hr
jaargang -24 - laatste artikel 23-4 18:00 - 76020 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 431 432 433 [434] 435 436 437 494 495 496 497

king of the hill

10-06-09 13:29:47
nietmeer
Een andere bliksemschicht herstelde Txerseü weer, die nu met hechtingen in zijn nek de heuvel op loopt en ze aan Ledi laat zien, die ervan gruwt, gaat gillen en wegrent.

My hill :D

10-06-09 13:59:12
Shimoda
Lid

WMRindex: 51
OTindex: 23
Na een uur of wat had Shimoda genoeg van dubbel-zien en besloot dat hij weer 1 Shimoda moest worden. Zo gezegt, zo gedaan. Vervolgens besloot Shimoda dat het tijd werd om ZIJN heuvel weer terug te nemen. Eenmaal aangekomen op Shimoda's berg bedacht hij zich dat zijn shotgun nog ergens moest liggen. Ledi dacht dat hij hem verwoest had maar in feitte had hij Shimoda's shotgun verstopt onder een steen.

En toen was er nog Txerseu, een minder groot probleem. Txerseu die nog onder de hechtingen zat was een ideale schietschijf om afstand-schoten op te proberen. Na per ongeluk beide zijn benen en linker arm verwijderd te hebben besloot Shimoda dat hij genoeg had geleden, en duwde het verminkte hoopje vlees dat Txerseu heette van zijn heuvel af.

My hill.

10-06-09 14:51:58
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S zint uiteraard op wraak nadat Shimoda hem zo'n enorm minderwaardigheidscomplex heeft bezorgd. Hij laat zichzelf een kogelvrij lichaam aanmeten zodat shimoda's shotgun hem niet meer deert. Pakt vervolgens een filmprojector, en begint overal om de heuvel de grootste krochten uit de filmgeschiedenis te vertonen. Waar Shimoda ook kijkt, overal ziet hij slechte films. Hij kan er niet meer tegen, en vlucht gillend weg.

My hill

10-06-09 16:04:41
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Arya trekt weer een paar stekkers er uit zodat T-S weer op weg moet naar de electriciteitswinkel om te kijken wat er deze keer met mijn apparatuur aan de hand is 8-)

mijn heuvel!:D

10-06-09 16:46:15
Anime-Lover
Erelid

WMRindex: 137
OTindex: 5.512
*hangt Arya onderste boven aan een boom naast de hill * (6)})

My hill

10-06-09 17:35:30
Tom-Servo
Oudgediende

T-S ontdekt ook nu vroegtijdig dat het weer aan de stekker lag. Keert terug naar de heuvel, en laat Arya weer vrij. Die stormt de heuvel op om A-L een lesje te leren. De twee rollen vechtend van de heuvel, waarna T-S erop klimt.

My hill

10-06-09 21:43:53
Soulsplitter
Erelid

WMRindex: 784
OTindex: 2.326
S
*vliegt terug naar de hill en land midden op TS*
Door het immense gewicht van de Draak Soulsplitter word TS platgeslagen tot het formaat van een 2 euro muntstuk
*koopt met TS een rolletje rolo, een roze koek en een blikje fanta*

My hill, and rolo, and pink cookie and Fanta!

10-06-09 23:37:04
Anime-Lover
Erelid

geeft een trap tegen soulsplitter waardoor hij de hill afrolt

my hill 8)

10-06-09 23:40:38
Soulsplitter
Erelid

S
*vind dit gedrag zo kinderachtig van AL, dat ik maar besluit om zand in de ogen van AL te gooien*

Tja dit is ook kinderachtig!
Ik vind dit zelfs flauw!
Dus ik meng hete sambal door het zand en smijt dit in de ogen van AL die hierdoor snel naar de opticien rent

My hill!

11-06-09 05:57:03
Tom-Servo
Oudgediende

T-S zit ondertussen, als 2-euro muntstuk, in de snoepautomaat waar Soulsplitter zijn rolo, roze koek en blikje fanta uit had gehaald. Zijn systeem neemt de machine over, en maakt hiervan een nieuw lichaam.

Loopt terug naar de heuvel, en begint Soulsplitter te bekogelen met snoep en frisdrank. Als snel is Soulsplitter zo misselijk dat hij naar huis gaat om wat uit te rusten.

My hill

11-06-09 12:41:08
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Het is nu 7 uur later en T-S is in slaap gevallen.
Ik geef hem (heel vals) een reuze dreun op zijn hoofd zodat hij lang buiten westen zal blijven.

My Hill.

11-06-09 12:43:29
nietmeer
Txerseü herstelt in een superziekenhuis, waar hij in 1 dag weer klaar is voor de hill-strijd :ja Hij ziet Ledi Tom-Servo buiten westen slaan, maar Ledi let niet op haar omgeving en hij duwt haar de heuvel af.

My hill :D

11-06-09 12:45:19
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Txerseu duwt met zoveel kracht Ledi van de heuvel dat hij er zelf achter aan gaat. Daar krijgt hij meteen een superoplawaai van Ledi, waardoor hij 24 uur buiten westen is.

My Hill

11-06-09 12:46:27
nietmeer
De tijd worden doorgespoeld, waardoor Txerseü al snel weer wakker is. Hij pakt de shotgun van Shimoda en schiet Ledi de heuvel af.

My hill!

11-06-09 13:21:55
Shimoda
Lid

Wanneer iemand anders dan Shimoda met de shotgun schiet activeerd het zelf-vernietgingsmechanisme zichzelf.

T-S (die zat nog op de berg) had geluk dat hij zijn super kogelvrije-vest nog aanhad. De shotgun explodeerde en Txerseu reduceerde sneller tot as dan dat je knipperd.

