king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Maar in die 23 jaar heeft T-S flink wat conditie opgebouwd omdat hij voortdurend andere mensen van de heuvel moest verjagen. Hij trekt de UFO weer uit zijn strot en slaat hem kapot op kAiSeR's hoofd.
My hill |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
maar kAiSeR heeft is in die 23 in de bak zo vaak in elkaar gebeukt dat hij zo hard als staal geworden is (hij heeft er zelf ook behoorlijk wat tot moes gestampt), de UFO slaat kapot op kAiSeR's hoof en de scherven die eraf vliegen scheuren T-S keel open.
MY HILL.... STILL! |
|
nietmeer
|
* nuked hill... daar is zelfs staal niet tegen bestand *
My HIll |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
tsk tsk heb je nou nog niks geleerd  je zou wat nieuws bedenken. verbaasd gaat vena weer weg om na te denken over nieuwe manieren om de hill te pikken A-L loopt de lege hill op my hill  |
|
nietmeer
|
* heeft nieuwe manier gevonden  * ipv 1 nuke, doe ik nu 2 nukes  * My Hill  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Oh my god  gelukkig schuilde A-L in de bunker in de hill.  wanneer het stopte met de aanval klimt A-L weer naar buiten en belt de hillpolitie op. Vertelt ze dat Venatorial illegaal wapen bezit heeft. Venatorial word gearresteerd en gelijk veroordeeld tot 20jaar in de meest zwaarste beveiligde gevangenis  My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*slaat AL in elkaar met een nederlandse vlaggenmast*
my hill |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Deliverence rolt Soulsplitter in de vlag en steekt dit aan.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft zichzelf ondertussen gerepareerd. Hij zet foto's van Deliverence die de Nederlandse vlag in brand steekt op internet. Al snel wordt Deliverence het slachtoffer van een woedende menigte, die denkt dat hij tegen Nederland is.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
helaas is TS vergeten wat schroefjes aan te draaien, waardoor hij uit elkaar valt...
dus...
my hill |
|
nietmeer
|
* crash-land met een gevangeishelicopter op de hill.. jaja Vena is weer ontsnapt *
Soulsplitter is KO de hill afgerold
My Hill |
|
|
kAiSeR stuurt Vena naar een waarzegster, die verteld haar dat ze binnekort bevalt van een 34-ling... een flinke bevalling wordt dat dus moet ze met zwangerschapsverlof.. kAiSeR neemt de hill in
MY HILL... FOR NOW! |
|
nietmeer
|
what  ik word nog steeds voor vrouwelijk aangezien  * ontsteekt in woede en wat er dan gebeurd is te erg voor woorden * My Hill |
|
|
ow. je bent geen vrouw.... niet aan je te zien  huilend rent vena naar zijn/haar mamma MY HILL.... AS ALWAYS! |
|
nietmeer
|
* gooit een paar fragmentatiebommen op de hill, waardoor Kaiser door de schokgolven de hill af word gesmeten, en zet er een onoverwinnelijk schild op *
My Hill |
|
|
dat schild is misschien onoverwinnelijk voor sterfelingen, maar kAiSeR is geen sterfeling! hij is meer! dus met een enkele aanraking verwoest hij verwoest het schild en vermorzeld vena tot een propje, dat hij met verassende souplesse in de prullebak gooit!
MI HILL... AS USUALL! |
|
nietmeer
|
Altijd maar geweld  , altijd maar 'ik ben de onoverwinnelijke onsterfelijke'  , dat doen jullie altijd   Vàilan, die gekleed is in een plechtig gewaad, loopt de Hill op, en geeft Kaiser een rol perkament. Kaiser leest het, en valt meteen achterover... Vàilan rolt hem de Hill af. My Hill |
|
nietmeer
|
* ik doe het vandaag vooral omdat ik geen tijd heb *
* activeert Mass Shadow Generator *
My Hill |
|
|
Vana vs Kaiser is net zoals Arsenal (Vena) vs Manchester United (Kaiser).. ---> zie champions league uitslag  MY HILL.... HOLEEE HOLEEEEE! |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Ik vraag Kaiser vriendelijk van me heuvel te gaan, hij doet dit ook tot mijn verbazing  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S heeft zichzelf weer gerepareerd, en dit keer wel goed.
Besluit terug te keren naar de basis en datgene te proberen waarmee hij in het begin de heuvel veroverde: volgt een cursus telepathie en teleporteert Deliverence naar een plek ver weg.
My hill |
|
nietmeer
|
Quote kAiSeR: Vana vs Kaiser is net zoals Arsenal (Vena) vs Manchester United (Kaiser).. ---> zie champions league uitslag  MY HILL.... HOLEEE HOLEEEEE! Aangezien Vena helemaal niet naar voetbal kijkt, is deze vergelijking ook helemaal niet op hem van toepassing. Aangezien Vena Kaiser dus makkelijk kan verslaan, kan hij dat zeker met T-S. Snel rent T-S de hill af om erger te voorkomen My HIll |
|
nietmeer
|
Geweldloosheid is wat ik nastreef  Vàilan stuurt een knokploeg op Vena af, die voor zijn leven vlucht. Ik gebruik geen geweld  dat doen anderen  My Hill |
|
nietmeer
|
* in dat geval gebruik ik Chuck Norris  * My Hill |
|
nietmeer
|
Chuck wil echter geld zien, maar Vena kan niet betalen...en dat betekent....  My Hill |
|