king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*ligt in het ziekenhuis* |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*zit op de heuvel* |
|
Odysseus Oudgediende
niet lang meer! odysseus is net uit het ziekenhuis ontslagen, en komt nu met een hoop bombarie en een groot leger de heuvel opstormen, en ze lopen ts gewoon omver. odysseus gooit de platgelopen ts in de zwarte kliko
mijn heuvel! |
|
nietmeer
|
*roept, Hey Odys, het is zwartekliko dag, ga jij 'm even aan de weg zetten? Odys loopt met de afvalemmer weg, Vibes rent de heuvel op...*
My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*stuurt BV weg om de kliko weer op te halen* van mij!  |
|
Odysseus Oudgediende
arya en badvibes vergeten de spartanen  odysseus zou de heuvel nooit achterlaten zonder leger. zowel arya als badvibes kunnen de heuvel niet op. *komt terug en gaat gewoon weer op de heuvel zitten* nog steeds van mij! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom Servo zet zichzelf weer in elkaar, en maakt van de kliko waar hij in lag een superstofzuiger. Zuigt Odysseus en alle spartanen op. Een beetje proppen, en ze zitten allemaal in de kliko. Zet deze aan de weg en ziet hoe Odysseus en Co worden afgevoerd naar de vuilnisbelt.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*schreeuwt nog na terwijl de afvalwagen wegrijd* mijn wraak zal zoet zijn!
wacht maar af... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*gaat zitten wachten op de heuvel* |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe doet de regendans, het regent vervolgens zo hard dat TS eraf spoelt. Zeekoe echter kan goed tegen water en gaat rondjes zwemmen in een overgebleven plas op de heuvel
mein Hügel! |
|
Odysseus Oudgediende
tegen de tijd dat odysseus ontsnapt is is de boel opgedroogd. helaas was tom servo niet helemaal waterdicht en heeft hij nu kortsluiting. zeekoe is geen partij voor odysseus en de zijnen
mè lophos! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tuurlijk is Tom-Servo wel waterdicht Odysseus. Hij deed slechts alsof hij kortsluiting kreeg zodat jij niet meer op hem zou letten. Daarom zie je te laat dat hij met een enorme magneet aan komt zetten. De Spartanen dragen allemaal wel iets van metaal bij zich aan wapens en schilden, dus worden ze allemaal van de heuvel getrokken.
My Hill
Voor het geval je je afvraagt waarom T-S zelf niet door de magneet wordt aangetrokken: hij heeft zijn eigen interne tegenmagneet waardoor de grote magneet hem juist afstoot. |
|
Odysseus Oudgediende
ts' tegenmagneet is iets te sterk afgesteld, en deze stoot de magneet zo abrubt af, dat tom servo gelancheerd word. toedeloe  *zet de magneet weer uit* akóma o lophos mou! |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe stuurt Dionysos Op de Spartanan af. Die worden dronken en Odysseus moet hun kots opruimen  . Hij raakt hierdoor uitgeput en is daardoor geen partij voor Zeekoe Mein Hügel! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gebruikt een krik om de heuvel te kantelen en zo Zeekoe eraf te rollen. Zet de heuvel vervolgens weer rechtop.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
ts' tegenmagneet is nog steeds niet goed afgesteld. *zet de magneet weer aan* au revoir  o lophos mou |
|
nietmeer
|
magneten magneten.. daar komt alleenmaar ellende van...  geeft de magneet eenduw, die rolt de heuvel af aan barrels. Odys gaat er verschriktnaast zitten huilen.. My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig was het niet mijn magneet badvibes, maar die van tom servo. geen gehuil dus.
akóma o lophos mou |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar zonder die magneet kan Tom-Servo weer veilig de heuvel benaderen. Dank je BadVibes.
Odysseus ziet Tom-Servo onderaan de heuvel staan en rent op hem af voor hij iets kan ondernemen. Maar amper twee meter voor hij bij Tom-Servo is, valt hij in een valkuil.
My Hill |
|
nietmeer
|
tom staat naast de kuil vrolijk te zijn maar hij vergeet de aanwezigheid van MissVibster dus... jammer jochie!
My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Mijn aanwezigheid daarentegen maakt BadVibes hebberig naar mijn vulling ... geld dus. Ik geef ze wat zodat ze kan gaan shoppen. In de tussentijd ... mijn heuvel  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas zien anderen ook dat Emmertje gevuld is met geld. Al snel moet hij vluchten voor een hebberige menigte. Tom-Servo pikt de lege heuvel in.
My Hill |
|
nietmeer
|
*wijst Tom-Servo op de scheur in zijn jas, waarna Tom-Servo een nieuwe jas wil halen maar in de stad vast komt te zitten in de C&A* my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert eindelijk terug uit de C&A. Drukt Jersan een trui in de handen die niet is betaald. Jersan wordt gearresteerd.
My hill |
|
Odysseus Oudgediende
*komt eindelijk uit de valkuil en begint meteen te razen en te tieren in zijn moedertaal*
eínai anathematis ménos, tom servo! oi theoí na sas timorèsoun!
de goden verhoren mijn verzoek en vervloeken tom servo. vanaf nu word hij door iedereen gehaat. tom servo moet vluchten voor een boze menigte.
o lophos mou |
|