king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*bedankt hercules voor het verslaan van cerberus, en gaat samen met hem zoeken naar achilles*
erg druk daarboven... |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote Jersan: *vertelt het verhaaltje van Lentebriesje uit zijn post van 11-12-08 18:18:48 in dit topic aan Vena, Vena valt in slaap en ik sluit hem op buiten de heuvel* my hill  is dat sarcastisch? lentebriesje pakt jersan bij de haren en slaat Tazz van de heuvel af met jersan  gooi jersan tussen de paardevijgen e voila my hill |
|
Odysseus Oudgediende
pas je op voor de gracht met piranha's lente?
*zoekt verder* |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
gooit met franse stokbroden naar lentebriesje herro  |
|
Odysseus Oudgediende
fallout moet nodig aan de spelling werken, gauw terug naar school jij  *zoekt nog steeds, waar hang die gast toch uit?* |
|
Fallout Oudgediende
|
Offtopic: ik kan ook hiero zeggen maar dit vinnik leuker  |
|
Odysseus Oudgediende
Offtopic: ga toch maar terug naar school  |
|
Fallout Oudgediende
|
Offtopic: liever niet ody   |
|
Odysseus Oudgediende
en terwijl fallout en odysseus een offtopic discussie houden heeft lente de heuvel alweer ingenomen |
|
lentebriesje Erelid
als jij het zegt odys |
|
Odysseus Oudgediende
ach, ik heb alle tijd.
*zoekt verder* |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Organiseert een groots popconcert onderaan de heuvel. Lentebriesje gaat meteen kijken.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*is nog altijd op zoek* |
|
lentebriesje Erelid
Quote Tom-Servo: Organiseert een groots popconcert onderaan de heuvel. Lentebriesje gaat meteen kijken.
My Hill jaaaaa  komt saafs zat met paar vrinden aangeloopt, of dat blik roest wel even wil move'n  kotst paar keer over T-S heen xD my hill, en nu eerst even roes uitslapen  |
|
Odysseus Oudgediende
heeft achilles nog steeds niet gevonden  * |
|
lentebriesje Erelid
Quote Odysseus: heeft achilles nog steeds niet gevonden  * laat toch zitte, ik weet van zen hiel  |
|
Odysseus Oudgediende
 kon je dat niet wat eerder zeggen  *gaat naar Leonidas zoeken* |
|
lentebriesje Erelid
Quote Odysseus:  kon je dat niet wat eerder zeggen  *gaat naar Leonidas zoeken* pffff, die is alleen bijzonder omdat hij ''koninklijk'' bloed had  voor rest is ook gewoon knakkertje laat toch zitten joh |
|
Odysseus Oudgediende
trap ik niet nog eens in  *zoekt verder* |
|
nietmeer
|
* Laat atoombom los op Hill * My Hill  ( sorry ben zwaar inspiratieloos vandaag  ) |
|
lentebriesje Erelid
ja he vena,,,, houd wel rekening met mijn chuck norris self-made paraplu  atoombom ketst af en beland in je slaapkamer xD still my hill |
|
nietmeer
|
in dat geval, moet ik toch maar eens mn inspiratie weer boven water halen  * Begint direct met gang graven onder lentebriesje..en laat direct een machine richting aardkern graven..lentebriesje valt door het gat en verbrand levend  in de lava * |
|
lentebriesje Erelid
 nou dat is niet aardig  rend huilend naar mijn mama toe en begint te klagen... komt met mama terug op de heuvel... whehehe, vena gaat zonder eten naar bed my hill  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
beetje lastig naar je mamma rennen als je en levend bent verbrand in de lava  en aangezien Vena de heuvel niet heeft opgeeist zal ik hem maar overnemen.  My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Strooit vuurmieren uit over de heuvel. Deze kruipen overal in Yann's kleding en beginnen te steken. Yann moet naar de EHBO.
My Hill |
|