Nog slaapdronken wachelde T-S over de Heuvel heen, zoekend naar evenwicht. Hij slaagde er na verlopen tijd in zijn ogen open te houden. Slik. Zijn grootste angst werd werkelijkheid. Shimoda. Onmiddelijk knielde hij, smekend voor vergevenis.

Shimoda die uiterst chagarijnig was omdat zijn shotgun weer is kapot was en omdat hij zowaar weg gejaagt was door slecht entertainment was niet vergevingsgezint(6) Shimoda besloot dat zijn conventionele manier niet adequaat zou zijn. Na T-S een nog groter minderwaardigheids complex aan te praten dan dat hij al had, besloot T-S dat hij niet langer wilde leven en sprong van de heuvel af, hopend dat zijn sprong het einde van zijn miezerige bestaan zou betekenen.

My hill

11-06-09 14:44:18
Tom-Servo
Oudgediende

Zo makkelijk gaat dat echter niet. T-S is immers een robot, en die kunnen tegen een stootje. Hij overleeft de val met gemak en zelfs zonder een schrammetje. Roept naar Shimoda "dat doe je me niet na he. Zie je nu wel dat robots beter zijn dan mensen". Van zijn minderwaardigheidscomplex is niets meer over. Shimoda laat zich niet kennen en springt ook van de heuvel, maar hij breekt bij de landing een been en moet naar het ziekenhuis.

My hill

11-06-09 15:35:13
nietmeer
Sisje zwaait lief naar T-S, wil je me even helpen? Mijn zakdoekje (8-)) is gevallen en kan hem nergens vinden, ik kan echt niet zonder mijn zakdoekje :{

T-S kijkt in de lieve waterige oogjes van Sisje en besluit om het zakdoekje te gaan zoeken. Terwijl T-S er vandoor gaat klimt Sisje de heuvel op.

My hill :ja

11-06-09 16:14:32
Anime-Lover
Erelid

*Komt woedend de hill oplopen omdat A-L door Soul een bril moet dragen* :-:

*sisje wilt geen problemen dus ze vertrekt van de hill*

My hill

11-06-09 17:24:41
Shimoda
Lid

Shimoda gaat elke uitdaging aan, dus ook een 'spring van de heuvel af' uitdaging.

Wat T-S alleen niet wist was dat toen Shimoda eenmaal veilig beneden aangekomen was, toevallige voorbijganer # 3 toevallig voorbij kwam en hem uitdaagde net te doen alsof zijn been gebroken was. Shimoda tevreden over zijn sprong nam de uitdaging aan en zette de act zelfs zo ver door dat hij naar het ziekenhuis ging.

Eenmaal bijgekomen van het lachen liep hij de heuvel weer op. Daar vond hij A-L die hard zijn best aan het doen was om Naruto te kijken. Nog wat melig van de uitdaging kon Shimoda het niet meer houden toen hij daar A-L zag, die uit alle macht zijn best zat te doen om z'n rooie oogjes open te houden.

Shimoda moest zó hard lachen dat iedereen in de omtrek van 10 kilometer blind en doof werd. Zich niet bewust van wat er gaande was werd A-L 'vriendelijk' verwijderd van Shimoda zijn heuvel.

My hill.

11-06-09 18:07:41
Tom-Servo
Oudgediende

De zoektocht naar Sisje's zakdoek brengt T-S tot 10 kilometer en 1 centimeter van de heuvel, dus wordt hij net niet getroffen door het gelach van Shimoda. Hij vind de zakdoek en loopt terug naar de heuvel, maar komt er daar achter dat Sisje alweer weg is en Shimoda weer op de heuvel zit.

Hij loopt de heuvel op en verteld Shimoda het hele verhaal over hoe Sisje haar zakdoek mist en echt niet zonder kan. Shimoda weet waar Sisje is en krijgt medelijden met haar. Daarom gaat hij zelf de zakdoek naar haar brengen.

My hill

11-06-09 20:50:01
Soulsplitter
Erelid

S
*blieb*

Ts snapt er niets van:P

My hill!

11-06-09 22:41:41
Anime-Lover
Erelid

*na hersteld te zijn van wat Shimoda mij ook heeft aangedaan keert A-L terug naar de hill*

*A-L stopt Soulsplitter in een metalen kist die niet verroest, anti spook dus soul kan er niet uitspoken, een water bestendig slot die ook niet roest en niet te breken is :P*

*doet de kist dicht en gooit de kist met soul erin in de oceaan*

Slaap lekker met de vissen (6)

My hill

11-06-09 22:43:16
DragonX
Oudgediende

WMRindex: 1.195
OTindex: 62.787
S
Na lang afwezig te zijn van de strijd om de hill, is DX weer terug. DX bestuurt een sloopkogel, en kegelt AL van de hill af.

My hill

12-06-09 00:07:05
Soulsplitter
Erelid

S
helaas zonk de kist precies op een oude mijn uit de tweede wereldoorlog, De kist word in duizend stukken geblazen en wonder boven wonder leeft Soulsplitter nog.
*zwemt en rent terug naar de hill*

Hey Dx jegelooft nooit wat ik heb meegemaakt!
*verteld Dx het verhaal wat net gebeurde, Dx is zo versteld dat hij naar hollywood loopt om er een film over te maken*
My hill!

12-06-09 05:53:21
Tom-Servo
Oudgediende

Ondertussen, ver van de heuvel, heeft T-S eindelijk ontdekt wat Soulsplitter een paar reacties terug met hem gedaan heeft. Hij experimenteert wat, en slaagt erin het proces te herhalen.

*blieb*

My hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 431 432 433 [434] 435 436 437 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven