king of the hill |
nietmeer
|
Maar, Ranko realiseerde zich dat het geen geest was en kwam terug, en zo zaten Maura en Ranko samen op de heuvel  zo goed?  Our Hill |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
haha dank je  vergeet wat ik zei |
|
nietmeer
|
loopt heuvel op en kick haar eraf  My Hill |
|
Vena had geen rekening gehouden met Ranko, en Ranko trapt Vena nog verder en gaat Maura ophalen  Still Our Hill |
|
nietmeer
|
En het blijft onze berg hoera!!!!  |
|
nietmeer
|
sorry voor het oponthoud mensen  ben ook bezig met so leren  Stelt aantal straalmotoren op voor de berg, en blaast Ranko en Maura de heuvel af...hun haar zit door de warmte zo verpest dat ze niet 1, maar meerdere kappersafspraken moeten maken om dat weer in orde te krijgen  My Hill |
|
 mooi zo, en wie gaat proberen hem nu nog af te nemen? Is in de war en duizelig en kwaad. als hij niet meer loopt te slingeren gaat hij in 1 rechte lijn naar boven en bind een touw on het been van Vena, beneden bind hij die vast aan een auto die gaat rijden. Vena wordt van de berg gesleept. Maak eerst maar vast een afspraak met de chirurg voor die brandwonden etc  Our Hill |
|
nietmeer
|
Still my Hill  |
|
nee Our Hill |
|
nietmeer
|
Vena dus  Maura en Ranko bezoeken samen 20 kapperszaken, deze blijken echter allemaal geheim agenten te zijn die ons steunen. Zij verdrijven Vena van de berg en Maura en Ranko nemen die dus weer in!  Vena is daarnaast ook zo onder de indruk van de nieuwe kapsels dat hij hen niet meer durft aan te kijken en de berg niet meer durft te beklimmen!  Our Hill! |
|
we hebben hem nu 2x veroverd  |
|
nietmeer
|
Volgens mij is hij volop van ons Ranko! niemand durft hem nog afnemen  en dat alles dankzij Vena  Leve Our Hill ! |
|
nietmeer
|
Hmpf...onderschat mij niet  * Nadat de brandwonden zijn geheeld, heeft Vena nog een aantal trucjes in petto  * Neemt een shuttle en vliegt naar z'n eigen Star Destroyer  Vervolgens daal ik af in de atmosfeer, wat een geweldig hellevuur maakt in de lucht, en vervolgens blijf ik boven de heuvel zweven. Doordat nog niet alle hitte dat door de schilden is opgevangen is afgekoeld, worden Maura en Ranko levend geroosterd....Samen rennen ze keihard de heuvel af  My Hill, en probeer het maar niet af te nemen dit keer  My Hi |
|
nietmeer
|
Maura laat een vliegtuig met een magneet aan boven de heuvel vliegen en deze trekt de Star Destroyer van Vena aan. Vena was vergeten zijn gordel uit te doen en wordt dus met SD en al mee getrokken naar een klein eilandje van 3 vierkante meter in het midden van de atlantische oceaan. Door de magneet zijn ook alle navigatie toestellen aan boord van zijn SD ontregeld en kan hij daarmee niet terug keren...
Wat Maura en Ranko ondertussen doen lijkt mij wel duidelijk... Er wordt een brandwondencentrum op de heuvel gebouwt waar zij verzorgt worden.
Our Hill |
|
goeie, Maura sorry ik was ff weg |
|
nietmeer
|
@ Maura: je hebt echt geen kennis van een SD he  Na een korte heropstart is alles weer online en kom ik volle snelheid weer aanvliegen, en activeer ik de wapens van het schip. Ik vernietig het brandwondencentrum, maar Ranko en Maura niet ( ben toch barmhartig  )...Ik focus een tractorstraal op hen en vervoer hen naar het brandwondencentrum...in een gekkenhuis. Tegelijkertijd maak ik een aantal nepfiles over hen aan waardoor ze nu in het criminele bestand v/d politie staan als 'extreem gek en gevaarlijk'. Hierdoor worden ze ook maximaal beveiligd.  My Hill |
|
nietmeer
|
@ Vena: nee, geen flauw idee wat dat is eigelijk  maar kvond mijn heroverwinning toch wel leuk  en nu maak je het ons eigelijk wel heel moeilijk |
|
 nee nee nee, dat meen je tog niet ik stuur Luke Skywalker en zijn squad 8ter je aan  dag star destroyer |
|
nietmeer
|
@ Maura, tegen hoe meer personen ik moet, des te moeilijker ik word  ...ik ben een tijdje lang de enige persoon geweest die het tegen T-S kon opnemen en zich staande hield  Luke Skywalker kan met zijn kleine starfighter niet eens door de schilden van de Star Destroyer komen, laat staan het vernietigen  Still my Hill trouwens  |
|
nietmeer
|
Maar door de zware brandwonden, gelijken Maura en Ranko helemaal niet meer op de foto's uit de bestanden, ook vinger afdrukken zijn niet meer te vergelijken! Zij zorgen dat ze verward worden met anderen en kunnen zo ongemerkt ontsnappen. Na wat plastische chirurgie zijn Maura en Ranko onherkenbaar en heeft Vena het niet door dat het zij zijn die op de heuvel komen. Vena denkt dat het ramptoeristen zijn die de ondertussen wereld beroemde heuvel komen bezoeken en verschiet zich dood (letterlijk) als hij merkt dat het eigelijk Ranko en Maura zijn!  Our Hill! |
|
nietmeer
|
Toen was ik hier nog niet Vena! En mensen in mijn omgeving klagen soms dat ik teveel fantasie heb dus ik denk dat ik het hier ook wel nog ver zal brengen  maar we zullen zien! wie weet lukt het me toch niet  |
|
hey ik moet gaan de berg is nu 100% van jou Maura, ik spreek jullie later  |
|
nietmeer
|
oke, maar Maura gaat sbiet in haar bedje kruipen. dus ze blijft hier ook niet lang meer. we zien wel hoelang de berg nog van mij blijft  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S bouwt naast de heuvel een tweede heuvel, die er sprekend op lijkt. Vraagt Maura of ze de twee verschillen kan vinden.
Maura gaat op een afstandje staan kijken maar ziet niets. Ze geeft het op. T-S antwoord "eerste verschil: Die heuvel die er eerst stond bevat de hill-spirit en de door mij gemaakte heuvel niet. Tweede verschil: *hij rent snel de heuvel op waar Maura net op stond* ik sta op deze heuvel, en op die andere staat niemand"
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Komt de heuvel oplopen en gaat naast Tom-Servo zitten.*  Hey Tom *boink*  Ik heb vannacht weer iets lekkers gemaakt.  Eendenborstfilet met sinaasappelsaus.  |
|