king of the hill |
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Tontje die net zo goed als macgyver kan knutselen maakt een bulldozer van een paperclip en een rolletje plakband en duwt roy de hill af en parkeert op de hill.
My hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S begint zich ondertussen een weg uit de kerker te graven. Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Hij is maanden bezig. Als hij eindelijk bovengronds komt, bevind hij zich direct op de heuvel. Tontje is nergens te zien, die vond het na zoveel maanden wel welletjes.
My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*Schrijft T-S op in zijn Death Note, zodat hij 40 seconden later dood neervalt* My Hill  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Roy loopt naar boven en stopt een winkelwagenmuntje in somkid zijn mond. Die rijdt spontaan terug naar de winkel  My Hill ! |
|
nietmeer
|
*helpt Roy eraan herinneren dat ie op tijd thuis moet zijn voor zijn afspraakje en neemt vervolgens zijn plaats in  * My Hill  |
|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
maargoed, ik vind dus dat Tazmanian Devil het ff voor gezien moet houden, dus die gaat weg en ik ga op de heuvel zitten.
My Hill! |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Als 107626 op haar bankrekening kijkt, ziet ze dat ze precies 107626 euro op haar bankrekening heeft staan! Meteen gaat ze shoppen, en Madarian neemt de heuvel in. De onderdelen van T-S haalt hij uit z'n verdedigingssysteem en zet de eigenlijke ondertdelen er in die EINDELIJK binnen zijn.
My well defended hill! |
|
107626 Erelid
|
nouja, ik haal denk ik de beste hackers en computer mensen erbij en die omzeilen jouw 'well defendend hill' en daarna geven ze hem aan mij
My Hill! |
|
nietmeer
|
Maar omdat 107626's hackers en computermensen het leuk zijn gaan vinden, halen ze hetzelfde trucje uit met 107626's heuvel en brengen haar, zonder heuvel, naar een eilandje waar ze haar onderwerpen aan allerlei rare testen. Jersan ziet het en beklimt de heuvel. My hill  |
|
ladekast Oudgediende
|
in nog geen 107626 jaar jersan  Roy kickt jersan naar de creche  My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt ondertussen weer bij, want Death Notes werken maar tijdelijk op robots. Hij gaat de heuvel op, en kijkt Roy6 strak in de ogen. Een paar tellen blijven ze beide zo staan. Dan draait Roy6 zich om, en vertrekt.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
|
Roy gaat weer terug naar boven, en ziet dat TS weg is, makkie dus  My Hill ! |
|
107626 Erelid
|
en ik ga zo naar school, dus ik verover de heuvel even (m.a.w ik koop Roy dus om  ) My Hill voor eventjes |
|
ladekast Oudgediende
|
dit is wel lang genoeg, de bus is er en 107626 gaat snel instappen. Roy loopt weer terug...
My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Roy6 vroeg zich totaal niet af waarom T-S eigenlijk weg was. Stom, want hij had kunnen weten dat een robot als T-S de heuvel niet zonder reden verlaat. T-S was weggevlucht voor een vreselijk monster dat in de buurt van de heuvel huishoud. Het monster duikt nu weer op. Roy6 wordt lijkbleek, en vlucht als een gek weg met het beest achter zich aan.
Vanaf een afstandje ziet T-S het monster wegrennen. Hij haast zich weer naar de heuvel.
My hill |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Alles is van Mijhaaaaaai! want ik ben vriend van het monster.... en ik loop samen met hem terug waarna t-s wegvlucht  my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S belt een kennis in Japan, die Godzilla langsstuurt om met KairA's monster af te rekenen. Na de strijd vlucht KairA weg.
My hill |
|
Madarian Oudgediende
|
Het leger weet Godzilla in de val te laten lopen en schiet hem met raketten verrot. T-S staat te dicht bij Godzilla en wordt ook geraakt. Als het leger de boel heeft opgeruimd, klimt Madarian de heuvel op en maakt z'n verdedigingssysteem weer in orde, maar zorgt ervoor dat er geen verbinding meer is met andere netwerken, ook niet draadloos. Hierdoor kan het systeem niet meer gehacked worden...
My hill! |
|
107626 Erelid
|
maar wat madarian is vergeten, is dat dat verdedigingssysteem op elektriciteit loopt, en die stekker trek ik eruit. Madarian word heel bang van mij zonder zijn verdedigingssysteem, dus die rend gillend weg
My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wat verderop komen Godzilla en T-S bij van de raketaanval. Gelukkig was dit de Japanse Godzilla en niet de Amerikaanse, dus die raketaanval deed hem niet veel. T-S heeft zichzelf hersteld met zijn eigen interne reparatiefunctie.
Godzilla jaagt 107626 van de heuvel, en vertrekt dan weer naar Japan.
My hill |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian sluipt stiekem achter T-S langs, stopt de stekker weer in het systeem en zet deze aan. T-S wordt neergeschoten en daarna met een katapult van de heuvel af geschoten. Madarian regelt meteen daarna een noodstroomvoorziening, zodat het systeem niet plat kan gaan door stroomverlies.* |
|
Tontje Erelid
|
*Claimt de lege hill*
My Hill |
|
Madarian Oudgediende
|
*Het verdedigingssysteem schiet Tontje van de heuvel af. Madarian komt aan met de noodstroomvoorziening en sluit deze aan.*
My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Het beveiligingssysteem slaat echter op hol door een programmeerfout, en schiet Madarian van de heuvel af. Niemand kan meer bij de heuvel komen.
Nobody's hill |
|
Tontje Erelid
|
*Tontje hack het beveiligingssysteem van afstand en laat het beveiligingssysteem op zichzelf schieten* Tontje ruimt de laatste restjes op en claimt de hill.
My hill. |
|