king of the hill |
Dmitri Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 890 Wnplts: in een hui T S |
cement is nog niet opgedroogd... Spuit ik de tunnel vol met water. Soul denkt een zwembad te hebben maar dan zet ik de kraan uit. Alles spoelt door de tunnel naar buiten. Soul geniet van zijn waterglijbaan terwijl ik de heuvel op ga.
My Hill!! |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*vind het zo leuk dat Soul op de hill een tropisch zwembad bouwt, helaas heet Dmitri geen kaartje dus word hij eruit gegooid*
My hill and tropical paradise! |
|
Dmitri Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 890 Wnplts: in een hui T S |
*giet er een overdosis aan chloor in* Soul smelt weg zwembad afgesloten (voor er nog ongelukken met mij gebeuren  ) my hill!! |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Dmitri is half bewusteloos door chloordampen. Een kleine moeite om hem van de heuvel te rollen. . . My Hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
doet moonshining tegen Ledi, ledi rent hard weg  My hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi doet maar of ze wegrent, maar valt Roy van de andere kant aan. Roy kukelt ook naar beneden. Dag Roy!
. . My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
krabbelt weer op kijk verbaasd om zich heen, Ledi JIJ !!!, pakt Wmr-kok op en gooit kokkie naar ledi, ledi en kokkie rollen naar beneden....
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Er is helemaal geen kokkie. Roy ligt onderaan de heuvel maar wat te dromen.
. . My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
off topic : *gaat verder dromen*  |
|
ledi Oudgediende
Ssssssttttttttttt. Allemaal stil, Roy slaapt nog.  . . . My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan zit ver weg. Wat moet hij dan doen om de Hill te veroveren?
Hij stuurt een kloon van zichzelf naar de Hill. De kloon, Vàilan II, neemt de Hill van Ledi over.
'My' Hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
DX stuurt de kloon van Vàilan weer terug naar Sardinië om verslag te doen van de gebeurtenissen rond de hill. Intussen neemt DX de hill weer over.
My hill |
|
nietmeer
|
De kloon heeft echter niet de juiste papieren en wordt meteen teruggestuurd naar de Hill  DX wordt eraf geschopt. My Hill |
|
DragonX Oudgediende
DX loopt weer naar boven en duwt Vàilan, op de oude vertrouwde manier, van de hill af. My hill  |
|
nietmeer
|
De kloon kloont zichzelf nog vaker, waardoor er een klonenleger van Vàilans ontstaat  . DX vond 1 Vàilan al erg genoeg  nu zijn het er vijftig  Hij vlucht daarom weg van de Hill. My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Ah  , a Clone War  . DX brenht z'n eigen klonen die zwaar bewapend zijn, de Vàilan-klonen worden na een bloedige strijd afgemaakt door de DX-klonen  . My bloody hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan stuurt vanuit Sardegna een legertje anti-kloon activisten op DragonX af. Er ontstaat wederom een knokpartij, waarbij DX ditmaal het onderspit moet delven. Er wordt een machine op de Hill gezet, zodat Vàilan vanaf een afstandje  de Hill kan besturen. My Hill |
|
ledi Oudgediende
Helaas passeert er een enorme tornado die de machine compleet wegblaast en vernietigt. . . . My Hill! |
|
nietmeer
|
Nee hè, dat ding heeft me een vermogen gekost!  Vàilan spendeert zijn laatste beetje geld aan een nieuwe, wat minder geavanceerde machine. Ook laat hij een schild bouwen wat het ding tegen extreme weersomstandigheden moet beschermen. De machine gooit Ledi van de Hill af. Op het scherm verschijnt het gelaat van Vàilan. My Hill |
|
ledi Oudgediende
*Nou dat laatste is genoeg om iedereen de stuipen of het lijf te bezorgen*  |
|
nietmeer
|
Daarom juist  Nog steeds my Hill  |
|
nietmeer
|
nosphoenix schiet op het schild van vailan maar merkt dat het geen effect heeft nosphoenix pakt het grover geschut en gaat met een rpg erop schieten maar helaas heeft dat ook geen effect Nu gaat nosphoenix met het grofste geschut wat hij kan vinden een nucleare onderzeeboot nosphoenix schiet met de grootste torpedo die hij kan zinden op het schild het schild lijkt op het eerst gezicht geen schammetje te hebben maar 3 seconden later viel het uitelkaat  vailan had dit totaal niet verwacht een raakte in shock waarop ik 112 belde^^ vailan werd afegevoerd naar het ziekenhuis uhm foutje effe wachten  was nog niet klaar en hij werd al verstuurd  My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*Gooit 20.000 kilo semtex op de hill en knalt er daarna een atoombom op* De heuvel is in 1 klap clean  My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Jammer voor Somkid, maar hij heeft overal brandwonden en andere injuries door zijn gepruts en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. . My Hill. |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Nee hoor ik zat op een veilige afstand  *Geeft Ledi een klap voor d´r kop en stuurt haar de hill af* My Hill  |
|