king of the hill |
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Na uit het mortuarium ontsnapt te zijn, ik was helemaal niet dood, loop ik richting de heuvel. Yann komt de heuvel oplopen en ziet Ashton 'butterfly effect' kutcher naast de boom zitten met jersan. yann vraagt meteen een handtekening. Zodra Ashton mijn pen inklikt krijgt hij een stroomstoot, een hartaanval en gaat dood. Dan probeert Jersan het, krijgt een stroomstoot, een hartaanval en gaat ook dood. Odys die achterdochtig was geworden kwam net vanachter de boom aanlopen en struikelt over een door mij opgezette val. Valt met zijn voorhoofd op de oen de ik in het gras had gestoken, krijgt een hartanval, en gaan dood. Dan rol ik de doden de heuvel af, de Spartanen rennen erachteraan. My Hill!  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
mythes sterven niet aan hartaanvallen yann  odysseus overleeft de aanval, maar nog maar net, en moet even in het ziekenhuis liggen, laat apollo zijn werk doen |
|
nietmeer
|
*reïncarneert met Ashton en keert terug naar de heuvel, wacht op Odysseus* |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Odysseus: en overwinnen! andreesie is compleet verrast en daarom geen partij! je doet het weer  *snapt er niks meer van, en gaat op de heuvel staan* |
|
Odysseus Oudgediende
welkom in king of the hill andreesie, waar powerplay en valsspelen de diens uitmaken!
*ligt nog steeds in ziekenhuis* |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Ziet ineens andreesie naast zich staan en kijkt hem weg..
My HilL! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Tom-Servo komt aangerend, nog altijd achtervolgd door woedende mensen door die vloek die Odysseus over Tom-Servohem uit heeft laten spreken. T-S botst tegen Yann, en door de klap gaat de vloek op Yann over. Nu wordt hij door iedereen gehaat, en moet vluchten voor de boze menigte.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*is terug uit het ziekenhuis*
kiekeboe!
tom servo's sensoren raken op tilt van zoveel activiteit ineens, en zijn sensorstelsel krijgt kortsluiting. terwijl tom servo de heuvel af rolt neemt odysseus hem weer in
o lophos mou |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Komt, na te zijn hersteld, terug naar de heuvel. Odysseus ziet Tom-Servo en wil al op hem afrennen, maar bedenkt zich dan wat er de vorige keer gebeurde en stopt halverwege de heuvel. In plaats van snel op Tom-Servo af te rennen, loopt hij voorzichtig naar hem toe om niet weer in een valkuil te belanden. Hij bereikt T-S ongedeerd, maar komt daar tot de conclusie dat de T-S onderaan de heuvel slechts een pop is. De echte T-S is ondertussen langs de achterkant van de heuvel omhoog geklommen en zit nu op de heuvel. Odysseus draait zich om en loopt terug naar de heuvel, maar komt onderweg als nog in de valkuil terecht.
My Hill |
|
nietmeer
|
*stopt Tom-Servo in de kuil bij Odysseus met hetzelfde trucje als hij bij Odysseus uithaalde* my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Er barst een gevecht los in de kuil. Odysseus klimt er het eerst uit en stormt de heuvel op om Jersan van de heuvel te schoppen, gevolgd door Tom-Servo. T-S gooit snel een bananenschil voor Odysseus zijn voeten, net op het moment dat hij Jersan vastpakt. Daardoor rollen de twee van de heuvel af de kuil in.
My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*doet een poging de hill in te nemen* mislukt  our hill?  |
|
nietmeer
|
Komt gezellig erbij staan. Koffie?  Our hill  |
|
Marike Erelid
|
ja, graag  *pakt melk en suiker* Melk?  Suiker?  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Jongens: ik ben er nog steeds, en ik heb nooit toegestemd om de heuvel te delen. Drukt op een knop en Marike en Taz glijden via een glijbaan van de heuvel.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je vroeg het, maar voor ik antwoord kon geven kwam Taz tussenbeide. Mijn antwoord is echter nee. Dit is "king of the hill", enkelvoud, dus niet met meer mensen erop.
My Hill |
|
nietmeer
|
jaagt TS weg met het zingen van kerstliedjes  my x-mas hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stopt zijn oren dicht en schopt the-ghost van de heuvel.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
eh, TS, sinds wanneer hebben robots oren?  als our hill niet werkt dan maar my hill  wanneer The-Ghost terug naar boven gekrabbelt is vraagt hij wie het gedaan had *ik zet mijn liefste stemmetje op en wijs met een beschuldigend vingertje naar TS*  "hij had het gedaan!"    "heeft u pijn?"    *TG kijkt woedend naar TS en hij vliegt op TS af* *ze rollen samen al vechtend de hill af*  My hill!  enne, ik wil er wel our hill van maken hoor  *bouwt schild rond hill waar alleen mensen met goede bedoelingen doormogen*  geen robots  want TS wil toch niet our hill  en zo kun je trouwens geen robotje naar binnen sturen met goede bedoelingen en dan vanop afstand de software veranderen  dus, helemaal My hill!  gezocht: iemand om our hill mee te beginnen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
In de kersttijd vechten om een stomme heuvel  *heuvel voor eens en altijd opblaast*  |
|
Marike Erelid
|
maar gio, je zegt het zelf, niets opblazen  kom snel op de nieuwe hill *bouwt schild rond nieuwe hill waar alleen mensen met goede bedoelingen doormogen geen robots want TS wil toch niet our hill en zo kun je trouwens geen robotje naar binnen sturen met goede bedoelingen en dan vanop afstand de software veranderen* ja sorry, maar een zijn mensen en robots die rond kerstmis toch nog willen vechten;( kom toch op de hill gio  dan bouwen we samen het grootste kerstfeest aller tijden  Our hill?  |
|
Marike Erelid
|
maar gio, je zegt het zelf, niets opblazen  kom snel op de nieuwe hill *bouwt schild rond nieuwe hill waar alleen mensen met goede bedoelingen doormogen geen robots want TS wil toch niet our hill en zo kun je trouwens geen robotje naar binnen sturen met goede bedoelingen en dan vanop afstand de software veranderen* ja sorry, maar een zijn mensen en robots die rond kerstmis toch nog willen vechten;( kom toch op de hill gio  dan bouwen we samen het grootste kerstfeest aller tijden  Our hill?  |
|
Marike Erelid
|
kan een modje dit verwijderen?  |
|
Marike Erelid
|
kan een modje dit ook verwijderen  |
|