king of the hill |
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*gaat naar de basis en jat een Apace heli gaat in de heli zitten en vliegt naar de heuvel en blaas de heuvel aan gort samen met vena*  doei   *gaat op de heuvel landen en springt eruit en plant een vlaggetje* My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Fallout: hoe kan je op een heuvel landen als je die net daarvoor aan gort hebt geblazen? Je hebt nu enkel de krater veroverd waar de heuvel eerst stond. Omdat de heuvel kapot is, gaat de Hill spirit op zoek naar een nieuwe heuvel. Toevallig kiest hij de heuvel waar Tom-Servo nu op zit.
My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
TS weet het niet goed dat een bom niet genoeg is om een heuvel op te blazen  maar TS weet ook niet dat ik hem in stukjes ga hakken het een vlijmscherp Katana zwaard  nadat ik het heb gedaan veeg ik hem op een hoopje en prop ik hem in een raket en schiet het af in een baan om aarde en gaat op de heuvel zitten  My Hill   |
|
nietmeer
|
* vertelt palestijnen dat er een israeli op de heuvel zit..woedend gaan ze stenen naar Fallout gooien, die daarna wel het hazepad moet kiezen, en daarna beloon ik ze met voedsel  * My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
gaat voorzichtig naar de palestijnen toe en vertelt hun dat vena olmerts vertrouweling is  en gaan allemaal massaal achter hem aan om hun kinderen en famillie te wreken terwijl vena wegrent voor de woedende meute ga ik weer fijntjes op de heuvel zitten  My Hill  |
|
nietmeer
|
Wijst fallout op de enorme schaal met pinda's onderaan de heuvel. Fallout rent naar beneden en begint ze te doppen... Die is voorlopig nog wel even bezig  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen raakt de raket met Tom-Servo's resten erin zonder brandstof en stort neer op aarde. Drie keer raden waar hij terecht komt...
Nadat BadVibes is afgevoerd naar het ziekenhuis om behandeld te worden voor de verwondingen die ze opliep toen de raket op haar viel, zet Tom-Servo zijn lichaam weer in elkaar met behulp van nog bruikbare onderdelen van de raket.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Helaas raken de batterijen van Tom-Servo leeg en er is geen oplaadapparatuur meer aanwezig. T-S valt stil. neemt T-S mee naar Cheyenne Mountain en activeert de Stargate. Dailt de code van een Stargate die op een reuzenzon gericht staat. Slingert T-S door de Stargate en T-S verdwijnt naar de reuzenzon toe. T-S Verbrandt en verdampt. Sluit Stargate af en laat deze naar de ruimte verplaatsen tot vlak bij de zon, en laat de Stargate op de zon gericht staan.  T-S is nu voorgoed verdwenen en de heuvel is vrij!   *Loopt heuvel op*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Peter Willemse, je had beter mijn vorige blogposts moeten lezen. Tom-Servo is op de vorige pagina, toen hij door Fallout's toedoen door de lucht vloog, getroffen door de bliksem en heef toen zoveel stroom binnen gekregen dat hij zonder batterijen kan functioneren.
Tom-Servo heractiveer zichzelf net op tijd, en gebruikt zijn eigen zakversie van de Stargate om terug te keren naar de aarde. Peter Willemse ziet Tom-Servo verdwijnen en denkt dat hij verdampt is door de zon, maar in werkelijkheid is hij teruggekeerd naar de aarde. Wanneer Peter Willemse even later op de heuvel zit, duikt Tom-Servo weer op. Peter Willemse is stom verbaasd en kan geen woord uitbrengen. Tom-Servo overmeesterd hem met gemak, en stuurt hem nu via de stargate naar de zon.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Onmiddellijk verschijnt er een magisch schild om mij heen die me tegen alles beschermt. Gebruikt een teleportatiespreuk die me met Tom-Servo doet verwisselen. Door de hitte van de zon verdampt Tom-Servo gelijk.*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo was echter kort daarvoor even gaan eten, en liet zolang een van zijn dubbelgangers de heuvel bewaken. Die is nu met Peter Willemse van plek verwisseld en verdampt door de zon.
De echte Tom-Servo keert terug en ziet Peter Willemse. Hij gebruikt een afstandsbediening om de polariteit van Peter's schild om te keren: nu kan alles erin, maar niets eruit. Peter zit vast in zijn eigen schild. Rolt Peter met schild en al van de heuvel.
