king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*zegt tegen nightwolf dat ze naar bodycombat moet en neemt de heuvel in* van mij!  |
|
nietmeer
|
*stuurt Arya achter N aan* my hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*vertelt tegen Jersan dat er gratis ijsjes worden uitgedeeld aan de andere kant van de zee, Jersan rent er snel vandoor om ijs te halen  * Mine  |
|
nietmeer
|
*komt terug met 2 ijsjes die hij bij de heuvel neerlegt, Es gaat ze halen  * my hill  |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
ik zeg tegen jersan kijk donald duck isgewond en hij rent rond tot hij uiteindelijk ontdekt dat donald duck dood is MY HILL |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*Donald Duck komt terug als zombie en valt Dutchy aan* Mine  |
|
stompje Senior lid WMRindex: 135 OTindex: 280 Wnplts: Niet lutje S |
*katrien duck komt, en donald vertrekt (nadat ie dutchy heeft verslagen*  mine |
|
nietmeer
|
*laat Katrien tegen Stompje roddelen, net zolang tot ie weggaat* my hill  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*haalt kwik, kwek en kwak die zo lang bij Jersan blijven zeuren dat ze een spelletje met hem willen spelen dat hij megaat.* Mine  |
|
SilentGhost Senior lid
kijk volle maan nightwolf*night wolf kijkt gebiologeerd naar de maan mY hill |
|
nietmeer
|
*laat Guus Geluk net zo lang opscheppen over zijn geluk tot Dutchy weggaat, en Guus achter haar aan  * mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*vertelt Dagobert Duck dat Jersan geld weggeeft, Dagobert blijft net zo lang zeuren tot Jersan gillend wegrend* Mine  |
|
SilentGhost Senior lid
*maakt een grotere heuvel en bouwt een dam een rivier en een muur voor zijn heuvel en zet donald duck en gewanten aan de wacht en maak een leger van halo mannetjes en ga gamen op mijn pc ondertuseen MY HILL!!!! |
|
nietmeer
|
*laat de pc ontploffen en Dutchy ontploft mee  * my hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*zorgt dat Dutchys/Jersans heuvel verpletterd wordt door Groemp  * Mine (oude) Hill  |
|
nietmeer
|
*laat een rivier tegen Es' heuvel beuken tot hij weg is* mynie  |
|
es-de-fles Erelid
|
Offtopic: nu is er geen heuvel meer  |
|
stompje Senior lid WMRindex: 135 OTindex: 280 Wnplts: Niet lutje S |
*graaft heuvel*
my hill |
|
nietmeer
|
Offtopic: oeps  *vernietigt Stompjes heuvel en bouwt een nieuwe heuvel naast de rivier*  mine!  |
|
es-de-fles Erelid
|
*zegt tegen Jersan dat de mexicaan de edit wil uitleggen, maar dat hij ergens in het bos wacht* Mine  |
|
nietmeer
|
*hoort het antwoord en stuurt Es er naartoe omdat De Mexicaan haar wil spreken  * mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug, mexicaan niet gevonden, en gaat zolang aan Jersans hoofd zeuren of hij het antwoord wil geven dat hij (weer) gillend wegrend  * Mine  |
|
SilentGhost Senior lid
*zorgt dat es-de-fles haar pc gehacked word door mij en dat ze nietmeer op internet kan dus ook geen hill meer inemen -my hill! |
|
es-de-fles Erelid
|
*heeft een anti-hack programma waardoor alles wat dutchy bij mijn computer denkt te doen bij zijn computer gebeurt, en hij dus niet op internet kan  * Mine  |
|
SilentGhost Senior lid
* heeft een firewall dus gebeurt niet ikhack je beveilignssysteeem e nzorg dat er telkens opkomt MY HILL MY HILL!!! met zo een screamer en zon gezicht dat er constant om de sec opkomt om je te latren schrikken |
|