hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 447 448 449 [450] 451 452 453 494 495 496 497

king of the hill

05-07-09 13:37:38
nietmeer
Oh, maar zo kan ik het ook })

Vàilan strekt zijn armen de lucht in, en meteen wordt de zon bedekt door donkergrijze wolken. Tientallen bliksems komen op de Hill neer, en DragonX moet rennen voor zijn leven.

My Hill

05-07-09 13:39:04
DragonX
Oudgediende

WMRindex: 1.195
OTindex: 62.787
S
DX rent en rent en rent, daarna keert ie zich om en rent richting Vàilan, DX springt over Vàilan heen, waardoor de bliksem die DX zou moeten raken, Vàilan raakt }).

My hill

05-07-09 13:41:01
nietmeer
Nou ben ik even blij dat ik daar dus tegen kan :ja. Vàilan ziet DX de hill weer oprennen.

Dan doe ik 't maar wat anders :P. De wolken beginnen te draaien, en al gauw ontstaat er een grote tornado.
DX wordt meegesleurd door de krachtige windvlagen, en belandt ergens verderop tussen de kannibalen 8O :P

My Hill

05-07-09 13:43:40
DragonX
Oudgediende

S
DX slaat de kannibalen van zich af, maar het zijn er te veel. DX rent naar de hill toe, en ziet Vàilan daar. Vàilan kon dan wel tegen bliksem, maar de bliksem had hem toch een beetje gegrild, gelukkig voor DX was de geur van gegrilde mens te sterk, en de kannibalen gaan op die geur af :P.

Vàilan rent voor z'n leven :P.

My hill

05-07-09 13:46:01
nietmeer
Help :O

Vàilan lokt de kannibalen naar een kinderspeelplaats :$. Wat hebben die kannibalen nou aan 1 persoon als ze er ook een heleboel kunnen krijgen (6)
Vàilan is veilig :P.

Hij keert terug naar de Hill, alwaar hij DragonX een marmeren drakenbeeldje geeft. DX vindt het een mooi ding, en wil het ergens neerzetten. Vervolgens knalt het beeldje uit elkaar, en DX moet even langs de dokter.

My Hill

05-07-09 13:47:39
DragonX
Oudgediende

S
Kinderbeul :P

DX redt de kinderen van de kannibalen (nadat ie naar de dokter was geweest), en de kinderen zijn hem erg dankbaar. Als dank jagen ze Vàilan van de hill af.

My hill

05-07-09 13:49:41
nietmeer
Nee he, ze leven nog :P. Nou ja, dan zal ik wat anders moeten verzinnen :O.

Vàilan besluit om DX wat entertainment te bieden. Hij huurt een paar handlangers in, die zich verkleden als zo'n Chinese draak. Vervolgens lopen ze wiegend de Hill op. Vàilan is nergens te bekennen.

DX gaat kijken, en zodra hij dichtbij genoeg is, springen de handlangers van Vàilan uit de verpakking (A) en gijzelen DX.

Vàilan zelft komt tevoorschijn en neemt de Hill over.

My Hill

05-07-09 13:51:44
DragonX
Oudgediende

S
De handlangers hebben DX meegenomen, maar schrikken zich dood (letterlijk :P) wanneer DX zelf in een draak verandert }).

DX loopt terug naar de hill, en schopt, op de ouderwetse manier, Vàilan van de hill af :P.

My hill

05-07-09 13:53:41
nietmeer
Vàilan wil DX ook schoppen. Vandaar dat hij de heuvel op rent en DX een ferme trap verkoopt.
Vervolgens hinkt Vàilan op een been de heuvel af, want een draak schoppen doet nogal pijn 8O (A).

Hij zal vast honger hebben :P Vàilan gebruikt een slingerblijde (ofwel Trebuchet) om een vers stuk vlees weg te schieten. DX gaat erachteraan.

My Hill

05-07-09 13:55:56
DragonX
Oudgediende

S
DX heeft het vlees inmiddels in handen, maar het is nog rauw :(.

DX propt het vlees in Vàilan's mond, en Vàilan moet naar het ziekenhuis vanwege de salmonella die hij oploopt :P

My hill

05-07-09 13:57:36
nietmeer
Draken eten toch rauw vlees? :O

Vàilan moet twee weken in het ziekenhuis blijven. Zodra hij ontslagen wordt, begeeft hij zich meteen weer naar de Hill.
Hij 'huurt' ergens een tank.

Hiermee beschiet hij een paar keer de Hill.
Dat zal wel genoeg moeten zijn :P

Vàilan rijdt met tank en al de Hill op. Geen DragonX 8O.

Nog niet nee :P

My Hill

05-07-09 13:59:52
DragonX
Oudgediende

S
Ik ben een beschaafde draak die alleen klaargemaakt vlees eet :P.

DX was ,voordat Vàilan het vuur opende, in het geheime luik in de hill gesprongen.
DX kruipt weer naar boven, en saboteert de bedrading van de tank :P.

