king of the hill |
nietmeer
|
*klimt uit de gierput, en loopt stinkend naar de wensput..om deze helemaal aan gort te slaan... hij kan ook tegen mij gebruikt worden en dat was niet de bedoeling... Loopt daarna rustig de heuvel op.. de stank verjaagd iedereen in de wijde omgeving dus ook bertje...  Daahaag!!!* My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Aangezien een pierput niet bestaat, komt BV terug en samen rollen Bert en zij vechtende van de heuvel af. Edit: O jee, ik ben te laat en ben ook gevlucht voor de stank. . . Niet My Hill.  |
|
nietmeer
|
Je vergeet de stank Ledi....
My smelly hill |
|
nietmeer
|
maakt de heuvel en badvibes zo hard schoon dat BV naar het ziekenhuis moet
My hill |
|
nietmeer
|
dat was wel een hele intensieve peeling Bert!!!
*gaat naar beverwijk voor wat huidtransplantaties... en komt terug de heuvel op. Bert schrikt van de lappen vlees en mijn mummie imitatie dat hij verschrikt omrolt... *
My Hill |
|
ledi Oudgediende
BadVibes moet voor controle terug naar Beverwijk, dus ik bied aan om de heuvel te bewaken. (Uiteraard krijgt ze die later niet terug  ) . My Hillllllllllllllllllll |
|
nietmeer
|
*huidtransplantatie is uitstekend gelukt, ik zie er nu zelfs nog oogverblindender uit dan ik al was... ledi raakt verblind door zoveel schoonheid, raakt gedesorienteerd en gaat in een kuil zitten te kweelen dat we haar niet weg krijgen... Prima meid, geniet van je kuil!*
My Hill |
|
nietmeer
|
Danst op haar hilll..... waarom? kijk hier! My Hill |
|
ledi Oudgediende
Oh Oh, hoogmoed komt ten val en BVmaakt een enorme rotsmak. Die zien we nooit meer terugggggg. . . My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Loopt met een kolossale hondenriem in zijn hand de heuvel op. Tegelijkertijd dreunt de grond en valt er een grote schaduw over de heuvel. Eenmaal boven vraag ik Ledi wat ze van mijn nieuwe "huisdiertje" vind. Ledi kijkt omhoog, en ziet dat ik Godzilla heb meegenomen. Ze wordt lijkbleek en stormt de heuvel af.*
My Hill |
|
nietmeer
|
Mooi dat Tom Ledi heeft verward mijn mijzelf... Ziet hoe ledi uiteen wordt gescheurd en Tom baalt dat hij de verkeerde heeft laten opeten...
My Hill Lekker ge-edit Tom, toch te laat jongen....
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Mis Tom. BV was al weg en ik ben niet bang voor wie dan ook.
Ik jaag je gewoon de heuvel af, Doeiiiii!
My Hill |
|
nietmeer
|
Mis Ledi!  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom snapt er helemaal niets meer van omdat alles door elkaar heen loopt. Laat Godzilla met zijn nucleaire adem de heuvel wegvagen met alles en iedereen erop (Ledi, BadVibes of wie dan ook). Bouwt een nieuwe heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
*stuurt TOM naar haar blog Tom is zo in beslag genomen door de aanmeldprocedure dat hij de heuvel helemaal vergeet* My Hill |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*linctus zorgt voor de regels en update de blog regelmatig. Zo raakt iedereen gefascineerd en vergeet de hill* Onze heuvel Bad Vibes  |
|
nietmeer
|
*gezellig he? vliegt nog een rondje om te kijken of er geen vijanden aan komen.. Linctus rent over de grond mee*
Our Hill |
|
ledi Oudgediende
Omdat het intussen donker is geworden, ziet BV niet dat ze bovenop Linctus landt. Beiden zijn uitgeschakeld. Ik heb dat op afstand gezien en hol de heuvel op. BV en Linctus rol ik vervolgens moeiteloos de heuvel af. Onderweg botsen ze nog tegen bomen aan , dus de hersenschudding is nog verergerd. Ik laat ze ophalen door de ambulance.
. My Hill. |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
ledi Oudgediende
Welnee Marike, je krijgt me helemaal niet van de grond want ik heb mezelf ingegraven. Waarschijnlijk heb je een vogelverschrikker meegesleept. Veel plezier ermee  . .My Hill |
|
nietmeer
|
helaas ben je al neergeschoten voordat je ooit op de heuvel aankomt door een RPG.... My Hill  en waag het niet om em terug te nemen  |
|
ledi Oudgediende
Vena, ook jij maakt een denkfout. Je zit namelijk op de verkeerde heuvel, want hier zit ik helemaal alleen. . My Hill  |
|
nietmeer
|
he bagger, heb zaterdag toch iets teveel gedronken  Met veel moeite vind ik toch de goede heuvel, en omdat ik zo veel gedronken heb kan ledi de alcohollucht niet meer aan en gaat weg  My Hill |
|
nietmeer
|
Vibes gaat heel hard zingen... Vena d'r kater is niet meer te houden dus vena gaat snel in bed onder de dekens liggen... 0 my hill
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bind BadVibes vast en stopt een prop in haar mond.
My Hill |
|