king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
hee somkid, our hill  de rare club met een sneeuwpop, een spook, een robot en?  Our hill  |
|
Donko Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 14
|
Hier is iemand terug van heel lang weggeweest! Iedereen schrikt om hem terug te zien en stormen van de heuvel  My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*droomt Donko*
still our hill |
|
Donko Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 14
|
maar nu is ie echt wakker, en gaat naar de heuvel nu sckrikt iedereen  my hill |
|
Justist Erelid
*niemand schrikt, en aangezien het 3 tegen 1 is moet Donko maar weer naar bed toe*
OUR HILL |
|
Marike Erelid
|
ze gaan dit naapen  king of the kuilXD |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Welke kuil? We zitten toch nog op de heuvel?
Hill van T-S, Marike en Somkid |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Gooit somkid zijn bed in beneden aan de heuvel. Marike zit lekker in een kuil.  Saboteert Tom-Servo.*  De heuvel is onbezet.  *Neemt heuvel in*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo de-saboteerd zichzelf weer (want zo geavanceerd is hij wel). Loopt de heuvel op, gooit WMR-kok in zijn eigen soeppan en laat hem in zijn eigen sop gaarkoken.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
Quote WMR-kok:  *Gooit somkid zijn bed in beneden aan de heuvel. Marike zit lekker in een kuil.  Saboteert Tom-Servo.*  De heuvel is onbezet.  *Neemt heuvel in*  My Hill.  niet waar  ik heb de kuil in mijn persoonlijke hill veranderd  |
|
Marike Erelid
|
Quote Tom-Servo: Tom-Servo de-saboteerd zichzelf weer (want zo geavanceerd is hij wel). Loopt de heuvel op, gooit WMR-kok in zijn eigen soeppan en laat hem in zijn eigen sop gaarkoken.
My Hill our hill?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Helaas voor Tom-Servo brandt er geen vuur onder de pan. Gebruikt een regenslang om Tom-Servo nat te maken met een snel oxiderende vloeistof. Tom-Servo verroest binnen enkele ogenblikken en valt uit elkaar. Pakt alle computerchips op en leg ze op een aambeeld en verpulver ze met een grote hamer.*  My Hill  *Gooit Marike van de heuvel*  |
|
Marike Erelid
|
*koopt nieuwe chips* *eet chips op*  *koopt robot-geheugen-chips* *plant deze chips in in nieuw super-lichaam van TS*  *kijkt in de verpakking van de chips* hee! een flippo  *kijkt op de verpakking van de geheugenchips* "Albert Einstein hersenen maal 1000"  ach, zal wel goed zijn  Met zijn nieuwe superbrein bedenkt TS zo'n slim plan dat ik het niet uit kan leggen  het enige wat ik kan zeggen is: WMR-kok zit nu in een andere dimensie  TS en ik nemen de Hill in  Our hill  vooruit TS, leg je plan maar uit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Het magisch schild reageert gelijk en brengt me terug naar de goede dimensie*   *Schakelt een EMP-machine in en de elektro-magnetische golf laat Tom-Servo ogenblikkelijk doorbranden. Alle geheugenchips en back-up materiaal zijn doorgebrand.*  *Gooit Marike van de heuvel af*   My Hill  |
|
Marike Erelid
|
 stop met mij eraf te gooien  *bevriest de onderdelen van TS voordat er schade is aangericht* *bevriest kokkie met stinkende ijsadem* *kruipt op hill* *puzzelt TS in elkaar* *TS is nu een koelkast*  oeps  *wilt TS terug uit elkaar halen en opnieuw ineen zetten maar alles zit vast*  *gaat winkelen* *zet fanta, cola, pudding, chocomousse, pizza, olie, restjes spaghetti en bier in de ijskast* (bier is voor als kpuc langs komt)  My hill + koelkast  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig heeft T-S sterke vrienden: de nanites. Die bouwen hem binnen 10 seconden weer om tot robot.
Our Hill |
|
Marike Erelid
|
nu vervallen mijn producten  kun je weer een ijskast worden?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee, maar ik kan je wel iets ter vervanging geven.
laat de Nanites een super ijskast bouwen.
|
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
De super ijskast wordt alleen heel ver van de hill gebouwd. Terwijl Marike en T-S hem zoek waggelt zeekoe de heuvel op.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
Zet superkoelkast boven op Zeekoe  klimt op hill Our hill  |
|
Zeekoe Erelid
Overleeft dankzij een dikke speklaag, eet de koelkast leeg. Wordt zo dik dat de ijskast explodeert. Marike raakt gewond door de rondvliegende brokstukken.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
hoe kun je nu door de inhoud ergens van op te eten groter worden dan het omhulsel?  sorry, werkt niet  nog steeds Our hill  |
|
Zeekoe Erelid
Hmmm, blijkbaar heeft die vrieskou toch een hallucinerende effect op mij  Under the Refrigerator  |
|
Marike Erelid
|
Our hill met vers mensenvlees in de koekast  |
|
Justist Erelid
*somkid komt het bed uit en is het eens met OUR HILL* |
|