king of the hill |
nietmeer
|
*met BadVibes op de heuvel* stukje kaas?  our hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
De kaas blijkt vergiftigd. Jammer voor BV en Jersan, maar ze leggen het loodje.
Ledi komt weer tevoorschijn. Goedemorgen allemaal.
. My Hill |
|
nietmeer
|
helaas heeft ledi zo'n honger dat ze zelf de kaas niet kan weerstaan...
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Toevallig had ik mijn eigen kaas bij me . Jij ook een stukje, Vena?
. Onze heuvel. |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*zit beneden met heerlijk ruikende tosti, ledi en vena komen tosti eten (met kaas) en eten zoveel dat ze niks meer kunnen* My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
odys houd niet zo van kaas, hij heeft liever pepernoten. es, als ik jou wat pepernoten geef, mag ik er dan bij? |
|
ledi Oudgediende
Jammer Es, maar mijn kaas was biologisch-dynamisch (jaja!!) , daar kan geen tosti van jou tegenop. Maar gezellig dat je bij me komt zitten en natuurlijk is Odysseus ook welkom.
Onze trio-heuvel. |
|
nietmeer
|
*iene miene mutte (odys eraf) Tien pond grutte (es eraf) Tien pond kaas (ledi eraf)
Iene miene mutte is de baas! (vibes op de heuvel)
My Hill |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*gebruikt zijn charmes waar BV een zwak voor heeft*
Our hill |
|
nietmeer
|
Maar de baas die mag niet zijn  Want ze is nog veel te klein  weg jullie  my hill  |
|
nietmeer
|
Maar die jersan was niet thuis die lag in het ziekenhuis (knakt tijdens het zingen van dit rijmpje jersans beide beentjes)
My eehh Our Hill |
|
nietmeer
|
*verleid BV zodat hij ook op de berg mag * |
|
Odysseus Oudgediende
badvibes, als je me niet op de heuvel laat, dan laat ik iedereen de foto's zien die ik van je maakte toen je gisteravond dronken en halfnaakt door de straat rende! |
|
nietmeer
|
 ik wil ze ook wel zien Odys! Bring it on! My Hill Samen met Linct en banaal  (ik ben ook met iedere glimlach en knipoog tevreden he?!) |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
;)  Our hill  ;) |
|
Odysseus Oudgediende
okee, bluf en chantage gaan toch niet zo goed samen...
ach, dan maar geen heuvel. gelukkig zijn er nog pepernoten!
*gaat aan de voet van de heuvel pepernoten op zitten schrokken* |
|
nietmeer
|
*pakt de pepernoten van Odysseus af en schiet ze met een kanon op BV, Linctus en Banaal waarna ze naar het ziekenhuis moeten* Odysseus' and my hill?  |
|
Odysseus Oudgediende
ah, jersan, ik zie dat jij ook een meester in de kunst van de pepernoot bent?
our hill! |
|
nietmeer
|
de kunst van de pepernoot  jij mag blijven  our hill |
|
ledi Oudgediende
Ik kom met een nieuwe zak met pepernoten en hoop dat Jersan ze ook lekker vindt. Anders heb ik nog steeds die heerlijke kaas bij me. Proeven, Jersan? Gezellig zo met zijn 3-tjes op deheuvel  |
|
nietmeer
|
*pakt de tijdversneller en draait aan het wiel... ZOMER* Pepernoten zijn oud en Ledi, Jers en Odys zijn schromelijk te dik aangekleed..
*pakt haar bikini*
My Hillllllllll |
|
nietmeer
|
kaas heb ik wel afgeleerd  welkom Ledi  zijn je pepernoten niet vergiftigd? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gaat in de leer bij de Rattenvanger van Hamelen. Speelt vervolgens op een fluit een deuntje waardoor iedereen op de heuvel als gehypnotiseerd achter Tom-Servo aanloopt. Tom-Servo lokt ze naar een grot, en sluit deze vervolgens af met een grote steen.
My Hill |
|
nietmeer
|
*ziet BV opgesloten worden in een grot, gaat met zijn kanon naar Tom-Servo en slaat hem ermee de heuvel af waarna Tom-Servo het ziekenhuis in moet (sorry  ) * my hill  |
|
ledi Oudgediende
Wat is er aan de hand, waar gaat iedereen heen? Ik zie iemand op de fluit spelen, maar ik ben doof dus hoor niks. . Intussen is wel de heuvel leeg, want BVkreeg het toch te koud in haar bikini.
My Hill !!!!!!! |
|