king of the hill |
nietmeer
|
Tom is toch offline, hij slaapt. Dus Vibes stopt TS in een hutje onderaan de heuvel, zodat hij het niet koud krijgt, stopt hem stevig in.. En neemt de heeuvel weer in. TS is zo ontroerd door mijn fantastisch lieve gebaar dat hij het niet over zijn hart kan verkrijgen mij van de heuvel af te jagen. MY HILL!  |
|
nietmeer
|
*komt naast BV staan en nodigt iedereen van de fam uit om met ons de heuvel te beschermen tegen aanvallen  * Our Hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Omdat BadVibes niet hard heeft moeten vechten voor de heuvel is ze onoplettend en afgezwakt. TD kan in zijn eentje niet de hele heuve overzien en raakt ook een beetje moe. Zeekoe daarentegen heeft getraind in een geheim terroristenkamp in bij de grens tussen Jemen en Saudi-Arabië. Omdat hij door de moslimextremisten van alle kerstgedachtes bevrijd is stuurt hij een zelfmoord terrorist naar de heuvel. BadVibes wordt argwanend en vlucht. Ze laat TS liggen en die raakt ligt gewond (hij is namelijk niet op de heuvel, maar er naast). Zeekoe stuurt een andere wanhopige terrorist op de boel op te ruimen en zo komt de heuvel weer in zijn macht. Alle spirituele gedoe in het kemp heeft hem aan het denken gezet en nu wil Koe een eigen sekte...
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Infiltreert de sekte van Zeekoe en giet een gif in het drinkwater.  *Is weer pleite*.  |
|
Zeekoe Erelid
De schade blijft beperkt. Het is verboden om water te drinken in mijn sekte (alleen melk), dus nu zijn de zondaren opgeruimd...
*sekte groeit nauwelijks, maar het is groot genoeg om de hill te bewaken* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Komt vermomd erbij zitten en giet gif in de melk en ben daarna weer pleitte.*  |
|
Zeekoe Erelid
Aah, de grootste tegenslag tot nu toe, de sekte is flink uitgedund. Het zal even duren om nieuwe leden te vinden... en nieuwe melk in veilige tanks te krijgen...
Tot er weer een hill-overname-poging word gedaan: My Hill.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Zet gasmasker op en gooit een mosterdgasgranaat op de heuvel. De sekte valt dood neer. Ruimt de lijken op en neemt de heuvel met een schoonmaakbeurt onder handen.*  My Hill.  |
|
nietmeer
|
* Wacht tot PW uitgeput is van al het schoonmaken en komt dat heel geruisloos de berg op. Ik besluip PW van achter en breek in een vloeiende beweging zijn nek en rolt hem van de heuvel af* My Hill  |
|
Zeekoe Erelid
Grrr  Weetje hoe moeilijk het is om een sekte opnieuw op te bouwen! *Gaat op wereldreis om nieuwe leden te zoeken* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bedankt Banaaltje voor het losmaken van mijn vastzittende nek.  *Komt de heuvel oplopen en gooit Banaal met een beenworp de heuvel af.*  My Hill.  |
|
Zeekoe Erelid
*komt in Oost-Europa aan* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zeekoe Erelid
*vlucht snel door naar Oost-Azië* *Heeft inmiddels al weer een aantal wanhopige Russische sekteleden* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Still My Hill  |
|
Zeekoe Erelid
Zeekoe heeft genoeg Russen zodat het hele menukaart van PW hem niet meer bang maakt. Mijn sekte moet weer een thuisbasis hebben. Let me see... The Hill Ofcourse! Mijn sekteleden overmeesteren de chefkoks. Ondertussen gan ik mijn sekte meer internationalseren, en de gifproofmelktanks ophalen
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zeekoe Erelid
Dan neem ik maar strengere maatregelen *vergiftigd de dode zeekoeien* Nu alle chefkoks dood zijn moet ik allen PW wegleiden. *Zet een kartonnen zeekoe beneden de heuvel* Pw loopt er kwijlend op af en ik klim via de andere kant de heuvel op.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zeekoe Erelid
*Verkleed zich en vraag aan PW wat lekkerder is dan Zeekoe* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 2 Zeekoeien.  *Zit met koksmessen in de hand*  |
|
Zeekoe Erelid
Zeekoe koopt een magneet en het mes vliegt zo weg, naar het magneet. De mes+magneet worden omgesmolten tot een harnas voor Zeekoe. PW kan niet tegen het gewicht van Zeekoe+harnas op en wordt gewoon omvergehobbelt.
My Hill! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Koopt non-metal koksmessen. Loopt naar Zeekoe toe met messen in de hand. Speeksel druipt uit mijn mond. Heeft ook een snijbrander bij zich. Zeekoe waggelt weer snel weg en verdwijnt aan de horizon.*   My Hill.  |
|
Zeekoe Erelid
Ik hoop maar dat die horizon niet ver is, want ik waggel er wel vaak heen. Blijf nu ff uitrusten en wacht tot het juiste moment. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Still My Hill.  |
|