king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
na het hele stuk terug te hebben gelopen komen odysseus en co terug bij de heuvel. tom servo zit een sunday te veroveren en let dus niet op. zonder moeite kick hercules hem eraf
mijn heuvel! |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
rent met hand voor zijn reet de heuvel op, en schreeuw *maak de weg vrij naar de wc *whaaaaaa** gaat zitten op de pot, laat alles in de vrije loop... odys en zijn mannen doen deurtje open en de walm die hun in het gezicht slaat is zo krachtig dat ze met ammonia vergiftiging naar ziekenhuis moeten....  my hill |
|
Odysseus Oudgediende
helaas moet lentebriesje ook naar het ziekenhuis wegens darmproblemen, de heuvel is tijdelijk onbewaakt.
gelukkig is er apollo, die naast god van handel, muziek en de zon ook god is van de geneeskunde, en hij heelt odysseus en de zijnen extra snel.
snel pikken ze de heuvel in
vanmij! |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@odys ik ben wel immuun voor de fratsen die ik in pot dump haalt allemaal gezellig bacterien van intensive care en besmet odys en zijn mannen... dood ziek strompelen ze de heuvel af... my hill  ik was uiteraard goed beschermt tegen de bacterien  en virussen |
|
Odysseus Oudgediende
dat was toneelspel lentebriesje, apollo had odysseus imuum gemaakt voor alle virussen bacteriën en alle andere ziekmakende fratsen.
zodra lentebriesje niet oplet pikt odysseus de heuvel weer in door lb de heuvel af te schoppen |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Welkom terug Odysseus. Hier is wat welkomstmuziek:
*begint met een heel orkest van doedelzakspelers enorm hard en vals te spelen. Odysseus wordt geel en groen van ellende, en vlucht weg*
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
en waar vlucht odysseus heen? juist ja, naar de politie! odysseus klaagt tom servo aan omdat deze zijn trommelvliezen heeft beschadigd. ts word gevangen gezet omdat hij de boete niet kan betalen
my hill for now |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Met mij leger Zeekoeien verover ik de hill It's mine!  |
|
Odysseus Oudgediende
met mijn leger spartanen neem ik hem terug  nu mijn, zonet mijn, straks mijn, altijd mijn heuvel! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De politie laat Tom-Servo al snel gaan omdat ze hem niet uit kunnen staan.
Altijd jouw heuvel Odysseus? Misschien wel. Maar ik heb dit (haalt een fles tevoorschijn met daarin de Hill-spirit). Tot ziens Odysseus.
*vlucht naar een andere heuvel ver weg en laat daar de Hill-spirit op los.*
My Hill |
|
Zeekoe Erelid
Ach, mij lesauto rijd wel iedereen van de hill, van wie die ook maar is.
Me for hill, and hill for me! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zeekoe wordt opgepakt wegens roekeloos rijden.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
tom servo! waar haal jij de hillspirit vandaan?!
*weet niet hoe snel hij de nieuwe heuvel moet innemen, dus doet het maar zo snel mogelijk* |
|
Zeekoe Erelid
Zeekoe betaald netjes de boete, is weer vrij en koopt de hill van de tv-makelaar.
Mijn heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Odysseus: Ik had de Hill-spirit reeds in die fles gestopt toen ik nog op de heuvel zat, als een soort geheim wapen voor het geval jij je leger weer in zou zetten. @Zeekoe: jij kan in je eentje niet tegen alle Spartanen op. Odysseus' hill |
|
Odysseus Oudgediende
best hoor ts, maar waar ben jij nou gebleven dan?
hoe dan ook, mijn heuvel! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hier ben ik Odysseus! *Springt met een parachute op de heuvel, maar laat onderweg een lading aambeelden op de heuvel vallen. Alle Spartanen gaan met knallende hoofdpijn naar de EHBO*
My Hill |
|
Zeekoe Erelid
Ik kan alles! (op internet dan...  ) |
|
Odysseus Oudgediende
hoe gemeen, een boobytrap! een aanzoek voor apollo dan maar weer. ben binnenkort weer terug... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Zeekoe Erelid
Blaast met een uberventilator de paracute weg
Van Mij |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Drukt op een knop en Zeekoe wordt met een springveer van de heuvel geschoten.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
Quote Tom-Servo: In dit topic kan iedereen alles. wijze woorden meneer de robot. morgen ben ik weer op de been... |
|
Zeekoe Erelid
Gooit een heuven boven de hill en verpletterd TS
Van mij |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zit nu dus onder de heuvel. Graaft zich een weg naar boven en rolt Zeekoe van de heuvel af.
My Hill |
|