king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan wordt Odysseus van achteren gegrepen door een metalen klauw. Tom-Servo is terug van de schroothoop, alwaar hij een nieuw lichaam voor zichzelf heeft gemaakt. Gooit Odysseus met een grote boog in een meer dat verderop ligt. Neemt de heuvel in, en pakt ook Odysseus' voorraad.
My Hill |
|
nietmeer
|
TS heeft zijn nieuwe lichaam niet zo sterk gemaakt, na een slokje cola bubbelt hij helemaal uitelkaar.. Zwaai zwaai!  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl T-S uit elkaar valt, komt een van de extra zware onderdelen van zijn lichaam bovenop BadVibes terecht. Deze moet met een hersenschudding en gekneusde ribben naar het ziekenhuis. Tom-Servo zet zichzelf weer in elkaar, en dit keer wel stevig.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Komt met een hijskraan waaraan een elektro-magneet zit . Laat de magneet op T-S vallen en schakel dan de stroom in. De geplette T-S blijft aan de magneet kleven. Ik breng de hijskraan naar een smeltoven en laat daar de resten van T-S invallen.  Vervolgens verkoop ik de hijskraan en zie hem afgevoerd worden.  * *Ik loop de heuvel op*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wat Peter Willemse niet zag is dat Tom-Servo, net voor hij in de smeltoven werd gegooid, zijn geheugenchip in de hijskraan wist te stoppen. De hijskraan wordt Tom-Servo's nieuwe lichaam. Hij transformeert in een robot (gelijk aan "Transformers" ) en loopt terug naar de heuvel. Pak met 1 hand Peter Willemse van de heuvel, en gooit hem in de smeltoven. Weet je ook eens wat dat is.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 * Mijn magisch schild beschermt me tegen de hitte van de smeltoven en ik klim er ongedeerd uit. Ik breng explosieven onder een hoogspanningsmast zodanig dat de draden over de heuvel heen vallen.* *Laat de explosieven van een veilige afstand exploderen. De mast valt en enkele draden knappen. T-S wordt door 2 kabels geraakt en al zijn geheugenchips en harddrives worden geroosterd. Schakelt daarna de stroom uit en verwijder de resten. De hijskraan-transformer wordt vermalen en daarna omgesmolten naar putdeksels.*  *Loopt de heuvel op*  My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
na een leuk zwemtochtje komt Odysseus het meer weer uit, met een sidderaal in zijn in rubberhandschoenen gestoken handen.
*laat de sidderaal in peter willemse's broek glijden*
onaanhoorbare kreten uitslaand rent pw de heuvel af, naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om de brandwonden op zijn zitvlak te behandelen.
o lophos mou! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl Odysseus lekker op de heuvel zit, beginnen opeens de lampen te knipperen en springt de radio voor hem zonder aanwijsbare reden aan. Op de radio hoort hij Tom-Servo's stem. Toen T-S werd geraakt door de stroomkabels en zijn geheugenchip werd gesmolten, kwam zijn persoonlijkheid in het elektriciteitsnet terecht. Wanneer Odysseus probeert de stroom af te sluiten, elektrocuteert T-S hem. Hij moet naar het ziekenhuis. T-S blijft in het elektriciteitsnet op de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
* gaat naar de elektriciteitscentrale en blaast em op...T-S is gone  * Sorry voor mijn grote afwezigheid, ik ben wezen verhuizen enzo...dus had voor een tijdje ook geen internet. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena wordt meteen opgepakt voor het opblazen van de elektriciteitscentrale. Door hem zit nu het hele gebied binnen een straal van 50 kilometer rond de heuvel zonder stroom.
T-S kon gelukkig op tijd zijn bewustzijn overbrengen op een batterij via een laadapparaat op de heuvel. De batterij wordt in een nieuw robotlichaam gestopt, en T-S is weer terug.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Vernield het laadapparaat, zodat deze voorgoed onbruikbaar is. Helaas voor T-S heeft hij een lekke batterij gebruikt, en in een 10 minuten tijd is zijn energie op. T-S valt neer.* *Haalt een Stargate en dialt de code in van een Stargate die vlakbij een reuzenster is en direct op die ster gericht is.  Pakt T-S op en slingert hem door de actieve poort heen.  Aan de andere kant van het wormhole verschijnt T-S die naar de ster verdwijnt. De Stargate sluit zodra T-S erdoor is. T-S verbrandt en verdampt door de reuzenster*  Zo, daar horen we nooit meer wat van.   My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan schrikt Peter Willemse plotseling wakker en beseft dat hij nog steeds in het ziekenhuis ligt als gevolg van die sidderaal in zijn broek. Het scenario dat hij Tom-Servo vernietigde was slechts een droom.
