king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*is nog altijd op zoek* |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Is Leonidas niet die oude gek? Die oude koning? Die kan toch ook helemaal niets?  Na uit de EHBO (Eerste hulp bij ongelooflijk-cool-zijn) gekomen te zijn, waar ze me uiteraard niet konden helpen, blijf ik gewoon staan. De heuvel begint te trillen, iedereen valt eraf, en langzaam schuift de heuvel mijn kant op. Omdat ik zo cool ben  wil de heuvel mij hebben, in plaats van ik de heuvel. Heuvel zegt: King of Yann! Yann zegt: King of the HilL! |
|
nietmeer
|
*komt de heuvel op lopen met de pillendoos van Yann, joh, je bent weer helemaal in je manische trip! hier... slik even je medicijnen* Yann neemt zijn medicijnen braaf met een slokje water en gaat rustig zitten wachten op de werking. Al snel heeft Yann door dat hij niet cool maar gewoon onderkoeld is.. vind je het gek, als je alleen in je onderbroek loopt rond te hupsen, wauwelend over een heuvel die kan praten...  Vibes stuurt Yann naar huis, om onder de dekens maar eerst eens op te warmen en bij te slapen. My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
leonidas? een oude gek die niets kan? zit je ver naast yann  *heeft Leonidas en zijn gevolg gevonden, en gaat op de terugweg* |
|
nietmeer
|
*pakt nog een Leonidas bonbon* Hmmm ik ben dol op de oude goden!
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
ook jij vergist je badvibes, leonidas is een koning en geen god  *kijkt welke kant hij op moet* |
|
nietmeer
|
*smakt.. koning, god, maakt in ieder geval fantastische bonbons!*
My Hill |
|
Lamp
Erelid
BaaaddtdtdViiiibeeesssszss!! BadVibes wordt bang van deze kreet en stikt in een Leonidas bonbon. Dan rolt ze de heuvel af. Yann loopt aan de andere kant weer de heuvel op. My Hill!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ziet hoe Odysseus na zijn lange zoektocht naar Leonidas nu de terugweg niet kan vinden. Misschien moet die onderwereld ook maar eens worden gemoderniseerd. Maakt even een praatje met Hades, en die is al snel overtuigd. De onderwereld wordt gemoderniseerd met een handige database om bij te houden wie wanneer is gestorven en wegwijzers om alles te kunnen vinden. Hades geeft Tom-Servo uit dank de heuvel.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*is terug bij de styx, en merkt dat de boel gemoderniseerd is* waar moet het heen met de wereld  |
|
Lamp
Erelid
Gooit zoutzuur in de Styx zodat Odys er onmogelijk overheen kan.  |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig hoef ik er niet doorheen, ik kan er overheen met charon's onverwoestbare roeiboot. leuke poging yann, maar als straf word je nu opgenomen in hades' rijk... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En ik zit nog altijd op de heuvel |
|
Odysseus Oudgediende
maar voor hoelang? |
|
nietmeer
|
niet lang meer  ... * laat speciale ruimtevloot aanrukken om T-S aan te pakken, waarna er een episch gevecht tussen de vloot en T-S uitbreekt..helaas kan T-S de schilden niet doorbreken en is hij gedoemd om eeuwig te blijven vechten tegen mn vloot...  En ondertussen pik ik de heuvel in  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*is bijna boven...* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Belt om hulp, en al snel schiet Crow T. Robot vanuit de Satellite of Love met een sterker kanon de vloot van Vena kapot. Vena ziet zijn vloot neerstorten en is helemaal ontdaan. Tom-Servo schopt hem met gemak van de heuvel.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*wacht in de bosjes tot Crow T. Robot weer weg is* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Crow komt nog even met een ruimteschip naar de aarde om Tom-Servo voorraden te brengen voor zijn verblijf op de heuvel. Uiteraard land hij in de bosjes naast de heuvel, bovenop Odysseus en Co.
|
|
Odysseus Oudgediende
hercules vangt het ruimteschip op en gooit het naar de heuvel. boven op tom servo.
mijn heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odysseus en co gaan even weg. Alleen Hercules let op de heuvel. Tom-Servo knoopt een gesprek met hem aan, en verteld hem hoe hij door sommige mensen belachelijk gemaakt wordt. Hij neemt Hercules mee naar de Satellite of Love, en toont hem enkele van de verschrikkelijke "hercules-films" die Dr. Forrester ooit naar de Satellite of Love stuurde. Hercules is zwaar beledigd, en gaat verhaal halen bij de regisseurs van deze films. Die zien we voorlopig niet meer terug.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
komt terug, en neemt de heuvel alsnog terug, want leonidas en co zijn er ook  Crow is op het moment uitgeschakeld, en kan ts dus niet helpen mijn heuvel! |
|
nietmeer
|
rent vol liefde de heuvel op en begint aan Leonidas zijn oor te sabbelen. Die kan er niet tegen en begint te giechelen. Vibes komt er achter dat er geen chocolade van te maken is en vraagt Leonidas wat ze op deze heuvel doen.
Dat weet hij ook niet, dus leonidas en gevolg gaan weer rustig naar het rijk waar ze vandaan komen om in alle rust weer mythe en sage te zijn.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odysseus ziet dat BadVibes zijn helpers terug heeft gestuurd naar de onderwereld. Hij gaat ze achterna om ze weer op te halen. BadVibes neemt hij voor straf mee. De heuvel blijft onbewaakt achter.
My hill |
|
nietmeer
|
Duh, Tom, je denkt toch niet echt dat ik met vreemde mannen mee ga he?!
Ik blijf dus hier!
My Hill |
|