king of the hill |
nietmeer
|
waarom maar gedeeltelijk Mustang? Die niet in de gaten heeft dat ik door de klap op zijn schouders ben geland dus voorlopig nog zit waar jij staat... My schouders  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Komt met een Shelby GT 500 onderaan de heuvel gassen, geeft de sleutels af voor een ritje My hill  |
|
Mustang Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 103 Wnplts: Helmond
|
ik heet mustang en zit in een mustang dus je zit in de bijrijdersstoel, ik bied mijn exuses aan en probeer vrede met je te sluiten |
|
nietmeer
|
Nice car Kpuc... maar na 1 rondje ben ik het wel even zat. Ga liever met de motor toeren zoals je weet (hoewel, vandaag is het zelfs mij te koud...)
Geeft de sleutels terug aan kpuc die in de auto gaat zitten om erop te kunnen passen.
My Hill |
|
|
begroet kpuc en praat met hem over onze mustangs... |
|
Kpuc Oudgediende
Vandaar de Shelby, das pas een echte Mustang  Op de 67 fastback na dan, die is standaard al keigoed  Tok, rijdt mee op de heuvel, partyhill it is, ours  |
|
|
tuurlijk maar ik noemde mezelf mustang dan zou het een beetje raar zijn om dan in een shelby te rijden...toch?? |
|
Kpuc Oudgediende
Vooruit, ik kar wel in den GT  |
|
|
de verschillen zijn toch niet zo groot....
maar eh we dwalen af van het hill fight dus om dat tegen te gaan kan ik maar beter weer de heuvel gaan patrouileren ga je ook mee kpuc??
|
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
'Doubble Oh!' Yann (er vallen altijd minstens 2 vrouwen flauw als ie in beeld komt) komt in actie. Met zn pistool/balpen schiet hij Kpuc en Mustang neer. Daarna gooit hij ze in de oceaan waar de berg naast staat. My Hill!  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
hlaas zag hij odys over het hoofd, die al sinds 6 uur op de heuvel zit. maar je mag er best bij hoor...
our hill
pepernoot? |
|
|
de nieuwe mustang van mustang bevat talloze snufjes waaronder 2 enterhaken verbonden aan de bumper. ook aan de achterkant zitten enterhaken---mustang schiet 1 van de haken in de cliff met de andere redt hij kpuc ze takelen zich op en maken zich klaar om de hill te heroveren |
|
|
en mustang vraagt zich af of hij nog steeds bevriend met odys is |
|
Odysseus Oudgediende
odys vind van wel. als je het vraagt mag je er gewoon bij hoor. neem wat  pepernoten  of chocola mee! |
|
Lamp
Erelid
Net nadat ik de hill veroverd had, en samen met odys een pepernootje had gegeten, schoot er ineens een enterhaak langs mn oor die achter een rots bleef haken. Natuurlijk besef ik, met mn briljante geest, dat dit wel de enterhaak uit de mustang van mustang moet zijn! Geen seconde dacht ik na, of de enterhaak lag ook in de oceaan. Our hill Odys!  edit: oeps, heb ze net in de oceaan gegooid Odys  miss was het toch maar een grapje  |
|
|
ik ben allergisch voor chocola maar pepernotenpiet zit nog in de auto-- kpuc en mustang komen naar de heuvel--- |
|
|
de haken zijn btw van dyneema gemengd met diamand gemaakt-unbreakeble- |
|
Odysseus Oudgediende
*een paar verwarrende edits later* odys yann mustang de pepernotenpiet en kpuc zitten met z'n allen pepernoten te eten op de heuvel Our Pepernoten Hill  |
|
|
yay!!  |
|
Lamp
Erelid
Pepernoten 4 life!  Our pepernoten Hill! |
|
|
4 ever!! |
|
Odysseus Oudgediende
that's right! viva la pepernotenhill! |
|
nietmeer
|
tssk tssk tsssk, dit is niet de kleine heuvel op de prairy... stelletje vredelievende pepernoten vreters!
*vibes begint de boel uit de dagen, dit pikken ze niet en rennen allemaal achter BadVibes aan... ik laat ze een heel end rennen, sla dan mijn cape open en vlieg terug naar de heuvel.. Brand in de noten... de heuvel is mine!!
*danst om het kampvuur*
Badvibes aka dances with nuts 's Hill |
|
Odysseus Oudgediende
en plaats van achter haar aan te rennen, bekogeld odys bv met pepernoten en haalt haar zo uit de lucht. in een mayday scène die zo uit een film lijkt te komen, stort badvibes neer en komt tot ontploffing  terug naar de pepernoten hill! |
|
Lamp
Erelid
Nadat BV bewusteloos is geraakt van de algemeen bekend giftige pepernootgassen, kunnen we weer met zn allen terug. Sinterklaas hoorde van de brand en bracht on 4 miljard ton pepernoten   Pepernoten Hill for the world! |
|