king of the hill |
nietmeer
|
gooit 15granaten naar fallout fallout probeer de meeste wegetegooien maar kan er geen 15 weggooien  fallout moet nu naar het ziekenhuis omdat ie zijn halfelichaam is verloren MY Hill |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ontopic weer aub... |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
*Graaft zichzelf weer uit en gooit daarna Nos in een Bodemloze put*  My hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
dankjewel Luna  koopt een minigun en powerarmor en gaat de heuvel op AL schrikt zo van de blikken man dat hij halsoverkop afrent My Hill  @AL: kwam me dat niet een beetje bekent voor ??  |
|
nietmeer
|
heeft jetpack bij zich en vlieg omhoog pakt fall op en gooit hem ver weg in dezee vliegt weer naar de heuvel
My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
@Fallout, het zomaar kunnen hoor   A-L keer terug met een gundam Fallout Nos schrikt hier zo erg van dat hij het hazenpad kiest  My hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
ik kon net ontsnappen aan een verdrinkingsdood boos en op wraak gezint bedacht ik een plan ik mijnde de hele heuvel onder en blies het op My Hill  (of krater  ) |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Trapt A-L naar beneden, MY hill! * gaat OT bekijken* |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*legt landmijnen neer* *laat vogeltjes op mijnenveld naar voedsel zoeken* *ziet Fallout, A-L, amazing_idiot en nosphoenix druk bezig met vogeltjes wegjagen en mijnen opruimen* *zorgt dat alle mijnen tegelijk afgaan* terwijl jullie worden behandeld aan jullie verwondingen ga ik lekker achterover zitten op... my hill  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
*offtopic* ik ben telkens te laat... potverdrie... |
|
Anime-Lover Erelid
|
A-L hersteld super snel  en daardoor kon hij snel weer terug keren onderweg naar de hill laat hij een behemoth los op David waardoor hij nu voor zijn leven moet rennen  My hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*gaat een paar Supermutanten trainen om de heuvel in te nemen iedereen schrikt ervan en neemt het hazenpad*  My Hill |
|
nietmeer
|
ziet de supermutanten en haal ze over om op zoek te gaan naar de X-men om uit te roeien.
Huurt the A-team om voor bescherming te zorgen.
my hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*schopt daniel er gewoon vanaf*  My Hill |
|
nietmeer
|
roept de geest van saddam hoessein op om fallout te teroriseren en neemt de heuvel in
my hill |
|
Fallout Oudgediende
|
daniel heeft zeker in een grot geleefd maar Saddam is allang dood  en geesten bestaan niet  Still My Hill |
|
nietmeer
|
beweert dat geesten wel bestaan waarna Fallout naar een bibliotheek gaat dat bewijst dat het niet zo is, 400 kilometer verderop, waar alles in het taiwanees is.
my hill, en succes met vertalen |
|
Fallout Oudgediende
|
is in een Taiwanees bibliotheek en voelt later dat hij opgelicht is  gaat boos weer terug met een paar mediums en jagen de geesten weg  My Hill =) |
|
nietmeer
|
belt demonen die de mediums uitschakelen waarna Fallout een hartaanval van angst krijgt
my hill |
|
Fallout Oudgediende
|
ziet dat daniel geen My Hill heeft gezegd  dus Still My Hill  nu niet meer  |
|
SkillHunter7190 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 114 Wnplts: Hoensbroek
|
pakt een normale m4a1 en knalt daniel vol met lood de heuvel af
my hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
DX stapt in z'n Hummer, en ramt SkillHunter van de hill af.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*Dx stapt uit de hummer en glijdt uit, hij valt met zijn gezicht in de as van Soulsplitter en stikt erin*
Haha nu neem ik je lichaam over!
My hill and My new body! |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Het niveau is wel weer heel hoog  . Zo slecht is het allemaal dat Soulsplitter en de rest van schaamte de Hill aan mij geven My hill |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Al 24 uur King of the Hill(thnx Vailan en T-S)
KING!
My Hill |
|