king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*ziet dat DX per ongelijk de Ex eigenaar afschiet en schiet zelf in de lach* nog steeds mijn heuvel  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Fallout's heuvel bedoel je  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
de computer werkt niet geeft het een rotschop en gooit het van de heuvel maar het raakt arya per ongeluk waar door de heuvel van mij is  Mine !  |
|
Arya Oudgediende
|
*is gedeletet, maar maakt in de prullenbak een nieuwe digiate heuvel* Zoals ik al zei: Mijn heuvel!  alleen dan wel digitaal  |
|
Fallout Oudgediende
|
ziet arya in de prullenbak rommelen en probeert haar te deleten  Mine !  |
|
Arya Oudgediende
|
mijn machtige delete knop!  *drukt er op en delete Fallut, waarna ze van zijn restanden een nieuw stukje heuvel maakt* zo.. nu is het onze heuvel!  |
|
Fallout Oudgediende
|
duwt arya per ongeluk af oeps sorry !  My Hill dus  |
|
nietmeer
|
gooit een rood laken over Fallout en laat een aantal stieren los. Fallout begint te rennen als een gek! *roept nog naar Fallout: Wees voorzichtig* hehe, mijn heuvel  |
|
Fallout Oudgediende
|
rent weer terug en smijt de laken over haar heen en rennen achter haar aan  doei   My Hill  |
|
nietmeer
|
doet een backflip, beland op de rug van een stier.
Laat de stier op Fallout afstormen, op de top van de heuvel springt Sis van de stier af, schopt Fallout de lucht in. Fallout beland op een lelijke manier op de hoorn van de stier, stier is zo geschrokken dat die het ravijn in rent. na een paar minuten hoort Sis *plof*
ze zucht en gaat met een glimlach op de heuvel zitten.
My hill! |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
A-L is weer terug van zijn heli avontuur. pakt Sisje op en sleept haar naar een haven. daarzo zit A-L een onderzeerer die torpedos aan het inladen was. haalt van een torpedo de inhoud weg en stopt Sisje in de plaats. Sisje verdwijnt samen met de onderzeer  my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen is T-S via de rivier naar zee gedreven. Samen met het water verdampt hij, condenseert tot een wolk, en regent weer uit boven de heuvel. A-L gaat schuilen voor de regen, terwijl T-S op de heuvel neerdaalt.
My hill |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
jammer voor T-S dat hij door de zachte bodem geabsorbeerd wordt..... de hill is op een paar plasjes water dan ook vij voor Kaiser!
MY HILLLL! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
In de grond krijgt T-S zijn vaste vorm terug, en hij graaft zich een weg naar boven. Komt precies onder kAiSeR terecht, die daardoor in het gat valt wanneer T-S eruit klimt.
My hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
kom de hill op lopen en geeft T-S een schop waardoor hij de hill afrolt
my hill |
|
nietmeer
|
Komt de heuvel oplopen samen met holle bolle Gijs. Gijs vind AL een lekker hapje en rent zo snel als die kan achter AL aan! ik ga je opeten!!!!!
AL rent hart weg voor Gijs richting een dal.
Zo my HILL |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
DX gooit broodkruimels op Sisje en lokt de vogels hierheen. Die verjagen Sisje zodat de hill vrij is  . My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De vogels trekken echter een hoop katten aan, en die weer een hoop honden. Het wordt DragonX teveel, en ook hij vlucht. T-S laat het asiel de honden en katten ophalen, en verjaagd de vogels.
My hill |
|
kAiSeR Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 357 Wnplts: Groesbeek
|
T-S DACHT dat hij het asiel had laten komen, maar hij trok een heleboel asiel zoekers aan. T-S kon wel roepen dat de hill te vol was, maar hij had geen vies walgelijk wijf als Verdonk of Wilders aan zijn zijde dus vluchtte hij maar van de hill af. Kaiser koopt de asielzoekers uit.
MY HILL!!! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wacht tot kAiSeR slaapt. Dan sluipt hij naar de heuvel, en brengt die naar een nieuwe plek. Wanneer kAiSeR wakker wordt, ziet hij dat de heuvel is verplaatst. Verbaasd gaat hij op onderzoek uit in deze nieuwe omgeving
My hill |
|
nietmeer
|
Txerseü laat kwade beren op de heuvel los, die achter Tom-Servo aangaat, die van de heuvel afvlucht naar China, waar hij aan ze ontkomt. Txerseü's hill  |
|
Anime-Lover Erelid
|
eindelijk verlost te zijn van die holle bolle gijs keert A-L terug naar de hill. voordat hij ernaar toe gaat huurt hij een helicopter. vliegt erover de hill en springt eruit. uhm... waar is mijn parachute?   A-L is zonder parachute gesprongen en begint neer te storten op de hill. maar gelukkig valt hij op Txerseu waardoor Txerseu zo levend de grond word ingeboord.  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vanuit China reist T-S eerst naar Japan, waar hij tekenlessen volgt in een filmstudio. Hij keert terug naar de heuvel, en maakt de heuvel + alles in de omgeving in animestijl. A-L kan zijn ogen niet geloven, en begint het animelandschap uitebreid te verkennen.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Txerseü is de grond ingeboort, en heeft zich na 34 uur  weer losgewerkt  Hij duwt Tom-Servo van de hill, die uitgebreid stond te juichen  My hill  |
|