king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Schopt iedereen eraf in een woedeaanval  En nu wil ik rust  |
|
nietmeer
|
Die rust krijg je in je graf onderaan de berg want bovenop is geen plaats meer aangezien Yann en Maura daar zitten  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Maura, jij zat met Yann als koning en koningin van het ravijn  Dussss........  |
|
nietmeer
|
Quote: Zelf begin ik de klim naar boven samen met Maura. Onder ons het wanhopig gelach van Freupke en Ranko Yann en ik zijn eruit geklommen! Revolutie heerst!!!! en hierdoor kreeg jij een hartaanval waardoor jij nu je rust hebt |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
en terwijl er ergens een revolutie (is dat een ziekte?) heerst klimt somkid de heuvel op en gooit yann en maura eraf terwijl hij de wijze woorden zegt: 'somkid is almachtig en jij niet'.
my hill |
|
nietmeer
|
*Zet een toilet boven op de berg* Mijn heuvel  |
|
nietmeer
|
Quote Tom-Servo: Tom-Servo wordt herbouwd met Vena's lichaam als basis. Vena is nu een cyborg met zowel zijn eigen als Tom-Servo's persoonlijkheid... Quote somkid: gooit de scherven op vena, die dodelijk gewond wordt opgehaald door een ambulance Wat?? T-S, je hebt net mn ergste nachtmerrie ooit verwezenlijkt  Nadat Vena's lichaam is overleden, stopt een transponder met het uitzenden van een signaal, waardoor er binnen een paar minuten weer een nieuwe Vena bij de hill en het ravijn staat  Vervolgens gooi ik weer een paar poefbommen met jeukpoeder op de hill en in het ravijn  Iedereen rent hevig krabbend naar huis. My Hill  |
|
Justist Erelid
de poefbommen gaan dwars door me heen, en wanneer vena dat ziet rent ze naar huis om krachtigere wapens te pakken (wel jammer voor haar dat ik dat net in de fik heb gestoken)
my hill |
|
nietmeer
|
@Somkid Vena is een man hoor  Somkid gaat aan Vena zijn verontschuldiging aanbieden waardoor de berg weer vrij komt  My Hill  |
|
nietmeer
|
Helaas lagen mn wapens in de bunker, en laat die nou net heel zijn gebleven  Als die de fik in vliegt bestaat het universum niet meer  Loopt boos heuvel op en kick Tazz eraf  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Loopt de heuvel op en tikt Vena op de schouder*: "Hallo gastlichaam".
Vena schrikt zich wezenloos, want hij is nog niet vergeten wat Tom-Servo heeft gedaan met een van de vorige Vena's. Haastig zet hij het op een lopen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Helaas lijkt het maar zo dat ik bang voor T-S ben, maar in feite haal ik wapen zo krachtig dat zelfs T-S irritante techno-snufjes er niet tegen zijn opgewassen. Bombt de heuvel met EMP-Bommen zo krachtig dat alle electronica op aarde en omringende ruimte uitvalt.... T-S hardware kan het niet aan en valt uit  Zo, T-S, nu heb je ook geen stroom om je geheugen over te zetten  My Hill |
|
Justist Erelid
vena's computer valt hierdoor helaas ook uit en daardoor kan ze geen king of the hill meer zijn.
somkid ziet dit gebeuren en bezet snel de heuvel, waarna hij 3 hamsters op wacht zet: een spookhamster, een robothamster en een giftige hamster.
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Opeens schrikt Tom-Servo wakker. Hij kijkt nog verbaasd om zich heen. Hij ligt in zijn bed in de Satellite of Love. Hij werpt haastig een blik op de kalender. Het blijkt nog dezelfde dag te zijn dat hij met het King of the Hill spel begon. Ook blijkt zijn lichaam nog gewoon het eerste model te zijn, en niet het zoveelste reservemodel. Verdwaast gaat hij naar de woonkamer, waar Crow T. Robot en Mike net aan het ontbijt zitten.
Crow: “je bent laat Tom, we hebben ons ontbijt al bijna op”.
Mike: “voel je je wel goed?”
Tom-Servo: “niet echt, ik heb zo raar gedroomd. Ik was betrokken bij een oorlog om een heuvel, die ik om een of andere reden gewoon moest bezitten”.
Crow: “wow, vreemd. Hoezo dat?”
Tom-Servo: “Het had iets te maken met een of andere geest genaamd de hill-spirit, die een normale heuvel kon veranderen in een heuvel die men wilde veroveren. In elk geval, ik was niet de enige. Werkelijk de meest vreemde personen kwamen op de heuvel af. Ik heb een levende fles gezien, tovenaars, een lentebriesje, en zelfs de Grieks held Odysseus met zijn Spartanen. Met hem heb ik nog mot gehad omdat ik de onderwereld en Olympus had gemoderniseerd.”
