king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
maar yann kan niet tegen het leger van odysseus op. geef maar netjes hier.
mijn heuvel! |
|
nietmeer
|
*huurt een leger met kanonnen en tanks waar het leger van Odysseus niet tegenop kan, Odysseus wordt verslagen en gaat de heuvel af* my hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Stuurt Jersan naar de ortho* van mij!  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
lentebriesje loopt de heuvel op, gooit beetje met dynamiet  iedereen weet dat chuck norris toch nooit dood gaat geeft jersan schop onder zijn derriere  en claimt de hill my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*Pakt Lentebriesje vast* Jersan was niet meer de baas.. dat was IK!
*Gooit lentebries de heuvel af*
van mij! |
|
Odysseus Oudgediende
*komt terug*
en nu issie weer van mij, aangezien Jersan weg is, inclusief zijn leger. buig voor sparta!
mijn heuvel |
|
Arya Oudgediende
|
*Blijft als immigrant achter op de heuvel terwijl Odysseus niks ziet* Stiekem toch mijn heuvel  |
|
Odysseus Oudgediende
stellios merkt arya op en met behulp van dellias schoppen ze haar de heuvel af
nog steeds mijn heuvel |
|
Arya Oudgediende
|
Nou!  * Beschiet heuvel met chinese stokjes* Etenstijd!  |
|
Odysseus Oudgediende
lacht zich plat om het belachelijke spervuur, maar past wel op dat hij niet de heuvel afrolt
nog steeds my hill |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
gooit met rotte eieren naar ody herro  pauze !!  |
|
lentebriesje Erelid
ody... je weet toch dat alle 300 spartanen dood gingen he.... hoepadehoep, gaat met tijdmachine terug naar tijd van djengish khan en gooit alle troepen van de halve wereld op heuveltje zet zeteltje op e heuvel  my hill  stelt eigendomspapiertje op dat lentebriesje aanwijst als erfgenaam... stapt weer terug in tijdmachine en klaagt fallout/odys/arya civiel rechterlijk aan  ze krijgen straatverbod my hill |
|
Odysseus Oudgediende
*jat de tijdmachine en gaat terug naar 'zijn' tijd* zeg lentebriesje, wist je ook dat die 300 spartanen pas stierven toen ze drie kwart van de perzische legermacht hadden verslagen. die legermacht bestond uit ongeveer 2 miljoen soldaten. kun je nagaan wat 10000 spartanen kunnen uitrichten. odysseus leid de 10000 spartanen naar de heuvel, en neemt hem zonder moeite in. mijn heuvel in het verleden, stelt eigendomsbewijs op, en reist terug naar het heden. *klaagt lentebriesje aan, zijn eigendomsbeweis is niet meer geldig, het mijne wel  * mijn heuvel  PS ik heb maar weer wat spartanen meegenomen |
|
Fallout Oudgediende
|
*verslaat alle spartanen en gooit ze eraf van de heuvel* *verbrand het eigedomspapiertje van ody en slaat hem er ook af* *en maakt van de heuvel een pretpark*  my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*Ziet een pretpark en rent er op af* Fallout! Mag arya ook?  |
|
lentebriesje Erelid
*lokt fallout de bosjes in met een lolly waar lente fallout vast bind* *lente gooid fallout ook het ravijn in en schuift pretpark de heuvel ook af.... my hill Offtopic: @Odysseusdat is de griekste versie van het verhaal..... en ze hadden het voordeel van natuurlijke krappe passage aanvallend zijn ze niet zo donders bijzonder  dus..... perzen waren tactisch niet zulke slimmerds blijkbaar  dan te bedenken van hun historie... sun tzu.. lol (voor mij zijn chinesen en perzen hetzelfde  ) |
|
Fallout Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
|
*ziet Lentebriesje het pretpark slopen, Word Woest en ontvoert/mishandelt Lentebrisje* Van mij!  |
|
lentebriesje Erelid
lacht arya uit omdat ze ongemerkt in een hondendrol is gaan staan  arya druipt beschaamd af  my'n heuvel  :  :   : |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Doet aan ademtraining. Haalt diep adem, en blaast Lentebriesje weg.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
