevlakte plateau staan en bouwt een hekje om het plateau, pakt een ligstoel en een biertje en geniet van de zon!

My Hill!! :D

22-09-09 11:31:10
nietmeer
De zon, die wordt nu wel heel erg warm, tijd voor wat zonnebrandcrème, Timwijn loopt ff naar zijn badkamer om dit te halen. Ohja, de badkamer staat niet op de hill :s Dus loopt Timwijn naar zijn eigen huis :ja. Houdoe en bedankt he, zegt Chewiezz :)

Ofwel Chewiezz loopt de hill op en pakt Tim's biertje :ja

My Hill and Beer :)

22-09-09 11:33:03
nietmeer
Jersan heeft nog veel meer bier voor Chewiezz. Hij lokt Chewiezz de heuvel af met een spoor van glazen bier, regelrecht naar een vat bier in een of andere kroeg in een achterbuurt waar Chewiezz wel ff wil blijven :ja Jersan gaat terug naar de heuvel.

My hill :D

22-09-09 12:44:46
timwijn
Erelid

S
Maar Jersan was zijn jas vergeten in de kroeg, oei oei..
Tim heeft ondertussen zonnebrandcreme opgesmeert en loopt de heuvel weer op.. goh, het lijkt wel alsof niemand de heuvel heeft ingenomen, maar er heeft wel iemand op mijn stoel gezeten en van mijn bier gedronken.. 8O
anyway.. :P

My Hill! :D

22-09-09 14:42:21
Tom-Servo
Oudgediende

Ondertussen is T-S terug komen lopen uit dat andere werelddeel waar hij heen was gebracht. Hij is uitgeput, en strompeld de heuvel op. Timwijn wil T-S van de heuvel schoppen, maar struikelt in plaats daarvan over T-S en valt zelf van de heuvel.

My hill

22-09-09 14:50:08
timwijn
Erelid

S
Tim ziet dat TS nogsteeds moe is en krijgt hem dus makkelijk weer van de heuvel :P

My Hill

22-09-09 17:28:43
Tom-Servo
Oudgediende

T-S gaat onderaan de heuvel liggen slapen. Wanneer hij wakker wordt, ziet hij pas voor het eerst dat Timwijn nu een Avatar heeft. Hij moedigt Tim aan om deze aan iedereen te gaan laten zien. Timwijn doet dat, en verlaat de heuvel.

My hill

22-09-09 17:38:03
nietmeer
T-S ligt echter nog altijd onderaan de heuvel :P Chewiezz loopt de heuvel op en zegt:

My Hill :)

22-09-09 18:12:22
timwijn
Erelid

S
Tim heeft iedereen zijn avatar laten zien, behalve Chewiezz.. die wordt helemaal euforisch van de vrolijkheid van dit jaren 80 icoon dat ze het de hele wereld wil laten zien..
nou, dan sta ik daar op de heuvel.. missie voltooid EN de enige op de heuvel..! al ben ik bang dat als TS doorheeft dat hij onderaan de heuvel staat ipv erop dat snel voorbij is :ja

My Hill..

22-09-09 20:02:06
Tom-Servo
Oudgediende

T-S had al lang door dat hij onderaan de heuvel stond, nog voordat Timwijn terugkwam. Hij was al naar boven geklommen om Chewiezz van de heuvel te duwen, maar toen kwam timwijn opeens terug en verliet Chewiezz zelf de heuvel al. Dus duwt T-S nu Timwijn maar van de heuvel.

My hill

22-09-09 20:12:39
Justist
Erelid

WMRindex: 1.054
OTindex: 6.624
T
*Fire Ball!*

My Hill:jeej

22-09-09 20:20:58
nietmeer
Jersan blust de brand op de heuvel, en spuit Somkid weg met het water. Met een helicopter landt Jersan op de heuvel.

My hill :D

22-09-09 22:23:16
ladekast
Oudgediende

WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Jersan hoort een auto aankomen. Het is een mooie auto, lekker groot en van alle gemakken voorzien. net als bij een taxi zit hier een bord op; Frankrijk 8)
Jersan vliegt naar beneden en stapt snel in.
Roy loopt naar boven :ja

My Hill !

23-09-09 05:56:40
Tom-Servo
Oudgediende

Jersan is in de auto gestapt, en roept naar Roy6 of hij misschien mee wil komen naar Frankrijk. Daar heeft Roy wel zin in. Hij stapt ook in. Geen van beide heeft echter gezien dat het T-S is die achter het stuur zit. T-S zet de auto op automatische piloot zodat deze aan een stuk door blijft rijden, en stapt snel uit. Hij rent de heuvel op en ziet de wagen in de verte verdwijnen.

