king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*geeft Andreas opdracht om de stilte in het cafe te verdrijven* Mine  |
|
nietmeer
|
* Stuurt Es achter Andreas het cafe in*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*roept Bv dat ze snel moet komen, Bv rent het cafe in, ik stond achter de deur, doe de deur dicht en opslot als Bv binnen is* Mine  |
|
nietmeer
|
*your hill, my bar! Begint te feesten, zuipen en dansen... ES kan het niet uitstaan dat zij daar op die regenachtige tochtige heuvel staat terwijl BadVibes de benen uit haar lijf danst in de warme en gezellige ambiance van alle cafe gasten...
Es Stormt naar beneden, trekt de deur open, sleurt BadVibes naar buiten, duikt zelf het cafe in en draait de deur op slot...
Nu pas komt ze er achter dat ze de schuur in is gelopen, en dat alle herrie en gezelligheid die ze dacht te horen uit de radio kwam.. het Hoorspel Feest in het Café is zojuist afgelopen en Es zit daar. in haar eentje in de saaie schuur.
TOt haar schrik is de sleutel ook al gebroken...
Het klaart op, zonnetje begint te schijnen en BV gaat in haar nieuwe rode bikini op de heuvel liggen.*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*klimt door het raam,gaat naar de heuvel en gooit een grote emmer verf over Bv+haar rode bikini! Bv rent er gillend vandoor* Mijn  |
|
nietmeer
|
*da's een rotstreek Es, temeer omdat je blauwe verf hebt gegooit! Ik zie er nu uit als een smurf in een bikini!
Es krijgt de slappe lach en rolt met buikpijn van het lachen de heuvel af*
My Smurf.. eehh Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt een bericht naar de smurven dat er een reuze nep smurf rondloopt, de smurven komen woedend naar de heuvel en ontvoeren Bv* *ondertussen neem ik de heuvel in  * Mine  |
|
nietmeer
|
*smurft met de smurfen dat zij Es smurfen, die smurft er niet zo van op en smurft naar haar smurf.
Badvibes Smurft de smurfen weer naar huis te smurfen en wast de blauwe verf van haar lijf*
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*smurft Bv van de heuvel* Mijn  |
|
nietmeer
|
*kannie, ik ben geen smurf meer, de smurfen zijn weg en ook jij bent niet blauw...
hoont Es van de heuvel af*
Hoon Hoon
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
|
ik ben een smurvenfles  *ziet bv weg lopen*  Mine  |
|
nietmeer
|
*vind een smurvenflessen verzamelaar die Es voorzichtig inpakt en in een kistje met houtwol legt... Zooo die gaat naar Japan om tentoongesteld te worden* CYA!  My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gooit badvibes weg* van mij!  |
|
es-de-fles Erelid
|
*duwt Arya van de heuvel* Mine  |
|
Arya Oudgediende
|
*laat de fles wegrollen*
van mij |
|
nietmeer
|
*laat zich niet zo gemakkelijk weggooien, okay ik ben op dieet maar er is nog niet genoeg af om me zomaar door jou weg te laten gooien hoor arya!
Arya heeft na 20 meter sjouwen geen kracht meer en zet me op de grond... ik hoef alleen een klein duwtje tegen het vermoeide mensje aan te geven en ze rolt uitgeput op de grond*
My Hill |
|
nietmeer
|
hoi mam!  |
|
es-de-fles Erelid
|
*kitnapt mutsie, dwingt Bv om de heuvel aftestaan* Mine  |
|
Arya Oudgediende
|
*gaat uit de fles drinken, en zet deze daarna op het aanrecht om te herbruiken*  van mij!  |
|
es-de-fles Erelid
|
*mijn inhoud was giftig, Arya valt in slaap en wordt door mij van de heuvel afgeduwd* My hill  |
|
nietmeer
|
* valt ES samen met zoonlief aan, die schrikt van de aanval vanuit de twee flanken.. en ze schrikt van de kenmerkende gelijkenissen van ons beiden... dat ze flauw valt*
Our Hill
Goedemiddag zoon, was het leuk op school? |
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt Bv de stad in om een cadeatje voor mij te kopen omdat ik morgen jarig ben  * Mine  |
|
nietmeer
|
*Leuk, shoppen, wat wil je hebben?*
YOur hill omdat je morgen jarig bent en ik nu ga shoppen |
|
es-de-fles Erelid
|
een Mercedes  neej grapje  leuke oorbellen is ook goed  My Hill  |
|
nietmeer
|
*koopt hele mooie oorbelletjes met belletjes eraan, ten eerste handig omdat we ES dan altijd aan horen komen, ten tweede handig omdat ze door het gerinkel vlak bij haar oor ons niet aan hoort komen*
Still your hill... but just for now.. |
|