king of the hill |
Roflcopter Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 655
|
*gaat een eindelose discussie aan over theepotten en DVD-spelers* Sisje: Nee mijn grootste angst!!!  -sisje springt van de heuvel- I'm king of the hill! |
|
nietmeer
|
Loopt terug en denk, ik ben helemaal niet bang voor theepotten of DVD-spelers  Neemt een theepot mee de heuvel op *Hey Rofl, zie je ben helemaal niet bang!* Sisje gooit de theepot tegen rofl aan, deze heeft scherven in zijn ogen gekregen en moet naar een speciale kliniek in Mexico waar ze zijn zicht misschien nog kunnen redden. Hehe mijn heuvel terug  *Sisje krijgt nog een kaartje van Rofl, heb de Mexicaanse griep opgelopen, moet hier nog 2weken in quarantine blijven, tot over een aantal weken  * |
|
Shimoda Lid WMRindex: 51 OTindex: 23
|
Shimoda keert terug van de andere kant van de Wereld en vraagt Sisje..
Shimoda: Waarom? Sisje: Ik was boos Shimoda: Waarom? Sisje: Ik wilde je oma's onderbroek niet! Shimoda: Waarom? Sisje: Die ruikt niet lekker! Shimoda: Waarom? Sisje: Ouwe mensen stinken! Shimoda: Waarom?
(10 min later)
Shimoda: Waarom? Sisje: Ik weet..Waarom? Ik..Hoe? WIE BEN IK? WAAROM BEN IK? WAAROM VRAAG IK MEZELF WAAROM? AAAAAAAAAH!!!
Sisje, overstuur en door de war loopt met haar hoofd schuddend van de heuvel af, ze ging maar is nadenken over dingen.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S heeft ondertussen Klasien het hof gemaakt, en ze besluit met hem mee te gaan doen. Samen keren ze terug naar de heuvel. T-S geeft Shimoda op voor de club van doorvragers vanwege de manier waarop hij Sisje verjaagd heeft, en hij wordt meteen aangenomen. Hij moet naar de eerste bijeenkomst.
Hill van mij en Klasien. |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
De hillpolitie komt en arresteert T-S en Klasien omdat ze beide op de hill zitten en dat mag niet door de hill wet. T-S en Klasien rotten weg in de bajes  my hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Nadat Somkid Vailan had gevonden, gaf hij hem het recept. Daarna ging hij weer naar de hill. Dadidadida! *Spling!* Plots was de heuvel leeg (verwonderlijk, niet?) My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@A-L: robots roesten weg. Dat gebeurd dan ook met Klazien. T-S is ontroostbaar. Hij wordt uiteindelijk vrijgelaten en gaat op de heuvel zijn verdriet verwerken. Somkid kan zoveel ellende niet aan, en vertrekt.
My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid zoekt een psygoloog voor T-S, die hem meeneemt naar zijn praktijk. *Lege heuvel* *Nu niet meer* My Hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan zoekt een leraar Nederlands voor Somkid, die hem even gaat leren hoe je 'psycholoog' spelt  *Lege heuvel* *Nu niet meer* My Hill  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*doet assassination attack met hidden blade van assassins creed 1*
My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is klaar met zijn sessie bij de psycholoog. Deze heeft hem overtuigd aan andere dingen te denken dan Klazien, zoals plannen om de heuvel te veroveren. T-S huurt een sluipschutter in die Soulsplitter van de heuvel schiet.
My hill |
|
nietmeer
|
Sisje maakt allemaal foto's van T-S. T-S schrikt zo van de weerkaatsing die veroorzaakt worden door de flitser dat deze gillend weg schiet.
My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
A-L is weer tevoorschijn gekomen dankzij somkids rare gebeuren  A-L hangt sisje ondersteboven aan een boom naast de hill  my hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*Doet een Go 2 Sleep bij AL, die zo van de hill afrolt*  My hill |
|
nietmeer
|
Sisje heeft haar zelf bevrijd van de boom.
Loopt met grote stappen de Hill op, DX wegwezen! je moet bij de telefoon wachten anders kunnen ze je niet bereiken om te zeggen of je wel of niet geslaagd bent. Hier op de Hill is helemaal geen bereik joh!
*DX rent snel naar huis*
Zo, my Hill! |
|
DragonX Oudgediende
DX is naar huis gerend om z'n mobieltje een extra groot bereik te geven  . Als DX bij de hill is gekomen, ziet hij Sisje op de hill. DX schiet Sisje van de hill af met een wc-rol  . My hill |
|
nietmeer
|
 Sisje jat de telefoon van DX,  jij wordt niet gebeld vandaag  Sisje heeft de wc rol gegrepen en rent met de wcrol om DX heen. DX is het evenbeeld van een mummie geworden  Sisje rolt DX zo van de heuvel af |
|
DragonX Oudgediende
DX lijkt nu heel erg op een mummie  . Het is donker op de hill, dus DX gaat ernaar toe, vermomd als mummie  . DX jaagt Sisje zo van de hill af, muahahaha  Gelukkig heeft DX tig mobieltjes, dus hij kan zo gebeld worden  . My hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
*verkoopt mummie DX aan een museum*  my hill |
|
DragonX Oudgediende
DX ligt nu in het museum te maffen, maar is inmiddels al wakker geworden. DX staat op en verjaagt alle mensen die mij komen bekijken richting de hill, de menigte stampt AL plat, DX schraapt AL van de hill af, en maakt een zeil van de platte AL. Dat zeil geeft DX aan een zeiler  . My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Mummie-DX trekt echter de aandacht van een groep monsterjagers, en moet vluchten voor zijn leven. Ondertussen heeft T-S alle foto's bemachtigd die Sisje van hem maakte, en keert terug naar de heuvel.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Vàilan dient onmiddellijk een klacht in bij de Hillcommissie. "Het is toch niet goed dat iemand zo lang de hill bezet heeft. Dat mag toch niet?" "Ja jongen, dat komt ervan als niemand anders reageert" Oftewel: De klacht wordt ongegrond verklaard. Vàilan gaat er dan zelf maar wat aan doen. Hij koopt een kaartje met '40' erop (eigenlijk een verjaardagskaartje, maar ach  ) voor TS. TS opent het kaartje, en meteen wordt hij aangevallen door een kolonie robotetende mieren. TS rent de Hill af, en Vàilan neemt zijn plaats in. My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S springt in een meer, en de mieren verdrinken. Vervolgens laat hij zijn lichaam repareren.
Rent naar de heuvel en roept "Vailan, je bezoek is er al". Vailan haast zich naar huis.
My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan komt thuis erachter dat het bezoek er nog helemaal niet is. Dat duurt nog een uur!
Hij loop terug naar de Hill, pakt een verdovingsgeweer en schiet alle pijltjes in het achterwerk van TS. Zelfs een robot gaat van deze dosis tegen de vlakte.
My Hill |
|