een ademhalende robot? moet je je software niet eens nakijken tom servo? Quote Fallout: *verslaat alle spartanen you wish  de spartanen leven nog steeds, en sluiten de heuvel in in een phalanx. tom servo, je krijgt de kans om jezelf over te geven... Offtopic: @lentebriesjeals ze aanvallend niet sterk waren geweest, dan waren ze alsnog snel onder de voet gelopen, maar spartanen werkten (net als alle hoplieten) in de phalanxformatie, waar je met zwaarden weinig tegen kunt beginnen. zie hier het lot van de perzen. spartanen werden vanaf hun jeugd al getraind om niets anders te zijn dan krijgers, en waren de meest gerespecteerde krijgsmacht op de pelopenossos. dus met hun aanvallende kracht zat het wel goed |
|
lentebriesje Erelid
hoe krijg je een phalanx uit elkaar? vanuit de rug natuurlijk  , kachelt een brandbommetje achter odysseus noobjes huperdhuppel, spartaantjes leten even niet op, gewapend met een M60 ratel ik alla rambo/chuck norris de hele bende naar een andere wereld  loopt de heuvel op, verteld odysseus dat hij maar even moet regelen dat hij hercules aan de gang krijgt  want voor minder ga ik de heuvel niet af  Offtopic: phalanx werkt misschien in klassieke oorlogsvoering  perzen waren niet al te snugger  als ze slimmer waren geweest hadden ze een olifant gepakt... je kunt olifant wel prikken met speer van paar meter.. maar huid is zo dik en lansen breken/ mensen worden terug gedrongen.. 1 gat in een phalanx en ze waren weg geweest die griekjes... of vuur... als ik mij goed herriner uit een gaar spelletje is een hopliet niet meer als wat zwaarder bewapende speervechter... een spartaan is iemand uit de deelregio sparta.. een spartaan is denk ik een hopliet.. niet? |
|
Odysseus Oudgediende
hercules? moet te doen zijn. *daalt af in de hades* ben zo terug... Offtopic: die olifanten waren er wel degelijk, maar ze werden te laat ingezet: namelijk toen de grond al bezaaid was met lijken. dan glij je als olifant toch wel makkelijk uit. en een gevallen olifant komt moeilijk overeind. maareh, waar zou vuur goed voor zijn  hoplieten zijn de standaard griekse militairen, ze gebruikten geen boogschutters, en iedere hopliet had een zwaard bij zich voor het geval dat. spartaanse krijgers zijn inderdaad hoplieten. maar dat zegt niet dat alle spartanen hoplieten zijn. alleen de burgers van sparta zelf, dus niet de mensen uit het omliggende gebied, vergis je daar niet in... goed verdiept in de phalanx lente  PS welk gaar spelletje? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote: een ademhalende robot? moet je je software niet eens nakijken tom servo? Nee hoor Odysseus. Ik heb mezelf uit laten rusten met mechanische longen. Quote: de spartanen leven nog steeds, en sluiten de heuvel in in een phalanx. tom servo, je krijgt de kans om jezelf over te geven... Voordat ik me over kon geven, viel Lentebriesje aan en gooide mij van de heuvel. Terwijl Odysseus afdaalt in Hades, daalt Tom-Servo ook af: in Deep 13, de voormalige schuilplaats Dr. Forrester. Hier vind hij nog een paar typische speeltjes van een gestoorde wetenschapper, waarmee hij Lentebriesje makkelijk van de heuvel kan gooien. Als eerste gebuikt hij de tanktop, een minikanon in de vorm van een tank die je overal bij je kan dragen. Lentebriesje wordt van de heuvel geschoten. My Hill |
|
lentebriesje Erelid
Tom-servo, die knakker waar jij het over hebt was oplichter  dat is een waterpistool... lacht T-S uit.. tom gaat beschaamd terug naar deep 13, waarna ik de ingang even dichtkak still my hill Offtopic: was ongeveer iets als anno series alleen dan iets met egypte en romeinen en grieken die shit  weet niet meer hoe het heet ken je die balletjes die ze katapulteren van griekse galeien? zon balletje tussen hoplietjes en ze worden levend gebraaien... vuur en pijlen was ook altijd wel leuke combo maar dan heb je die splash niet van die balletjes  minder effectief  |
|