Crow verslikt zich in zijn cornflakes van het lachen: “De olympus gemoderniseerd. Je bedoelt dat je de Griekse goden computers gaf en zo”
Tom-Servo: “ja, maar los daarvan. In de strijd om de heuvel vonden echt de meest bizarre dingen plaats. Mensen lieten hele legers aanrukken, leerden magie of andere bovennatuurlijke krachten te beheersen, of bedachten gewoon een bizar scenario. Er werd door de tijd gereisd of naar andere dimensies. Ik ben geloof ik wel zes keer opgeblazen met een atoombom, maar kon altijd een reservelichaam vinden. En de politie werd er ook een paar honderd keer bijgehaald.”
Mike: “ik had je nog zo gezegd om niet tot diep in de nacht naar die film "Lord of the Hills" te kijken. Daar ga je alleen maar vreemd van dromen. Heb je niets geleerd tijdens onze jaren van gevangenschap toen we verplicht slechte films moesten kijken”.
Crow: “hoe dan ook, het was een droom Servo. Er bestaat niet zoiets als een Hill-spirit die mensen veranderd in oorlogszuchtige veroveraars. Eet je ontbijt nu maar, we zien je straks in de bioscoopzaal voor het lezen van onze dagelijkse dosis vreemde nieuwsberichten.”
Crow en Mike vertrekken. Cambot komt de kamer binnen.
Tom-Servo: “goedemorgen Cambot” (Cambot zegt niets terug daar hij niet kan praten. Hij toont enkel de tekst “goede morgen Servo” op zijn scherm. “Zeg, is die nieuwe supercamera buiten het schip al klaar, waarmee je kunt inzoomen op bepaalde plekken op de aarde”?
Cambot knikt. Servo gebruikt de camera om in te zoomen op de plek waar de heuvel stond in zijn droom. Hij ziet wel een heuvel, maar die ziet er normaal uit zonder enig teken van gevechten. King of the Hill heeft nooit plaatsgevonden. Alle dingen waar hij over heeft gedroomd zijn nooit gebeurd. Vanuit de bioscoopzaal roept Crow “he Servo, kom je nu nog”?
Servo haast zich naar de zaal. De nieuwsberichten verschijnen op het scherm.
Nieuwslezer: “sinds deze ochtend is een heuvel net buiten de stad het decor van een vreemd schouwspel. Een man is erop geklommen en heeft zichzelf tot koning van de heuvel uitgeroepen. Hij beweert dat de heuvel hem als het ware riep van “verover mij”. Op dit moment probeert hij te voorkomen dat anderen de heuvel opklimmen”.
Servo’s mond valt open van verbazing: “mijn droom wordt werkelijkheid”. Dan hoort hij ook in zijn eigen hoofd de heuvel roepen “verover mij Tom-Servo. Je hebt in je droom genoeg ervaring op kunnen. Nu gaat het echte spel beginnen”.
Servo stormt de bioscoopzaal uit, en springt in een van de ontsnappingscapsules. Hij landt met de capsule op de heuvel en stoot daarbij de man van de heuvel af.
My Hill.
|
|
nietmeer
|
fijn....in dat geval zet ik een robotkat, een giftige kat en een spookkat in  Vervaardig vervolgens spookhamer en sla somkid op z'n hoofd voor z'n domheid om mij met ZE aan te duiden  ( Ik ben man ) >> resultaat: Somkid knockout... My Hill |
|
nietmeer
|
Edit....mijn computer heeft iets met dubbelposten  ik klikte 1 keer op verzend en ik krijg het hier 2 keer  ....heb 2e bericht effe omgevormd tot dit  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena, lees mijn post hierboven. We beginnen weer met een schone lei. En ik heb de heuvel.
My Hill |
|
Justist Erelid
@T-S: je droomt teveel
@vena: jij ook |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat verandert niets aan het feit dat ik nog steeds de heuvel heb. |
|
nietmeer
|
Ok, ik speel mee Huidige situatie: T-S heeft heuvel challenger: Vena * Komt na een dagje met vrienden thuis en ziet vanuit z'n raam ( ja heb uitzicht op heuvel  ) dat T-S op de heuvel zit. Vervolgens, na opeens een stemmetje in mn hoofd te horen, loop ik de heuvel op en schopt T-S eraf. * My Hill |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
voorstel: zullen we democratisch bepalen wie de king of the hill wordt  ? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena vergeet alleen dat de capsule waarmee T-S naar de aarde is gekomen nog op de heuvel staat. T-S drukt op een afstandsbediening, waarna de capsule Vena opzuigt en met hem wegvliegt.
En Ranko: nee, dan is de lol eraf.
My Hill |
|
knalt de capsule uit de lucht zodat ie weer land op de berg Vena's Hill  d8 ik al was een geintje  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
*Ik gooi Vena knock-out met een mandarijntje en ga op de heuvel zitten*
My hill |
|
ik ga naar boven en gooi Shinki in het ravijn naast de berg. My Hill en zijn ravijn  |
|