king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gelukkig heeft Tom-Servo nog genoeg geld over van zijn loterijlot. Deelt nog een paar duizend euro uit hier en daar en staat al snel weer op vrije voeten.
Ondertussen, bij de heuvel, beginnen de Spartanen na te denken over alle mooie dingen die ze hadden gelezen in de reisgidsen. Ze beseffen dan dat ze hun vakantie in Egypte nooit hebben afgemaakt (Odysseus kwam hen tegen voor ze goed en wel konden beginnen), en vertrekken meteen om hun tweeweekse reis af te maken. Odysseus gaat ze achterna in een poging ze terug te halen.
Tom-Servo arriveert bij de lege heuvel.
My Hill
|
|
nietmeer
|
*Jaagt ToM van de lege heuvel af  * My hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
ach, ik kan wel wat vakantie gebruiken, na de zee te hebben bedwongen met een bed en een plank, en de halve sahara door te zijn gesjokt. ik ga dus maar even genieten van mijn welverdiende vakantie in egypte. maar ik kom terug! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Meet zichzelf extra stevige en zware schoenen aan, en schopt op zijn beurt Taz van de heuvel.
My Hill
P.S. prettige vakantie Odysseus. We zien je wel weer verschijnen. |
|
nietmeer
|
*Kreeg het al koud op de heuvel dus gaat nu maar een kuil graven onder My Hill  * |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Tazmanian Devil: *Jaagt ToM van de lege heuvel af  * My hill  Offtopic: wist niet dat ik op die heuvel zat taz  |
|
nietmeer
|
@ToMxr Ik bedoelde ook TS   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl Taz een kuil graaft en met ToMxlr praat, zit Tom-Servo nog altijd op de heuvel. |
|
nietmeer
|
Zit nog steeds onder de "Lege heuvel" van TS  Lekker warm  Mijn kuil  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
mijn piramide  |
|
nietmeer
|
* Ik lees niks meer over schilden  , mooi  * Maakt aantal robotica-experts wijs dat T-S een of ander UFO-ding is, en weldra zit de FBI, CIA en de hele reutemeteut bovenop hem, hij zal wel moeten vluchten  * Gooit voor de zekerheid ook die maffe kuil dicht, met TD erin * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo wordt gevangen door de CIA en meegenomen naar Gizmonic Institute voor onderzoek. Daar werkt gelukkig Tom-Servo's schepper, Joel, die kan getuigen dat T-S geen buitenaardse levensvorm is. T-S mag weer gaan.
Ondertussen heeft Taz zich een weg uit de kuil gegraven, en gaat met Vena op de vuist. Samen rollen ze de heuvel af.
Tom-Servo keert weer terug de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
Na een paar rake klappeen weet Taz snel genoeg wie hier de baas is en hij druipt binnen 10 sec. af  * Denkt diep na...Wat zullen we vandaag weer eens met T-S uithalen...ehm...aha, raketbeschietingen Hamas-stijl, met een stinkschoentje op de top Begint ook direct met bouwen van allerlei lanceerinrichtingen hiervoor...T-S probeert de raketten in allerijl te ontwijken, maar het zijn er helaas te veel  My Hill  |
|
nietmeer
|
wandelt de heuvel op en ziet dat haar kleine broerje in gevaar is. VENA! Ben je nu helemaal bedonderd! Vena druipt af... tegen zo'n boze zus kan hij echt niet op  My Hill |
|
nietmeer
|
ah nee, BV als grote zus... dubbele  Doordat het min 17 is, is het op de heuvel nogal glad...geeft BV een tikje van achter en ze glijd met een noodgang de heuvel af, kilometers ver weg  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Is ondertussen al teruggeslopen naar de heuvel. Klimt langs de achterkant omhoog en geeft Vena een duwtje net op het moment dat die BadVibes wegduwt. Ook Vena glijdt kilometers weg. Tom-Servo strooit vervolgens zout op de heuvel tegen de gladheid.
My Hill |
|
nietmeer
|
Na dat nogal leuke sneeuwritje moest ik helaas kilometers RENNEN voor een boze BV, en eenmaal in paniek aangekomen bij de heuvel bots ik T-S per ongeluk van de heuvel af, en doordat ik zonder dat ik het wist BV al had afgeschud is het alweer My Hill  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Dan begint de heuvel te trillen. Een ggantische boorkop breekt door de bovenkant van de heuvel. Een deurtje gaat langzaam open. En wie staat daar, inde schitterng van de zon? Yann  Reloaded  Vena valt van angst de heuvel af. My Hill! |
|
nietmeer
|
yann heeft alleen geen rekening gehouden met de enorme temperatuurverschillen die het gat en de heuvel hebben. Yann heeft alleen een hemdje aan en nu het donker is, en nog steeds helder, vriest het dat het kraakt.. Yann gaat maar snel terug naar huis om een dikke trui te halen.
Voor zolang
MY HILL |
|
nietmeer
|
* Komt terug met Star Destroyer en veegt Yann van de hill weg  * My Hill, + bewaking  |
|
Lamp
Erelid
Toen Yann terugkwam van zijn huisje bij de voet van de heuvel was BV nergens te bekennen.. Waar zou ze heen zijn? Achja, who cares..  My Hill! |
|
nietmeer
|
raar, vena, je hebt mij over het hoofd gezien...dus neem je star destroyer en huppel de heuvel af!
Yann... loopt onderaan de heuvel rillend rond te zoeken... ach, bevangen door de kou denk ik..
MY HILLLLL |
|
Lamp
Erelid
Hmm heb net een hallucinatie gehad denk ik  Plotseling zie ik BV bovenaan de heuvel, in een lekker dikke trui. Met mijn laatste krachten ren ik naar boven en trap BV de heuvel af. Maar wel op zo'n manier dat ik haar trui kan afpakken. mmmm lekker warm  My Hill! |
|
nietmeer
|
Yann! Ik zit er ook nog in! Samen in een trui, op de Hill... Hmmm, wel lekker warm....
Our hIll |
|
nietmeer
|
* Is het niet eens met BV, dus commandeert de Star Destroyer om BV flink te ownen met lasers  * My Hill  |
|