king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Bouwt robot en schiet Vailan de heuvel af.*   My Hill.  |
|
nietmeer
|
Stuurt deze robot op de Hill af. WMR-kok wordt zonder pardon eraf geslagen. My Hill |
|
nietmeer
|
kijkt Vailan heel maar dan ook echt heeeeeeeeeel lief aan. mag ik nu alsjeblieft     Vailan kan hier geen nee tegen zeggen en laat Sisje de hill overnemen. Vailan gaat rustig naar huis huppelen' My hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan doet een coole zonnebril op. Hij loopt de Hill op, pakt zijn Neuralizer (Men in Black) uit zijn broekzak en richt het op Sisje.
*flits*
Sisje's geheugen is gewist.
"Deze Hill is niet van jou, maar van mij. Overigens is daarginds een pizzatent" zegt hij.
Sisje gaat er meteen heen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Sisje valt over een takje heen en komt me dr hoofd tegen de grond. in haar hoofd een harde *BENG* Ze weet wat ze gaat doen!!! Ze koopt een heleboel pizza, wat drinken en een kleedje. Met alle spulletjes gaat ze terug naar de heuvel. Kijk Vailan  voor ons. Sisje gaat picknicken met Vailan Onze heuvel  |
|
nietmeer
|
Helaas wordt nu een eeuwenoude Hillregel geschonden. Je mag niet met meerdere mensen op een Hill zitten.
Zowel Vàilan als Sisje worden door de Hillspirit van de Hill gegooid.
Nobody's Hill |
|
nietmeer
|
*rent naar de heuvel* ik ga wel zitten  wel met pizza  My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
en opnieuw wordt de hillregel geschonden  . ditmaal worden sisje en pizza van de hill gegooid   Somkid beklimt de hill in zijn eentje My Hill  |
|
nietmeer
|
Gaat naar de Hill spirit en dient een aanklacht in. Pizza is geen persoon maar etenswaar. De hill spirit geeft Sisje gelijk. Somkid krijgt een rode kaart en is voor een week geschorst van de Hill... My hill  |
|
Justist Erelid
*Steekt de rode kaart in de fik* *Spoelt de tijd vooruit naar 1 week later* *Gooit een taart in Sisje haar gezicht* Sisje rolt verblindt de heuvel af  My Hill  |
|
nietmeer
|
Somkid wordt gegrepen door een enorme mechanische klauw, die onder een grote helicopter hangt.
My Hill |
|
Justist Erelid
*Zit vast in de klauw, maar is zo zwaar dat de helicopter niet kan opstijgen  * *Geeft Vailan een trap onder zijn kont waardoor die de heuvel afvliegt* My Hill  |
|
nietmeer
|
*Stuurt Sonja Bakker op Somkid af* Omdat je zo zwaar bent, moet je dringend afvallen!
Somkid wordt meegenomen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Hoort dat Vailan ineens naar Leiden moet  geeft Vailan de auto sleutels. doe je rustig aan  is wel eindje karren  My hill  |
|
Justist Erelid
Offtopic: wie is sojna bakker? *bevrijd zich en gooit een piano op Sisje* Sisje rolt de heuvel af My Hill  |
|
nietmeer
|
Vàilan heeft geen rijbewijs  Daarom laat hij de auto staan. Hij neemt de trein naar Leiden. Een paar uur later keert hij terug. Hij schopt Sisje heel hard van de Hill af  Daarna rekent hij af met Somkid My Hill |
|
Justist Erelid
*verovert de hill* My Hill  |
|
nietmeer
|
 ik was al van de heuvel af  Omdat Vailan mij zomaar een schop heeft gegeven rol ik hem in een tapijtje zo van de heuvel af! Somkid geef ik ook een trap na, en nu weg wezen!!! My hill |
|
Justist Erelid
nog steeds my hill  (ik weet niet waar jullie aan het vechten zijn, maar in ieder geval niet bij dé hill) |
|
nietmeer
|
denkt dat somkid beter moet nadenken  Sisje zit op de heuvel MET de hill spirit en ziet in de verte somkid als een gek op een heuveltje cheerleaden Sisje blijft rustig zitten en gniffelt in der zelf |
|
nietmeer
|
Vàilan schiet Sisje de Hill af met een paintballgeweer. Daarna loopt hij weg. Nobody's Hill  |
|
nietmeer
|
Gaat weer de heuvel op...
pff
My hill
(poetst ondertussen het verf van dr af) |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kijkt naar boven  Ziet Sisje zitten gnagna Roy begint lekker te kokkerellen, Sisje reukt het heerlijke geurtje en komt naar beneden, schuift aan en begint te eten, samen met Roy... Dan zijn we klaar en merkt Sisje dat ze vast zit aan de stoel, ook die zit weer vast aan de grond  Roy gaat naar boven  My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Roy laat echter zijn superlijm waarmee hij Sisje had vastgezet onderaan de heuvel liggen. T-S vind de lijm, smeert Roy6 er helemaal mee in, en rolt hem van de heuvel. Roy6 botst onderaan de heuvel tegen een boom, en zit nu ook vastgeplakt.
My hill |
|
nietmeer
|
Jersan roept Tom-Servo weg voor de prijsuitreking voor Wikipedia-artikeltoevoeger Van Het Jaar, met de melding dat Tom-Servo is geselecteerd  Tom-Servo vertrekt meteen. My hill  |
|