My hill

23-09-09 11:25:03
nietmeer
In België komt Jersan erachter dat de chauffeur een robot is, en begrijpt dat het een val was. Hij laat Roy terugrijden naar de heuvel, duwt daar Roy met auto en al een afgrond in :$ en rookt Tom-Servo de heuvel af met een vuurtje. Dan neemt hij het vuur mee naar boven.

My hill :)

23-09-09 13:46:10
timwijn
Erelid

S
Maar.. Jersan brandt zich aan het vuur.. Een enorme kreet schrikt iedereen op.. Jersan loopt snikkent naar een ziekenhuis..

Iedereen komt op de heuvel afgestormd en een gevecht ontstaat dat onbeschrijfbaar is.

Daarom hou ik daar maar bij en laat de details achterwege. Het einde van t verhaal is toch dat ik win :ja

My Hill! :P

23-09-09 14:39:59
Tom-Servo
Oudgediende

De politie en het leger arriveren om alle mensen die bij de grote vechtpartij betrokken waren in te rekenen. Ook Timwijn wordt meegenomen. T-S, die weer terug was komen lopen, neemt de heuvel in.

My hill

23-09-09 15:12:27
timwijn
Erelid

S
Vanuit mijn cel stuur ik een holografishe variant van mezelf naar de heuvel. Deze is 3,5 meter hoog en TS rent geschrokken weg. Ik zet mijn hologram te rusten op de heuvel..

My Hill? :(

23-09-09 18:19:55
Tom-Servo
Oudgediende

Niet echt, hologrammen mogen niet worden gebruikt om de heuvel te veroveren. Het hologram wordt weggehaald en T-S kan de heuvel weer op.

My hill

23-09-09 18:35:35
timwijn
Erelid

S
Bah.. was ik al bang voor..
maar inmiddels ben ik vervroegd vrijgelaten wegens goed gedrag :ja
T-S was ook deelnemer in het gevecht en was niet opgepakt. Tim heeft met camerabeelden T-S verdacht gemaakt en wordt meegenomen in voorarrest :)

My Hill.. :jeej

23-09-09 20:06:10
Tom-Servo
Oudgediende

T-S zit zijn voorarrest uit. Tijdens die periode verdwijnen de camerabeelden op mysterieuze wijze (A) en is er geen bewijs meer tegen T-S. Hij wordt vrijgelaten.

T-S verkleed zich als militair, graaft en aantal loopgraven uit rond de heuvel, en gaat de heuvel belegeren. Timwijn wordt er zenuwachtig van daar hij niet weet hoe en wanneer T-S zal toeslaan, en vlucht uiteindelijk van frustratie van de heuvel.

My hill

23-09-09 21:11:31
Muller
Lid

WMRindex: 22
OTindex: 59
Wnplts: Tubbergen
Ik bak een grote taart en verstop midden in die taart een koekje. Als ik de taart aan T-S geef vliegt het koekje er uit en rent heel hard weg. T-S denkt wtf? En ik loop weer weg.

Ik haal 3 kratten bier. 1 drink ik op. De andere geef ik aan mijn buurman. De derde loop ik mee naar boven, maar halverwege val ik in coma door het bier. T-S denkt wtf?

Als ik weer uit mijn coma ben, print ik 3 velletjes papier uit. Ik vouw er vliegtuigjes van. Ik mik ze allemaal op T-S zijn hoofd. Geen een raakt.

Not My Hill :(

24-09-09 05:33:48
nietmeer
hihi :P

Jersan bouwt een muur om de heuvel en wacht net zo lang tot Tom-Servo olie nodig heeft tegen de roest, olie die al snel opraakt op de heuvel :ja Uiteindelijk geeft Tom-Servo zich over, waarna Jersan hem in een oliepoel zet en zelf de heuvel overneemt.

My hill met muur :D

24-09-09 05:56:39
Tom-Servo
Oudgediende

T-S wilde de heuvel toch al verlaten na al die vreemde dingen die hij zag gebeuren. Hij gaat na zijn oliebad eerst naar een dokter, die hem verzekerd dat het niet zijn verbeelding was. Hij zag echt een koekje wegrennen en iemand in coma vallen.

Gaat terug naar de heuvel. Hij ziet het koekje weer langsrennen en zet de achtervolging in. Het koekje rent uit angst voor T-S dwars door de muur heen. T-S maakt het gat nog wat groter en kan nu weer bij de heuvel komen. Daar vind hij de papieren vliegtuigjes van Muller. Hij gooit ze naar Jersan, en raakt hem in zijn oog. Jersan doet van schrik een stap achteruit en valt van de heuvel. T-S klimt de heuvel op.

My hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 490 491 492 [493] 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven