king of the hill |
nietmeer
|
Helaas bleek zelfs de echte Vena een kloon te zijn. Dan rest de allesprangende vraag? Waar is de echte Vena? Niemand zal het ooit weten. Maar goed, terug naar de allesprangende vraag: Hoe T-S voor eens en voor altijd weg te werken van de heuvel? Het antwoord dit keer: Een complete vloot oorlogsruimteschepen met schilden sterk genoeg om al zijn wapens te weerstaan. * Geeft vloot opdracht om alle mogelijke wapens die aanwezig zijn op T-S af te vuren ( inc. atoombommen ) * En dan ziet T-S het gevaar opeens. Duizenden laserstralen en torpedo die genadeloos op hem afkomen. Hij realiseert zich dat hij dit onmogelijk kan overleven, en besluit tot de self-destruct optie..Nadat T-S explodeert realiseert Marike zich dat ze reddeloos verloren is. Vol angst rent de heuvel af, maar te laat. De wapens treffen met een kracht zo hevig dat alles op en rond de heuvel word gevaporiseerd. De hillspirit weet gelukkig te ontsnappen en settelt zich weer op een andere heuvel, waar ik dan weer een kloon neerzet  My Hill  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
nietmeer
|
* commandeert vloot tot afvuren atoombom * By by Marike en T-S  My Hill  |
|
nietmeer
|
*Koopt iedereen op en rond de heuvel om met een koekje* "koekje?"
My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Net voor de vloot de atoombom afvuurde, maakte T-S' computer contact met een van de schepen en downloadde T-S' geheugen naar de scheepscomputer. Aan boord van het schip vind T-S een nieuwe robot, en maakt die tot zijn nieuwe lichaam.
Vena wordt benaderd door de commandant van de vloot, die nu zijn geld wil zien. Vena had hem een dik pak geld beloofd in ruil voor zijn hulp. Vena kan echter niet betalen, en wordt meegenomen de ruimte in. Ondertussen keert T-S terug naar de aarde. Hij vind Marike, en brengt haar naar het ziekenhuis. Dan loopt hij de heuvel op. Bedankt Muaddhib vriendelijk voor het koekje, maar slaat het aanbod toch af. Muaddhib vertrekt.
My Hill |
|
nietmeer
|
He, het is mijn eigen vloot, en ik heb alleen maar klonen van mezelf erop rondlopen, en alle inkomende verbindingen zijn geblokt voor T-S...dus je kunt nergens heen... Still my Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je onderschat Tom-Servo Vena. Het schip dat T-S overnam was daarvoor al geïnfiltreerd door T-S' nanobots genaamd Nanites, en die hebben de beveiliging van de computer onklaar gemaakt. Alles is dus gegaan zoals hierboven beschreven. T-S bezit de heuvel.
In plaats van te doen alsof T-S' laatste actie niet gelukt is, kan je beter gewoon weer een nieuwe methode verzinnen om de heuvel te veroveren.
My Hill |
|
nietmeer
|
jaja  je doet precies hetzelfde af en toe hoor T-S  * Hackt Satellite of Love en laat het neerstorten op T-S...die vliegt door de klap 100 kilomter verder... * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik pakje je gewoon even terug met je eigen wapens Vena. Nu staan we gelijk en gaan op de normale manier verder.
De Nanites repareren de Satellite of Love en die zweeft binnen no time weer in zijn baan rond de aarde. T-S komt ondertussen 100 kilometer van de heuvel bij kennis, en blijkt midden in een vuurwapenhandel te zijn beland. Hij upgrade zijn lichaam met elk vuurwapen in de winkel en bestormt de heuvel. De kogels vliegen Vena om de oren.
My hill |
|
nietmeer
|
normale manier zei je?  xD *doet alsof hij Tom-Servo wil knuffelen, wat Tom-Servo niet wil dus gaat hij van de heuvel af* my hill  |
|
nietmeer
|
Ziet Txerseu op de heuvel zitten. Ah eindelijk weer een normaal mens... hi hi hi
Houd Tx een spiegel voor, die vindt wat hij ziet erg leuk en wil de spiegel houden.
Dat mag van Vibes, ze geeft er ook een paar kraaltjes bij, en Tx gaat dolblij met spiegel en kraaltjes naar huis.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan komt er een feestende groep mensen in polonaise de heuvel op. BadVibes wordt tegen haar wil ook in de polonaise opgenomen en marcheert met de groep naar een café verderop.
Wanneer T-S ziet dat de heuvel leeg is, pikt hij hem weer in.
My Hill |
|
nietmeer
|
*de feestende groep mensen laat BV compleet dronken achter in het Cafe, gaat dan weer terug en moet langs de heuvel, nu nemen ze Tom-Servo mee  Txerseü loopt de lege heuvel op  * my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig houd T-S wel van een polonaise. Hij neemt zelfs de leiding en stuurt de hele meute weer de heuvel op. Txerseu wordt platgewalst.
Nadat de feestende menigte eindelijk huiswaarts keert, loopt T-S de heuvel weer op. Vouwt de platte Txerseu netjes op, stopt hem in een envelop en stuurt die naar Timboektoe
My Hill |
|
nietmeer
|
Tom-Servo  Txerseü loopt de heuvel op terwijl Tom-Servo roept dat hij weg moet gaan, maar Txerseü negeert hem en fluit een vrolijk liedje, en wanneer hij vlakbij Tom-Servo is doet hij alsof hij door hem heen wil lopen maar Tom-Servo wordt er bang van en vlucht de heuvel af* my hill  |
|
nietmeer
|
Strompeld de heuvel op.. Tex valt flauw van de drank walm en rolt de heuvel af... Mooi, dan kan ik lekker mijn roes uitslapen op
My hill! |
|
nietmeer
|
*laat BV van de heuvel verwijderen en in een afkickkliniek plaatsen* my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S keert terug en vraagt Txerseu verbaast hoe hij zo snel terug kon komen nadat T-S hem in een envelop naar Timboektoe had gestuurd. Txerseu kan het zich niet meer herinneren en gaat verder op eens goed zitten nadenken.
My Hill |
|
nietmeer
|
Txerseü komt terug met het antwoord: de envelop bleef liggen in de brievenbus, tot een uitvinder me vond en me weer normaal maakte  Tom-Servo weet even niks te zeggen en wordt de heuvel afgestuurd  my hill  |
|
Marike Erelid
|
TS weet het weer en neemt de hill in  TS, Our hill?  ik ben ontslagen uit het ziekenhuis  en ze hebben me ijskrachten gegeven  ik kan nu in een reuzeneeuwpop veranderen, kijk: *verandert in reuzesneeuwpop* leuk hé  *word weer normaal* Our hill?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Okee.
Marike bevriest Txerseu, en samen met T-S gooit ze hem van de heuvel.
Our Hill |
|
nietmeer
|
*weet ff niks, wat ik had getypt geldt niet meer  * |
|
Marike Erelid
|
Our hill TS  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Txerseu: geeft niet, je bent nu toch bevroren.
Our Hill |
|
nietmeer
|
nou jaaa  Txerseü wordt in een ondergrondse vulkaan gegooid waar hij ontdooit  en keert terug via een ondergrondse gang die uitkomt bovenop de heuvel, Marike dan schrikken waarna Tom-Servo gek wordt van haar gegil en haar de heuvel af zet, en Txerseü zet Tom-Servo de heuvel af  my hill |
|