Nog steeds My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
na hersteld te zijn van de brandwonden, die achteraf best meevielen, aangezien Odysseus nog steeds rubberhandschoenen aanhad, besluit hij terug te gaan naar de heuvel. al snel ontdekt hij dat Tom Servo tegenwoordig op batterijen loopt  het verwijderen van de batterijen is een fluitje van een cent. tom servo's geheugenchip zit nog steeds in de batterij, en om te voorkomen dat hij weer iets anders overneemt bewaart Odysseus hem in een plastic zakje. my hill, maar eigenlijk ook een beetje die van tom servo, want hij zit nog steeds in een plastic zakje in mijn broekzak |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odysseus krijgt honger en bestelt een pizza. Wanneer hij zijn portemonnee uit zijn broekzak haalt om de pizzakoerier te betalen, valt het zakje met de batterij in de tas van de koerier.
Aan het eind van zijn ronde ontdekt de koerier de batterij en gooit hem in een batterijbak. Dat is de kans waar Tom-Servo op heeft gewacht. Hij maakt een nieuw lichaam van zichzelf uit de batterijen in de bak.
Batterij Tom-Servo gaat terug naar de heuvel. Odysseus is inmiddels in slaap gevallen. Wanneer Odysseus de volgende ochtend ontwaakt, drijft zijn bed ergens op zee.
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*stuurt Tom naar singapore om daar oud en nieuw te vieren* Mine  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Wenst es een gelukkig nieuwjaar en geeft haar 3 kussen op de wang, maar heeft een injectiespuit in een hand.  Op het moment dat ik de kussen geeft, injecteer ik es in haar rug met een slaapmiddel en es valt in slaap. Ik bestel een taxi en laat es naar huis brengen. Ik blijf achter op de heuvel*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Keert terug uit Singapore, met nog wat illegaal vuurwerk dat over is gebleven van de oud en nieuw viering daar. Schiet dit vuurwerk op de heuvel af, en maakt zich dan uit de voeten. De politie arriveert om onderzoek te doen naar het illegale vuurwerk. Ze vinden Peter Willemse, en denken dat het zijn vuurwerk was. Hij wordt meegenomen.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Na uitgelegd te hebben dat ik hun gebeld had, omdat ik belaagd werd door het vuurwerk hebben ze hun excuses aangeboden. Ik vertel hun ook dat ik Tom-Servo weg zag rennen van het plaats delict, en dien een aanklacht in wegens poging tot moord en zware mishandeling. De politie gaat jacht maken op Tom-Servo en die rent er vandoor met de politie opzijn hielen.*   Zo, de heuvel is weer terug in mijn bezit.   My Hill.  |
|
nietmeer
|
(Na een tijdje bezig te zijn geweest met wat vuurwerk afsteken bij een reunie, keer ik weer terug naar de heuvel, alleen is er een probleem  PW is er Geen probleem, gewoon effe een op afstand bestuurbaar vliegtuig erop laten donderen en klaar  My Hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*doet slaapmiddelen in vena's drankje en hij valt in slaap en rolt van de heuvel af*   My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo wordt door de politie gepakt, maar hij blijkt enkel wat onschuldige sterretjes bij zich te hebben. Van het vuurwerk is niets meer over, en zodoende kan de politie niets bewijzen. Tom-Servo wordt vrijgelaten.
Loopt naar de heuvel, maar struikelt over de slapende Vena. Fallout komt kijken wat er aan de hand is, maar leunt te ver naar voren en rolt ook van de heuvel. Tom-Servo klimt overeind en loopt de heuvel op.
My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
die verdraaide robot ook  *Gaat een gat graven in de heuvel en begint met bommen te slepen en stopt het in het gat  en probeert op de knop te drukken maar het werkt niet  en sluip de heuvel op en haalt de batterijen uit TS en stopt het in de afstandsbediening en loopt van de heuvel af en drukt op de knop*  Boem !!! doei TS   *ziet TS vliegen in de lucht* My Hill   (of er wat van over is   ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Er is niets meer van over. De ontploffing was zo sterk dat de heuvel in zijn geheel de lucht in werd geschoten samen met Tom-Servo.
In de lucht wordt T-S getroffen door de bliksem, en zo weer opgeladen. Hij kan nu weer zonder batterij functioneren. De heuvel land op een eiland, en T-S land op de heuvel.
My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*roeit naar het eiland toe en klimt de heuvel op en gooit TS eraf* My Hill  |
|
nietmeer
|
* ontwaakt uit slaap en schiet Fallout van de heuvel af * ( ik lag nog steeds te slapen op de heuvel ) |
|