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*smijt Tom naar de bowling* My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Es scoort met Tom-Servo een strike zoals nog nooit iemand die gescoord heeft. Ze wordt meteen gevraagd voor het nationale bowlingteam en gaat met hen naar het wereldkampioenschap. Tom-Servo neemt, na te zijn hersteld, de heuvel weer over.
My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
ik loopt de heuvel op en slaat de elektronica van TS kapot met een bowlingbal  nadat ik TS helemaal tot pulp heb geslagen gooi ik de resten van TS in de groene kilko zodat hij niet kan muteren met allerhande machinale rommel   en duwt de kilko van de berg af en legt elektromagnetische mijnen rondom de heuvel  en zet en uitklapstoeltje boven de heuvel neer en gaat zitten   My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die elektromagnetische mijnen zijn Tom-Servo's redding. Zijn eigen magneet werkt nog, en daarmee trekt hij de mijnen naar zich toe. Bouwt van de mijnen een nieuw lichaam voor zichzelf. Hij kan nu explosieven afvuren.
Een explosie en Fallout vlucht in paniek van de heuvel af.
My Hill |
|
nietmeer
|
Helaas mollen elektromagneten electro-circuits...na een tijdje begint T-S langzaam uit te vallen, en wanhopig begint hij te zoeken naar een backup...ik ben zo aardig om hem er 1 te geven, alleen zodra T-S lichaam stilvalt, verbrand ik het back-up-device door de stargate van PW in de zon...en aangezien dat apparaat geen stuwraketten heeft is het nu echt gedaan met T-S  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
na een behoorlijk lange zeetocht (het lijkt verdorie wel de odyssee!) met zijn bed als boot en een plank als peddel komt Odysseus eindelijk terug bij de heuvel. Vena denkt dat Odysseus Robinson Crusoe is (komt waarschijnlijk door die lange en verwarde baard) en gaat de pers erbij halen, maar die verklaren hem voor gek. tegen de tijd dat vena terugkeert naar de heuvel zit Odysseus, geschoren en wel, al lang en breed op de heuvel. als vena de heuvel opstormd word hij echter tegengehouden door Odysseus oude vrienden: de spartanen! na zich geschoren te hebben had Odysseus ze meteen opgepiept.
mijn heuvel! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig had Tom-Servo zichzelf en het backup systeem goed ingesmeerd met zonnebrandcrème factor zes miljard. Hij vliegt ongedeerd door de zon heen en komt in een kosmische storm terecht. Deze geeft hem nieuwe energie, alsmede de tijdelijke gave om te teleporteren.
Keert terug naar de aarde, pakt Odysseus, en teleporteert hem naar de Sahara. Teleporteert nog net voor zijn krachten weer verdwijnen terug naar de heuvel. De Spartanen gaan op zoek naar Odysseus en vertrekken ook naar de Sahara.
My Hill |
|
nietmeer
|
Bouwt gigantische elektromagneet om T-S van de hill te zuigen, en aangezien dan ook zn circuits kapotgaan, en ik de magneet gewoon aan laat staan, ontkomt T-S niet aan zn dood  My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
gaat in een tank zitten die ik daarstraks had gestolen en rijd vena helemaal plat   My Hil  |
|
nietmeer
|
helaas heb ik altijd een paar anti-tankwapens klaar liggen  still my hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
schiet vena dood met een barrett m82 en loopt de heuvel op en ga erop zitten  My Hill   |
|
nietmeer
|
leuk wapen, maar helaas ben ik te high tech om daar in te trappen, want de heuvel is weer eens beschermd met 1 van mn ondoordringbare schilden  Still my Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen hangt Tom-Servo nog steeds aan de elektromagneet. Zijn circuits zijn kapot, maar zijn geheugenchip niet (die is namelijk anti-magnetisch). De chip maakt automatisch contact met een reservelichaam dat Tom-Servo nog ergens had staan, en download alle informatie naar dat lichaam. Tom-Servo is terug.
Gebruikt dezelfde afstandsbediening als een paar reacties terug bij het schild van Peter Willemse. De polariteit van Vena's schild wordt omgedraaid waardoor nu alles het schild in kan, maar niets eruit. Fallout opent opnieuw het vuur, en dit keer wordt Vena getroffen. Hij moet het schild wel uitzetten om te kunnen vluchten. Vena en Fallout verdwijnen al schietend aan de horizon.
My Hill |
|
nietmeer
|
Helaas is mn schild te high-tech voor zo'n knullige afstandsbediening, het is nota bene speciaal gemaakt om jouw van de heuvel te houden  * Zodra T-S probeert de afstandsbediening op het schild te richten, ontploft het  * Still my Hill  |
|