Hierdoor rijdt Vàilan's tank met Vàilan erin van een klif af :P.

My hill

05-07-09 14:01:40
nietmeer
Geronimoooooooooooooooooooo

*beng*

*stilte*

Auw 8O.

Vàilan laat zich in een ziekenhuis behandelen voor de opgelopen schade.

Vijf maanden later keert hij terug naar de Hill. DragonX ligt er te slapen. Vàilan rolt hem met bed en al van de Hill af.

My Hill

05-07-09 14:03:41
DragonX
Oudgediende

S
Haha _O_

DX is nog steeds slaperig, maar merkt wel dat ie de hill weer kwijt is :P. DX pakt een laken en verkleedt zich als een spook 8-).

Hiermee laat ie Vàilan schrikken, Vàilan rent weg 8-).

My hill :P

05-07-09 14:05:27
nietmeer
Een spook :O
Met een bloemetjesdeken om 8-)

Da ken toch nie :P

Vàilan loopt terug, en ziet dat DX net het laken weer teruglegt.

Dacht 't al :P

Vàilan gooit hem eraf met een flinke windvlaag.

My Hill :D

05-07-09 14:07:28
DragonX
Oudgediende

S
DX heeft nog steeds dat laken, DX wikkelt met dat laken Vàilan helemaal in :P.

DX gebruikt de 'Vàilan-deken' als snowboard 8-), DX laat de verkreukelde 'Vàilan-deken' achter onderaan de hill :P

My hill :D

05-07-09 14:10:15
nietmeer
En dat terwijl er geen snow ligt 8O

Owwww, dat schuurt :O. De onderkant van het laken is weggesleten, waardoor Vàilan zichzelf kan bevrijden.

Hoe vaak ben ik nou al naar het ziekenhuis geweest? :O.
Ditmaal ga ik niet :P

Hij steekt het laken, of wat er van over is, in de fik, en slingert het ding de Hill op.

Vàilan breidt met zijn krachten het vuur uit tot een enorm inferno, waar DragonX nog wat van kan leren (nadat hij is weggevlucht natuurlijk :P)

My Hill

05-07-09 14:11:39
DragonX
Oudgediende

S
Een draak die bang is voor vuur 8O.

Hier klopt iets niet 8O.

DX laat Vàilan zien hoe het is om middenin een inferno te zitten :P.

Vàilan vlucht snel weg :P.

My hill

05-07-09 14:13:28
nietmeer
Vàilan, die helemaal zwartgeblakerd is door het vuur, zit in verslagenheid onderaan de heuvel.

Charcoal Inpachi :P (Yu-gi-oh kaart :D).
Hij sjokt de heuvel weer op. DX lacht hem uit.

Niet lief :O

Vàilan koelt hem af door een ijsblok op zijn kop te laten vallen.

My Hill

05-07-09 14:16:26
DragonX
Oudgediende

S
(Of Infernal Flame Emperor :P, ook YGO kaart :P)

DX spuwt vuur om het ijsblok te laten smelten, Vàilan glijdt uit over het smeltwater en rolt schreeuwend van de hill af :P.

My hill

05-07-09 14:34:13
nietmeer
Een waterglijbaan :D leuk, vooral met dit weer :P _O_

Vàilan probeert dan maar wat anders :P Hij koopt een enorme stereoinstallatie, en bootst hiermee het zielige gepiep van een hulpeloos babydraakje O+ na. DragonX zijn ouderlijke insticten nemen de overhand, en hij gaat op het geluid af.

My Hill

05-07-09 14:38:26
DragonX
Oudgediende

S
Hahaha _O_

DX vond dit een hele goede, en gebruikt z'n eigen stereo-installatie om het geluid van een hulpeloos konijntje na te bootsen :P.

Vàilan gaat meteen op zoek :P

My hill

05-07-09 14:40:45
nietmeer
Maar ik ben helemaal geen konijn :P
Desondanks kan ik op zoek gaan :D

Na een lange zoektocht vindt Vàilan de stereoinstallatie :P. Hè bah, wat flauw. Wie bedenkt er nou zoiets? :O (A)

Vàilan duwt het spul aan de kant, en ontdekt een ring. Deze ring steekt half uit de grond, waardoor Vàilan moet graven.

Hij ontdekt een luik, en onder dat luik ligt een enorme goudschat. DragonX ruikt rijkdom, en omdat draken vaak een schat beheren, komt hij er meteen op af. Vàilan rent vervolgens naar de Hill.

My Hill

05-07-09 14:42:58
DragonX
Oudgediende

S
Dx gebruikt een deel van het goud om Vàilan om te kopen om van de hll te gaan :P.

My hill

05-07-09 14:45:01
nietmeer
Goud (6)
Vàilan stuurt een legioen goudzoekers op DX af. Terwijl hij druk bezig is met die lui van zich af te slaan, kan ik de hill wel bewaken :P

My Hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 447 448 449 [450] 451 452 453 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven