king of the hill |
nietmeer
|
 parkeert de charmes van banaal naast haar enorme ego onder aan de hill. Yep. our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Helaas onderschat BadVibes hoe gedreven de regisseur van Odysseus' film is. Hij regelt een paar helikopters en spoedig staat de hele filmcast en -crew weer bij de heuvel. BadVibes en Banaal worden door de beveiliging afgevoerd. Terwijl Odysseus en de andere acteurs hun tekst nog wat beter instuderen, zet Tom-Servo de decors vast klaar voor de volgende scène
My Hill |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
helaas heeft een argeloze crewman zijn peuk in het decor achtergelaten en staat de heuvel in brand. De heuvel wordt ge-evacueerd Als brandweerman komt Muse weer teruggelopen en hij verklaart de brand na een tijdje meester. MY HILL  |
|
nietmeer
|
Na die brand moet Muse weer door naar een andere brandklus. Dag Muse  De hill is weer "brandschoon" maar wel kaal  , daarom plant ik mezelf maar op die heuvel  . My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
de heuvel kaal? laat dat maar aan decormeester tom servo over!
terwijl ts de boel klaar zet voor de volgende scène, studeert odysseus nog maar een keer op de tekst
(sort of) tom servo's hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo verlaat de heuvel. Het decor is klaar, de opnames kunnen beginnen. Cambot was zo aardig om ook te komen helpen als extra cameraman. Klaar en actie:
Hill van de acteurs. |
|
nietmeer
|
Hmm, deze gaat extreem lastig worden :} Na de opnames kom ik weer aan met het apparaat en transporteer de hele heuvel een paar tientallen kilometers verderop. Verder graaf ik een groot aantal loopgraven rond de heuvel en staat er overal artillerie. Es kijken of die filmcrew nu nog durft te komen  My Hill |
|
nietmeer
|
komt als zichzelf naar de heuvel waardoor de artillerie bang wegrent  my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De opnames rondom de heuvel zijn afgerond. Er moeten alleen nog wat scènes op zee worden gefilmd. De decors aldaar zijn door een ander team gebouwd, dus Tom-Servo heeft even vrij.
Leent een proton-pack van de Ghostbusters en verjaagt the-ghost van de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
ehh  ik zat nog steeds op de heuvel...the-ghost zei alleen dat de artillerie weg was  Pakt EMP apparaat en schakelt T-S uit  Still my Hill  |
|
nietmeer
|
loopt de heuvel op. Vena schrikt van zoveel brutaliteit en vermoed mijn martial arts klasse.
Uit pure angst rent hij de heuvel maar af. Da's mooi, kan ik lekker gaan zitten.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
 Gezellig Peter! Our Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nobody can beat us.  |
|
nietmeer
|
This toch best aardig dat hele toneelstukje dat vandaag voor mij is opgevoerd.  Het had niet gehoeven maar best wel leuk. En volgens mij ben ik nu het langst op de heuvel 14 uur non stop daarom roep ik mij uit tot: King of the Hill (klik hier) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas Benny1974. Tom-Servo heeft het al eens gepresteerd om meer dan 24 uur op de heuvel te blijven zitten. Kijk de voorgaande pagina's maar na.
Na te zijn hersteld van de schade aangericht door Vena, rent Tom-Servo naar de heuvel met het bericht dat Odysseus' film klaar is. Iedereen verlaat de heuvel om de film te gaan bekijken. Tom-Servo heeft de film al gezien tijdens de voorpremière, en blijft achter op de heuvel.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Komt terug van de film en ziet dat Tom-Servo in slaapmodus staat.  Demonteert Tom-Servo zodat elk onderdeeltje uit elkaar ligt. Slaat vervolgens met een moker op elk onderdeeltje.  Ziet Tom-Servo helemaal vernietigd voor me liggen.  Raapt elk stukje op en dumpt het in zee.  *  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*is, zoals gezegd, klaar met de opnames van zijn film*
*slaat met het plat van zijn zwaard de WMR-kok buiten westen en rolt hem de heuvel af, recht in een van vena's loopgraven
*gooit het loopgraf dicht en gaat weer op de heuvel zitten* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo komt terug naar de heuvel, en vraagt zich verbaast af waar dat andere lichaam is gebleven dat hij in slaapmodus op de heuvel had laten staan.
Verteld Odysseus dat de film een groot succes is geworden, en dat iedereen zijn handtekenig wil Odysseus wordt over een half uur bij de bioscoop verwacht. Odysseus wil zijn fans niet teleurstellen, en vertrekt.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gooit suiker in de smeerolie van Tom-Servo. Wacht onderaan de heuvel totdat Tom-Servo aan zijn dagelijkse smeerbeurt begint, die hij altijd om 13:00 uur doet.*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Ziet dat Tom-Servo vastgelopen is en gooit hem van de heuvel af recht onder een langs rijdende stoomwals.*   My Hill. |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*loopt de hill op en vraag aan de wmr kok of hij dat ook ruikt.*
*WMR-kok rent van de hill af omdat zijn eten aanbrandt*
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Blust het snel en rent terug de heuvel op*  Bedankt voor het oppassen linctus.  *linctus gaat weer weg*   My Hill  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*komt terug op de hill*
Heey je hebt het eten geblust met een brandslang. Het is nu dus niet meer te eten. En ik heb zo'n honger.
*wmr kok gaat terug naar zijn keuken om een heel nieuw diner voor de hele wmr familie te koken*
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|